تورهای مسافرتی لحظه آخری

تورهای مسافرتی لحظه آخری و ارزان

تورهای مسافرتی لحظه آخری

تورهای مسافرتی لحظه آخری و ارزان

تورهای مسافرتی لحظه آخری و ارزان، تور دبی، تور آنتالیا، تور بالی، تور استانبول، تور مالزی، تور تایلند. شرکت خدمات مسافرتی امیرکبیر. 2175905000

  • ۰
  • ۰

شکلات های مخصوص

شکلات از جمله از شیرینی جات هایی است که طرفدارهای زیاد در همه ی سنین دارد و شکلات های سوئیسی از معروف ترین آنها است.در شهر زوریخ انواع شکلات های خوشمزه وجود دارد که بسیار معروف نیز هستند و این شکلات ها انواع زیادی دارد که ترافل اشپرونگلی از قدیمی ترین شکلات های زوریخ و یکی از مرغوب ترین سوغاتی ها است.

چاقوی ویکتورینوکس

چاقوی ویکتورینوکس یکی از سوغاتی های جالب سوئیس است که این ابزار پیچیده تنها برای استفاده در کمپ ها و پیکنیک ها نیست بلکه علاوه بر خصوصیات کلاسیکی که دارد از ابزارهایی است که مهندسان نیزمی توانند از آن استفاده کنند پس می تواند از سوغاتی های جالب و کاربردی باشد.

زنگوله تریچل

در کوه های آلپ از صداهای آشنا صدای زنگوله های گاو و گوسفندهایی است که به گردنشان بسته شده است برای اینکه گم نشوند و چوپانان بتوانند آن ها را پیدا کنند که این زنگوله های تریچل دارای جنس خاصی است و به همین دلیل صدای زنگشان متفاوت می باشد.به دلیل طراحی های خاص زنگوله های تریچل به بخش مهمی از فرهنگ سوئیسی ها تبدیل شده اند که می توان این زنگوله ها را به عنوان جاسویچی استفاده کرد و آن ها را به عزیزانمان هدیه کنیم.

ساعت مچی

ساعت های مچی سوئیسی به علت طراحی دقیق یکی از معروف ترین ساعت های جهان می باشد که طرفدار های بسیاری دارند و نسبت به برند های دیگر از اعتبار بیشتری برخوردار است.اگر تصمیم دارید برای یکی از نزدیکانتان هدیه ی بسیار با ارزشی بگیرید بهترین گزینه ساعت مچی سوئیسی است.

کتاب هایدی

کارتون بچه های کوه های آلپ از کارتون های معروف دوران کودکی است که هایدی از نقش های برجسته کارتون بود و نویسنده های بسیاری با توجه به در نظر گرفتن محبوبیت این نقش رمان ها و کتاب های زیادی در مورد هایدی نوشتند.داستان های هایدی برای تمامی جهان از داستان های محبوب است و این سوغاتی می تواند یکی از خاطره انگیزترین سوغاتی های سوئیسی باشد.

اسباب بازی چوبی

اسباب بازی های چوبی از اسباب بازی های دست ساز سوئیس است که انواع و اقسام مختلفی دارند و از چوب های راش و افرا و... ساخته می شود و در رنگ های مختلف با نقش یک صلیب سفید بر روی آن ساخته شده است که می تواند از سوغاتی های مخصوص دوست داشتنی برای کودکان باشد.

جعبه موسیقی

سوئیسی ها مهارت زیادی در ساخت ساعت دارند که همین مهارت باعث پیشرفت در ساخت جعبه های موزیکال با موسیقی های متنوع شده است.امروزه این جعبه ها طرفدار بسیاری پیدا کردند و در طرح ها و رنگ ها و موسیقی های متفاوت وجود دارند.

ساعت دیواری

این ساعت دیواری ها با صدای پرنده ای برای اعلام ساعت از وسیله هایی است که ممکن است برای همه جالب باشد و شکل ظاهری آنها شبیه کلبه های سوئیسی می باشد.در طرح های مختلفی هستند و کیفیت متفاوتی نیزدارند.این ساعت یادآور کلبه های سوئیسی است و می تواند یادگار خوبی باشد.

  • ۹۸/۰۶/۱۰
  • تور لحظه آخری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی