تورهای مسافرتی لحظه آخری

تورهای مسافرتی لحظه آخری و ارزان

تورهای مسافرتی لحظه آخری

تورهای مسافرتی لحظه آخری و ارزان

تورهای مسافرتی لحظه آخری و ارزان، تور دبی، تور آنتالیا، تور بالی، تور استانبول، تور مالزی، تور تایلند. شرکت خدمات مسافرتی امیرکبیر. 2175905000

  • ۰
  • ۰

هزینه های سفر به روسیه

مسکو پایتخت کشور روسیه می باشد اما از کشورهای پرهزینه است که واحد پول آنها روبل می باشد.از سختی های مسکو این است که در همه ی قسمت های شهر کارت های اعتباری پذیرفته نمی شود.برای بازدید از مکان های دیدنی و زیبای مسکو در برخی از آن ها می توان از کارت اعتباری و در برخی از آن ها از پول نقد استفاده کرد.برای رفت و آمد به وسیله های نقلیه عمومی نیز می توان از پول نقد استفاده کرد.روسیه یکی از زیباترین و بزرگ ترین کشورهای دنیاست که سالیانه مورد توجه گردشگران زیادی قرار می گیرد.

زبان در روسیه

برای سفربه روسیه شاید از مشکلات گردشگران برقراری ارتباط یا صحبت کردن با روسیه ای ها می باشد که بیشتر مغازه داران به زبان انگلیسی نیز صحبت نمی کنند و بیشتر از علائم و الفبای سیریلیک استفاده می کنند پس بهتر است قبل از مسافرت حتما نگاهی به این الفبا انداخته تا آشنایی بیشتری داشته باشند.

بهترین زمان برای سفر به روسیه

هیچ گردشگری علاقه به دیدن روزهای سرد روسیه را ندارد پس بهترین زمان برای استفاده از تور روسیه فصل تابستان است.اما فصل بهار جشن های زیبایی برگزار می شود و در فصل پاییز نیز فستیوال و جشن هایی برگزار می شود.فصل زمستان نیز فصلی پر از برف و سرما است که می توان تفریحات و سرگرمی هایی مثل اسکی و سورتمه سواری را انجام داد.اما حتما باید با لباس های مخصوص و وسایل و تجهیزات به این اماکن تفریحی رفت.

خرید

روسیه اجناس و کالای زیبایی برای خرید سوغاتی دارد اما خرید برخی از ظروف فرهنگی اجازه ی خروج از کشور را ندارند پس بهتر است اجناسی خریداری شود که بدون دردسر بتوان از کشور خارج کرد.

  • ۹۸/۰۶/۱۲
  • تور لحظه آخری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی