تورهای مسافرتی لحظه آخری

تورهای مسافرتی لحظه آخری و ارزان

تورهای مسافرتی لحظه آخری

تورهای مسافرتی لحظه آخری و ارزان

تورهای مسافرتی لحظه آخری و ارزان، تور دبی، تور آنتالیا، تور بالی، تور استانبول، تور مالزی، تور تایلند. شرکت خدمات مسافرتی امیرکبیر. 2175905000

  • ۰
  • ۰

درباره ی پوکت

پوکت از جزیرهای زیبایی است با آب وهوایی گرم که دارای سواحل و دهکده راوای و آکواریوم و هتل های زیبا است و فرهنگ خاص خود را دارد.پوکت یکی از بزرگترین جزایر کشور تایلند می باشد که یکی از بهترین و مهم ترین جاذبه های گردشگری در تور تایلند است.در شهر پوکت سواحل زیاد و جذابی وجود دارد.پوکت دارای باغ های بزرگ و پر از درخت های بلند و سرسبز است و دارای منظره های بسیار زیبایی است.در سواحل پوکت برای آرامش بیشتر در کنار سواحل ماسه ای می توانید استراحت کنید و آفتاب بگیرید و از شنا کردن در آب های زلال لذت ببرید.در سواحل پوکت می توانید از تفریحات آبی لذت ببرید که نمونه ای از آن ها قایق های موتوری است که با اجاره کردن آن می توانید از گشتن در آب های زیبای سواحل لذت ببرید.سواحل شهر پوکت برای غواصی نیز بسیار لذت بخش است.جزیره هایی نیز در پوکت وجود دارد که از معروف ترین آن ها می توان جزیره ی دوقلوی فی فی اون و فی فی لی را نام برد.همچنین کشتی هایی در جزایر پوکت وجود دارد که می توانید با آن ها از مناظر دیدنی جزیره دیدن کنید.

فرهنگ مردم پوکت

فرهگ مردم پوکت به فرهنگ چینی ها نزدیک می باشد که اکثر مردمانی که در شهر پوکت زندگی می کنند مسلمان هستند.با توجه به رشد علم سطح فرهنگ مردم پوکت نیز رشد کرده است و باعث ایجاد تغییر وتحول در شیوه ی زندگی تایلندی ها شده است.

شرایط آب و هوایی پوکت

پوکت نیز یکی از شهرهایی با آب و هوای گرم است و ماه مارس و آوریل از فصول گرم این جزیره می باشد.در ماه های می تا اکتبر هوا معتدل است اما بارندگی نیز وجود دارد.ماه نوامبر تا فوریه نیز فصل هایی با آب و هوای سرد است که در این ماه ها هوا کمی طوفانی است و اگر قصد استفاده از تفریحات ساحلی را دارید می توانید در فوصل دیگربروید یا به سواحل گرمتر بروید.اما به طور کلی آب و هوای شهر پوکت گرم است و می توانید در ماه های گرم تر به جزیره پوکت بروید و از ساعات خود لذت ببرید.

جاذبه های گردشگری پوکت

آکواریوم پوکت

اگر در مسافرت خود به شهر پوکت به همراه خانواده هستید و کودکان نیز در کنارتان هستند می توانید به آکواریوم بروید.در آکواریوم پوکت انواع ماهی های رنگارنگ و جانوران دریایی مثل ستاره دریایی و خرچنگ وجود دارد که با تهیه کردن بلیط می توانید خاطره ی خوشی را برای کودکان خود ایجاد کنید.

ساحل پاتونگ

از بزرگترین و زیباترین سواحل پاتایا ساحل پاتونگ می باشد که بسیار شلوغ است.در ساحل پاتونگ به علت وجود انواع تفریحات گردشگران زیادی را به خود جذب کرده است. ساحل پاتونگ به علت رفت و آمد و بازدیدهای زیاد فضایی برای آرامش و ریلکس کردن وجود ندارد اما شما می توانید با فعالیت های ساحلی خود را مشغول کنید و لذت ببرید.

دهکده ی راوای پوکت

در تور پوکت برای دیدن شیوه های زندگی تایلندی ها می توانید به دهکده ی راوای بروید . افرادی که در دهکده راوای زندگی می کنند دارای عقاید خاص خودشان هستند و بسیار به این عقاید احترام می گذارند.بیشتر مردمان دهکده ی راوای در کنار ساحل زندگی می کنند از این رو به کار ماهیگیری مشغول می باشند.درساحل راوای درختان نخل و نارگیل بسیاری وجود دارد که محلی ها از نارگیل های درختان نیز استفاده می کنند.در نهایت ساحلی است که ارزش دیدن را دارد.

هتل های شهر پوکت

به دلیل وجود جاذبه های گردشگری زیاد و آب و هوای مناسب در شهر پوکت هتل های لوکسی برای اقامت مسافران وجود دارد.تمامی امکانات مورد نیاز مهمانان در هتل ها وجود دارد که از معروف ترین این هتل ها می توان هتل سنتارا کارون ریزورت پوکت و هتل چارم ریزورت را نام برد.هتل های دیگری نیز در شهر پوکت وجود دارد که می توانند پاسخگوی نیازهای مسافران باشند.

  • ۹۸/۰۶/۲۰
  • تور لحظه آخری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی