تورهای مسافرتی لحظه آخری

تورهای مسافرتی لحظه آخری و ارزان

تورهای مسافرتی لحظه آخری

تورهای مسافرتی لحظه آخری و ارزان

تورهای مسافرتی لحظه آخری و ارزان، تور دبی، تور آنتالیا، تور بالی، تور استانبول، تور مالزی، تور تایلند. شرکت خدمات مسافرتی امیرکبیر. 2175905000

  • ۰
  • ۰

درباره ی غذاهای تایلند

از ویژگی های غذاهای تایلند طعم عجیب و غریب غذاهایش است و هنگامی که در سطح شهر قدم بزنید از رستوران های مختلف بوی غذاهای متفاوت و جالبی را احساس می کنید.از رایج ترین غذاها خوراک های آبدار به همراه گوشت می باشد. تنوع غذایی در تایلند زیاد است لذا می توانید در تور تایلند تجربه های جالبی داشته باشید.

آداب غذایی در تایلند چگونه است؟

از ویژگی های اصلی در پخت غذاهای تایلندی در تور تایلند توجه زیاد به مواد غذایی مورد استفاده در غذاها است.آن ها سعی در رنگین کردن غذاها را دارند و بسیار برایشان اهمیت دارد و باعث عطر دار شدن غذاها می شوند.از دیگر آداب غذایی تایلندی ها استفاده از ادویه جات خاص و تند است و در غذاهایشان از ماهی و صدف و دیگر غذاهای دریایی استفاده می کنند.زیرا مردم تایلندی علاقه زیادی به خوراک های دریایی دارند.تایلندی ها اعتقاد دارند که باید در غذاهایشان طعم شوری و ترشی و تندی احساس شود به همین دلیل سعی می کنند از روش های مختلف استفاده کنند تا به آن طعم دلخواه خود برسند.در آداب غذایی تایلندی ها ترکیب کردن زیاد موادغذایی معروف است.

بهترین غذاهای تایلندی

پد خائو

تایلند دارای غذاهای خوش طعمی از جمله پدخائو و یام نوا و گائنگ دائنگ وسام تام همچنین کای مد ما موآنگ به همراه مرغ سبز می باشد.اگر قصد چشیدن طعم جدیدی در غذاها را دارید می توانید غذای پدخائو را بچشید.در پد خائو از برنج پخته و برنج سرخ شده استفاده می شود که این برنج ها را با پیاز و مرغ سرخ می کنندو به آن تخم مرغ و ادویه های مخصوص اضافه می کنند.می توانند به جای مرغ از خرچنگ و میگو و ماهی استفاده کنند.برای طعم بهتر پد خائو از ریحان و سبزیجات عطر دار استفاده می کنند و فلفل نیز از ادویه های ثابت غذاهای تایلندی است.اما در غذای پد خائو نسبت به غذاهای دیگر فلفل تند کمتر استفاده می شود.

یام نوا

یام نوا از غذاهایی است که کمتر به مزاج ایرانی ها سازگار می باشد .تایلندی ها یام نوا را به عنوان سالاد می شناسند.در یام نوا از گوشت گاو استفاده می شود که گوشت را با ادویه و فلفل طعم دار می کنند و سیب زمینی را ریز ریز خورد کرده و به گوشت تند اضافه می کنند برای طعم بهتر یام نوا به آن پیاز و لیمو اضافه می شود و طعم جالبی پیدا می کند.

گائنگ دائنگ

در غذای گائنگ و دائنگ از ادویه کاری استفاده می شود و غذا تقریبا آبکی است.در گائنگ دائنگ از گوشت های لقمه ای استفاده می شود.خمیر کاری قرمز را با شیر نارگیل طعم دار می کنند و گوشت را به آن اضافه می کنند و گوشت را طعم دار کرده که این کار باعث می شود بوی بد گوشت نیز گرفته شود.طعم غذای گائنگ دائنگ شیرین است.

سام تام

سام تام یک نوع سالاد است و دارای مواد غذایی مقوی است و طعمی تند و ترش دارد که بسیار لذت بخش است.در سام تام از میگو یا خرچنگ با انتخاب مشتری استفاده می شود و از ویژگی سام تام استفاده بادام زمینی در سالاد است.طعم سالاد سام تام بسیار دلنشین است و طرفداران زیادی دارد.در سالاد سام تام از سبزیجات هایی مثل هویج و گوجه نیز استفاده می شود همچنین سبزیجاتی مثل کلم نیز می توان به آن اضافه کرد.

کای مد ما موآنگ

کای مد ما موآنگ یک غذای بسیار سالم و مقوی است که در آن مرغ و آجیل استفاده می شود.آجیل ها را سرخ می کنند و مرغ را به آن اضافه می کنند همچنین به کای مد ما موآنگ قارچ و سس سویا و کمی عسل اضافه می کنند که طعمی شیرین دارد .در پخت کای مد ما موآنگ از فلفل استفاده زیادی نمی شود.غذای کای مد ما موآنگ غذایی کاملا تایلندی می باشد و با اینکه ظاهری زیبا ندارد اما طعم خارق العاده ای دارد.

تام خا گای

غذای تام خا گای غذایی بسیار خوشمزه و جالب است که شاید تا به حال همچنین غذایی را نخورده باشید.تام خا گای سوپی است به همراه شیر نارگیل و مرغ که فلفل زیادی دارد تام خا گای بسیار تند است و موسیر نیز به آن اضافه می کنند و طعمی کرم مانند دارد.تام خا گای یکی از لذیذ ترین سوپ های تایلندی است که طرفدار زیادی دارد.

مرغ سبز

در غذای مرغ سبز از مرغ تازه به همراه بادمجان خرد شده و گشنیز که برای خمیری شدن غذا به آن شیرنارگیل نیز اضافه می کننداستفاده می شود و غذای بسیار خوش طعمی است.فلفل سبز و فلفل قرمز به آن اضافه می شود و حالتی آبکی دارد و بسیار مورد علاقه ی تایلندی ها است.

  • ۹۸/۰۶/۲۰
  • تور لحظه آخری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی