تورهای مسافرتی لحظه آخری

تورهای مسافرتی لحظه آخری و ارزان

تورهای مسافرتی لحظه آخری

تورهای مسافرتی لحظه آخری و ارزان

تورهای مسافرتی لحظه آخری و ارزان، تور دبی، تور آنتالیا، تور بالی، تور استانبول، تور مالزی، تور تایلند. شرکت خدمات مسافرتی امیرکبیر. 2175905000

  • ۰
  • ۰

قلعه سرخ

قلعه سرخ هلالی شکل می باشد که نامی که برای آن در نظر گرفته شده است به علت سرخ بودن سنگ های به کار رفته در آن می باشد.قلعه سرخ در منطقه ای با وسعت زیادی قرار دارد.قسمت هایی که در قلعه سرخ وجود دارد شامل دو دروازه ی بزرگ و ورودی اصلی قلعه که طراحی و تزیینات زیبا و ماهرانه ای دارد.در قلعه سرخ یکی از بهترین مکان ها بازار چاتا چوک می باشد که سرپوشیده می باشد و تمامی لوازم از پوشاک گرفته تا جواهرات را در خود جای داده است.بعد از خرید کردن می توانید قسمت های مختلف قلعه سرخ را تماشا کنید و لذت ببرید.هر قسمتی که در قلعه سرخ وجود دارد بیان گر وقایع گذشته هستند و نشان دهنده ی پیشینه هند می باشد.

معبد ماهابودی - بوده گایا

بوده گایا به عنوان یکی از مقدس ترین مکان ها برای بودایی ها به حساب می آید و همین اهمیتش باعث جذب گردشگران زیاد به خود شده است.در مرکز اصلی زیارتگاه معبد بسیار زیبایی به نام ماهابودی قرار گرفته است که بسیار ارزشمند و مهم می باشد زیرا در معبد ماهابودی درس فلسفه به افراد داده می شد.معبد ماهابودی یکی از قدیمی ترین معابد موجود در هندوستان می باشد تا به حال چند بار مرمت شده است.یکی از ویژگی های جالبی که درمعبد ماهابودی وجود دارد این است که دارای درخت انجیری است که برای بودایی ها مقدس است و داستانش این گونه است که در زمان گذشته بودا 7 شبانه روز درزیر درخت انجیر ریاضت و سختی کشیده است.قدمت این درخت بسیار طولانی است.

پارک ملی

یکی از بهترین جاذبه های گردشگری هند پارک ملی می باشد که تحت حفاظت قرار گرفته است و در اطراف دریاچه ای قرار گرفته است که برای آبیاری مورد استفاده می باشد.در پارک ملی انواع و اقسام حیوانات پستاندار مثل فیل هندی وپرندگانی دیگر مثل لک لک و مرغ ماهی خوار وجود دارد.از ویژگی های جالب پارک ملی این است که شما برای دیدن حیوانات می توانید سوار بر قایق شوید و از گشتن در پارک ملی لذت ببرید.راه دیگر برای دیدن پارک ملی هند پیاده روی کردن و دیدن حیوانات می باشد.

سواحل گوا

یکی از مناطق ساحلی در هند که مردم بتوانند در آن جا تفریح کنند ساحل گوا می باشد و توسط گردشگران پیدا شده است.یکی از ویژگی هایی که در سواحل گوا وجود دارد بازدید از حیات وحش محافظت شده می باشد که حتما پیشنهاد می شود.منطقه ای پر از درختان سرسبز و انبوه به همراه حیواناتی مانند پلنگ و فیل و میمون و... می باشد.دیدن سواحل گو به همراه این باغ وحش زیبا در سفر به هند حتما پیشنهاد می شود.

قلعه مهاراجه

قلعه مهاراجه یکی از مستحکم ترین دژهای موجود در هندوستان می باشد که در زمان های گذشته برای حفاظت از مردم ساخته شده بود.قلعه مهاراجه در بالای برجی واقع شده است که دارای دیوارهای بسیار بلند و عظیم می باشد و می توان گفت که یکی از مشهورترین قلعه های موجود در هند می باشد.در قلعه ی مهاراجه موزه ای بسیار با ارزش وجود دارد که آثار موجود در آن بسیار با ارزش است.قلعه مهاراجه بسیار دیدنی و شگفت انگیز می باشد.

مکا مسجد

مکا مسجد یکی از بزرگ ترین مسجدهای دنیا به حساب می آید که مساحت بسیار زیادی دارد.مکا مسجد دارای 15 طاق سترگ و یک تخته سنگ عظیم گرانیت می باشد.عظیم بودن مکا مسجد باعث جذب گردشگران زیادی شده است و می توان گفت که یکی از ویژگی های مکا مسجد وجود کتیبه هایی از قرآن است که در بالای طاق ها و درها قرار گرفته است و سعی کردند در دیگر قسمت های مکا مسجد نیز از این کتیبه ها استفاده کنند.

کاخ میسور

شهر میسور معماری بسار زیبایی دارد و کاخ هایی که برای پادشاهان ساخته شده بود بسیار زیبا می باشد.یکی از اصلی ترین جاذبه های گردشگری میسور کاخ میسور می باشد و دارای سه قسمت جذاب و دیدنی است برج مربعی شکل به همراه گنبدهایش و ستون های زیبا وتزیینی به همراه شیشه های رنگی.در کاخ میسور باغ های زیبایی نیز وجود دارد که برای آرامش بیشتر می توانید به باغ ها بروید.به طور کلی می توان گفت که هندوستان دارای آثار تاریخی وباارزشی است که هر کدام در مساحت های بسیار زیاد طراحی شده اند و اگر قصد سفر به هندوستان را دارید برای دیدن زیبایی ها و آثار و بناهایش زمان گذاشته و از آن ها دیدن کنید.

  • ۹۸/۰۷/۱۰
  • تور لحظه آخری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی