تورهای مسافرتی لحظه آخری

تورهای مسافرتی لحظه آخری و ارزان

تورهای مسافرتی لحظه آخری

تورهای مسافرتی لحظه آخری و ارزان

تورهای مسافرتی لحظه آخری و ارزان، تور دبی، تور آنتالیا، تور بالی، تور استانبول، تور مالزی، تور تایلند. شرکت خدمات مسافرتی امیرکبیر. 2175905000

  • ۰
  • ۰

بانیتسا

بانیتسا را می توان به عنوان یکی از بهترین و خوشمزه ترین غذاهای بلغاری معرفی کرد.بانیتسا در واقع نوعی شیرینی است که به صورت ورقه ورقه می باشد.مواد غذایی به کار رفته در بانیتسا پنیر و ماست و تخم مرغ می باشد که با این مواذ غذایی داخل ورقه ها را پر می کنند.برای پر کردن داخل ورقه ها می توان از مواد غذایی دیگر استفاده کرد اما می توان گفت که بانیتسای اصلی با پنیرپخته می شود.از آن جایی که بانیتسا یک شیرینی است پس آن را به عنوان دسر میل می کنند.در بیشتر رستوران ها بانیتسای شیرین پخته می شود زیرا محبوب ترین نوعش می باشد.

سوپ تاراتور

سوپ تاراتور به عنوان خوشمزه ترین سوپ های بلغارستان می باشد که به صورت سرد میل می شود.برای پختن سوپ تاراتور موادغذایی از جمله خیار و سیر و ماست و روغن زیتون را با یکدیگر ترکیب می کنند که طعم بسیار خوشمزه ای پیدا می کند.به علت اینکه سوپ تاراتور به صورت سرد سرو می شود بهترین زمان میل کردن آن در روزهای گرم تابستان می باشد.از ویژگی های سوپ تاراتور این است که در تمامی رستوران ها بلغارستان یافت می شود و از خوشمزه ترین سوپ ها به شمار می آید.ماستی که در سوپ تاراتور استفاده می کنند ماست های محلی بلغاری می باشد.

فلفل شکم پر

یکی از مشهورترین و خوشمزه ترین غذاهای بلغاری فلفل شکم پر می باشد.برای پخت فلفل شکم پر از گوشت خرد شده و برنج استفاده می کنند.فلفل را یا می پزند یا سرخ می کنند و در کنارش گوجه فرنگی سرو می شود.همچنین در بیشتر مواقع برای پخت فلفل شکم پر از فلفل های قرمز بزرگ استفاده می کنند.به علت سنگین بودن فلفل شکم پر یک غذای اصلی به حساب می آید.از چیزهای دیگری که باعث خوش طعم کردن فلفل شکم پر می شود قرار دادن آنها در سس گوجه فرنگی که به دست آشپز پخته می شود است.

سالاد شوپسکا

سالاد شوپسکا یکی از خوشمزه ترین سالاد های بلغارستان می باشد که نسبت به دیگر سالادها طرفدار بیشتری دارد. پخت سالاد شوپکسا بسیار آسان و سریع است.مواد غذایی استفاده شده در سالاد شوپسکا پنیر بلغاری می باشد که باعث می شود طعم بسیار خوشمزه ای به سالاد بدهد.از جالبی پنیر بلغاری این است که توسط نوعی باکتری ساخته می شود که این نوع باکتری ها فقط در بلغارستان پیدا می شود.از مواد غذایی دیگر در سالاد شوپسکا پیاز و فلفل و گوجه و خیار می باشد و در آخر پنیر به آن اضافه می کنند.یکی از بهترین سالادها که در بلغارستان پیشنهاد می شود سالاد شوپسکا می باشد.

میش ماش

یکی از غذاهایی که بسیار محبوب برای گیاهخواران میش ماش می باشد.تخم مرغ ها را ابتدا در ماهی تابه هم می زنند و هر سبزی که مورد علاقه شان می باشد را در میش ماش می ریزند.فلفل دلمه ای و پیاز از جمله سبزیجاتی است که در میش ماش استفاده می شود.اگر قصد دارید غذایی میل کنید که در آن گوشت وجود نداشته باشد می توانید به رستوران های بلغاری رفته و در آن جا غذای میش ماش را میل کنید.

موساکا

موساکا از غذاهایی است که در خاورمیانه بسیار مورد پسند افراد قرار می گیرد.اما نوعی از موساکا وجود دارد که در بلغارستان پخته می شود.در بلغارستان برای پخت موساکا از سیب زمینی و گوشت چرخ کرده به صورت قلقلی و لایه های از ماست استفاده می شود.پختن موساکا راحت است شما می توانید به راحتی در منزل آن را بپزید اما خوردن موساکا در رستوران ها بسیار دل نشین تر است.در نهایت بعد از پختن موساکا روی غذا سس گوجه فرنگی به همراه ماست ریخته می شود که طعم بسیار خوبی به موساکا می دهد.

  • ۹۸/۰۷/۱۴
  • تور لحظه آخری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی