تورهای مسافرتی لحظه آخری

تورهای مسافرتی لحظه آخری و ارزان

تورهای مسافرتی لحظه آخری

تورهای مسافرتی لحظه آخری و ارزان

تورهای مسافرتی لحظه آخری و ارزان، تور دبی، تور آنتالیا، تور بالی، تور استانبول، تور مالزی، تور تایلند. شرکت خدمات مسافرتی امیرکبیر. 2175905000

  • ۰
  • ۰

رستوران مک بیسترو

در سفر به مجارستان اگر قصد دارید به یکی از بهترین رستوران ها بروید می توانید به رستوران مک بیسترو بروید.یکی از ویژگی هایی که رستوران مک بیسترو را متمایز کرده تزئینات زیبای داخل رستوران است.خدمات دهی خدمه های رستوران مک بیسترو بسیار عالی و مناسب است.سرآشپز رستوران مک بیسترو بسیار ماهر می باشد و غذاهای بسیار خوش طعم با ظاهری زیبا می پزد که زیبایی غذاها به پرطرفدار کردن آن ها می افزاید.در رستوران مک بیسترو غذاهای اصیل بوداپستی نیز سرو می شود.شما می توانید انواع نوشیدنی های خوش طعم و متناسب با فصل را نیز میل کنید.

رستوران توک مگ

یکی دیگر از رستوران های موجود در مجارستان رستوران توک مگ می باشد که محل قرارگیری آن در فاصله ی کمی تا مجارستان است.در رستوران توک مگ غذاهای گیاهی بسیار خوشمزه ای سرو می شود و محبوبیت رستوران نیز به همین دلیل است.رستوران توک مگ رستوران کوچکی است اما این موضوع در محبوببیت رستوران تاثیری ندارد.غذاهایی که در رستوران توک مگ سرو می شود بسیار خوشمزه است.در رستوران توک مگ غذاهای متنوعی مثل انواع سوپ ها و برگرهای گیاهی وجود دارد که شما با توجه به علاقه خود می توانید سفارش دهید.

رستوران پاپریکا

رستوران پاپریکا یکی از بهترین رستوران های بوداپست است که بسیار شلوغ است.سبک طراحی رستوران پاپریکا کلاسیک است اما می توان گفت یکی از بهترین رستوران های بوداپست به حساب می آید.در رستوران پاپریکا انواع غذاهای محلی و سنتی سرو می شود که طعم بسیار لذیذی نیز دارد.یکی از ویژگی های رستوران پاپریکا حجم زیاد غذاها است که باعث جذب گردشگران زیادی نیز می شود و قیمت غذاها نیز بسیار مناسب است.یعنی شما می توانید غذاهایی با حجم زیاد و قیمت مناسب میل کنید.

رستوران اونیکس

رستوران اونیکس از بهترین و پرطرفرترین رستوران های بوداپست می باشد.محبوب بودن رستوران اونیکس به دلیل وجود سرآشپز بسیار ماهرش است زیرا غذاهایسنتی و بین المللی را سرو می کند که طعم بسیار خوشمزه ای دارد.از ویژگی هایی که رستوران اونیکس را محبوب کرده است منوی بسیار متفاوت آن است که بسیار مورد توجه گردشگران قرار گرفته است.به دلیل اینکه رستوران اونیکس یکی از بهترین رستوران های بوداپست است شما باید قبل از رفتن به رستوران میز رزور کنید تا معطل نشوید.

رستوران خاویار اند بول

رستوران خاویار اند بول به دلیل وجود سرآشپز ماهر و سرو غذاهای بسیار خوش طعم در بین مردم و گردشگران محبوب است.منوی رستوران خاویار اند بول متنوع است و غذاهای گیاهی و گوشتی نیز در اختیار مهمانان قرار می دهد.بهترین غذاهای موجود در رستوران خاویار اند بول خاویار های متنوع است که بسیار مورد پسند گردشگران قرار دارد.افرادی که علاقه دارند در سفر به مجارستان به رستورانی با غذاهای لاکچری بروند پیشنهاد می شود حتما به رستوران خاویار اند بول بروند.

رستوران کاست داون تاون

به دلیل وجود انواع رستوران های شیک در بوداپست انتخاب یکی از رستوران هایی که خوش طعم ترین غذاها را دارد کمی سخت است.اما می توان گفت رستوران کاست داون تاون یکی از رستوران هایی است که دارای بهترین غذاها می باشد.در غذاهایی که در رستوران کاست داون تاون از تمام مواد غذایی تازه استفاده می شود و همین موضوع باعث بالا بردن کیفیت غذاها می شود.شما می توانید در رستوران کاست داون تاون در کنار غذاهای خوشمزه نوشیدنی های تازه و مناسب فصل نیز میل کنید.منوی غذاها نیز بسیار متنوع است و کیفیت غذاها نیز بسیار بالا می باشد.

  • ۹۸/۰۸/۱۶
  • تور لحظه آخری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی