تورهای مسافرتی لحظه آخری

تورهای مسافرتی لحظه آخری و ارزان

تورهای مسافرتی لحظه آخری

تورهای مسافرتی لحظه آخری و ارزان

تورهای مسافرتی لحظه آخری و ارزان، تور دبی، تور آنتالیا، تور بالی، تور استانبول، تور مالزی، تور تایلند. شرکت خدمات مسافرتی امیرکبیر. 2175905000

  • ۰
  • ۰

رستوران آمال ویلا

یکی از بهترین رستوران هایی که در شهر بنتوتا وجود دارد رستوران آمال ویلا می باشد که دارای منوی غذایی بسیار متفاوت و دوست داشتنی است.از ویژگی های رستوران آمال ویلا در سریلانکا وجود انواع غذاهای متفاوت است یعنی دارای غذاهای دریایی و انواع غذاهای کلاسیک می باشد.در رستوران آمال ویلا از مواد غذایی بسیار تازه و خوشمزه استفاده می کنند.محیط رستوران آمال ویلا به صورتی طراحی شده است که برای مهمانان فضای راحت و دنجی ایجاد کند.طعم غذاهای طبخ شده در رستوران آمال ویلا بسیار خوشمزه است به گونه ای که طرفدارهای بسیار زیادی را دارد.

رستوران بنتوتا لیک

رستوران بنتوتا لیک یکی از پرطرفدارترین رستوران های موجود در شهر بنتوتا می باشد.اگر شما قصد دارید که غذاهای مفصل و خوشمزه ای را میل کنید پیشنهاد می شود حتما به رستوران بنتوتا لیک بروید.سالادهای متنوع با طعم های مختلف وجود دارد و انواع غذاهای کبابی مخصوص سلیقه های مختلف نیز دارد.یکی از ویژگی هایی که باعث شده تا افراد زیادی را جذب کند وجود فضای بسیار دل نشین و زیبای رستوران بنتوتا لیک می باشد.در رستوران بنتوتا لیک فضای سرپوشیده و فضای باز وجود دارد و مهمانان می توانند مکان میل کردن غذای خود را انتخاب کنند.در تور ارزان سریلانکا می توانید به رستوران های مختلف بروید و از ساعات خود استفاده کنید.

رستوران پانچی ویلا

رستوران پانچی ویلا یکی از رستوران هایی است که در مسیرهای توریستی قرار نگرفته است و به همین دلیل شاید گردشگران نتوانند به آن جا بروند اما می توان گفت رستوران پانچی ویلا یکی از بهترین رستوران های بنتوتا است که دارای فضای کوچک و دل نشینی است و در مقابل استخری واقع شده است . همچنین شما می توانید از دیدن فضای سرسبز اطراف لذت ببرید.خدمه های رستوران پانچی ویلا بسیار خوش برخورد هستند و سرویس دهی بسیار خوبی دارند.شما می توانید انواع نوشیدنی ها با طعم های مختلف را در رستوران پانچی ویلا بنوشید.

رستوران بریز

رستوران بریز یکی دیگر از رستوران های سریلانکا می باشد که انواع غذاهای آسیایی و دریایی را می توانید در آن جا میل کنید.شما می توانید برای هر وعده ی غذایی به رستوران بریز بروید و وعده های بسیار مفصلی را میل کنید.در رستوران بریز انواع غذاهای مخصوص سریلانکا طبخ می شود و می توانید این غذاهای خوشمزه را امتحان کنید.رستوران بریز رستوران هتل می باشد اما افراد بیرون هتل نیز می توانند به آن جا رفته و غذا میل کنند.طراحی رستوران به سبک سنتی است که همین ویژگی نیز رستوران را متمایز کرده است.

رستوران گلدن گریل

رستوران گلدن گریل دارای فضای زیبا و بسیار بزرگی است که با استفاده از پرده های زیبا و رنگین نیز تزیین شده است.در اطراف رستوران گلدن گریل فضاهای سرسبز و زیبایی وجود دارد اما می توان گفت آن چه که به محبوبیت رستوران گلدن گریل افزوده است کیفیت بسیار بالا و طعم لذیذ غذاهای رستوران است.بهترین غذاهای رستوران گلدن گریل استیک های گوشت و غذاهای دریایی است.در تورهای نوروزی بنتوتا قیمت رستوران ها نیز مناسب تر از زمان های دیگر می شود.

رستوران دیا سیسیلیا

اگر قصد میل کردن غذاهای دریایی بسیار ویژه و خوش طعمی را دارید می توانید به رستوران دیا سیسیلیا بروید.می توان گفت طعم غذاهایی مثل لابسترها و میگوهای رستوران دیا سیسیلیا بسیار عالی است زیرا سرآشپز رستوران غذاهای دریایی را به روش های مختلف و ماهرانه می پزد.می توان گفت اگر قصد دارید طعم غذاهای دریایی را در بهترین حالت بچشید رستوران دیا سیسیلیا حتما پیشنهاد می شود.

  • ۹۸/۰۹/۰۷
  • تور لحظه آخری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی