تورهای مسافرتی لحظه آخری

تورهای مسافرتی لحظه آخری و ارزان

تورهای مسافرتی لحظه آخری

تورهای مسافرتی لحظه آخری و ارزان

تورهای مسافرتی لحظه آخری و ارزان، تور دبی، تور آنتالیا، تور بالی، تور استانبول، تور مالزی، تور تایلند. شرکت خدمات مسافرتی امیرکبیر. 2175905000

  • ۰
  • ۰

فستیوال غذا

یکی از معروف ترین و پرطرفدارترین فستیوال های موجود در کشور امارات فستیوال غذا می باشد که کسانی که علاقه به میل کردن غذا را دارند می توانند به فستیوال غذا بروند.تاریخ برگزاری فستیوال غذا بین ماه اوریل تا می است.فستیوال غذا در دبی به مدت یک هفته برگزار می شود.از ویژگی هایی که در فستیوال غذا وجود دارد انتخاب بهترین سرآشپزها برای پخت انواع غذاها است.شما می توانید در تور ارزان نوروزی دبی طعم های بسیار خوبی از غذاها را بچشید.در فستیوال غذا علاوه بر سرو غذاهای متنوع و خوش طعم جدیدترین تکنولوژی برای پخت و سرو غذا به نمایش گذاشته می شود که همین موضوع به هیجان انگیزتر کردن فستیوال غذا می افزاید.

جشواره اسب دوانی

اسب های عرب به عنوان معروف ترین اسب ها به حساب می آیند.به همین دلیل جشواره ای در دبی برای مسابقه بین بهترین اسب ها برگزار می شود که در جشواره اسب دوانی دبی اسب های مختلف از هر کشوری در مسابقه شرکت می کنند.زمان برگزاری جشواره اسب دوانی در ماه آوریل است.از دیگر ویژگی هایی که در جشواره اسب دوانی وجود دارد رونمایی از بهترین تجهیزات ورزش اسب دوانی است.از موضوعاتی که باعث می شود اسب ها را از کشورهای مختلف برای شرکت در جشواره اسب دوانی بیاورند دادن جایزه 10 میلیون دلاری برای برنده است.

فستیوال جاز

یکی دیگراز بهترین فستیوال هایی که در تور دبی وجود دارد فستیوال جاز است.افرادی که علاقه به موسیقی جاز را دارند می توانند در فستیوال موسیقی جاز شرکت کرده و از ساعات خود لذت ببرند.در کشور امارات سال های بسیاری است که فستیوال جاز برگزار می شود و هر سال در ماه فوریه برگزار می شود.هنرمندان بسیاری علاقه به شرکت در فستیوال جاز را دارند و در این فستیوال نیز شرکت می کنند.

فستیوال بین المللی فیلم

شهر دبی به دلیل اینکه یکی از شهرهایی است که هر سال گردشگران زیادی را به خود جذب می کند به همین دلیل فستیوال های بسیار مجللی را برگزار می کند.یکی از این فستیوال ها فستیوال بین المللی فیلم می باشد که در ماه دسامبر برگزار می شود.در فستیوال بین المللی فیلم فیلمسازها و هنرمندان بسیار معروفی از نقاط مختلف حضور پیدا می کنند تا در این جشواره به رقابت بپردازند.وجود هنرمندان معروف در فستیوال بین المللی فیلم به باشکوهی این مراسم افزوده اند.

فستیوال عروس

کسانی که در زمینه ی آرایشگری مهارت زیادی دارند و در زمینه طراحی لباس عروس نیز مهارت دارند بهتر است بدانند در دبی فستیوالی به عنوان فستیوال عروس وجود دارد که در ماه آوریل برگزار می شود.در فستیوال عروس بهترین و زیباترین مدل های لباس عروس وجود دارد و تمامی زیورآلات مربوط به مراسم ازدواج را به نمایش می گذارند.محل برگزاری فستیوال عروس در نمایشگاه بین المللی دبی می باشد که افراد بسیار زیادی در این فستیوال شرکت کرده و از زیبایی هایش لذت می برند.

  • ۹۸/۰۹/۰۷
  • تور لحظه آخری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی