تورهای مسافرتی لحظه آخری

تورهای مسافرتی لحظه آخری و ارزان

تورهای مسافرتی لحظه آخری

تورهای مسافرتی لحظه آخری و ارزان

تورهای مسافرتی لحظه آخری و ارزان، تور دبی، تور آنتالیا، تور بالی، تور استانبول، تور مالزی، تور تایلند. شرکت خدمات مسافرتی امیرکبیر. 2175905000

  • ۰
  • ۰

خورشت سبزیجات

یکی از غذاهای خوشمزه و پرطرفدار کشور مجارستان خورشت سبزیجات است که برای پخت خورشت سبزیجات از انواع سبزیجات های تازه استفاده می شود.برای پخت خورشت سبزیجات ابتدا سبزیجاتی مثل پیاز و فلفل و گوجه فرنگی را با هم تفت می دهیم و پس از کامل سرخ شدن کامل سبزیجات ها به خورشت سبزیجات تخم مرغ اضافه می کنیم.در نهایت می توانید سوسیس ها را خورد کرده و به مواد دیگر اضافه کنید.پخت خورشت سبزیجات راحت است اما طعم بسیار خوش طعم و پر طرفداری را دارد.غذایی مثل خورشت سبزیجات از غذاهایی است که شما در منزل نیز می توانید آن را بپزید.

لانگوش

لانگوش به عنوان یکی دیگر از غذاهای خوش طعم است که در تورارزان نوروزی می توانید آن را میل کنید.به دلیل پرطرفدار بودن لانگوش شما در قسمت های مختلف شهر می توانید آن را میل کنید.برای پخت لانگوش از نوعی خمیر قهوه ای استفاده می کنند که بر روی آن سس سیر یا سس مایونز و خامه ی ترش و پنیر می ریزند در نهایت سرخ می کنند.لانگوش نیز جزو غذاهای خاص و خوش طعم است که بسیار مورد توجه مردم قرار گرفته است.

دلمه کلم

دلمه از جمله غذاهایی است که در بیشتر کشورها پخت می شود اما دلمه کلم از غذاهایی است که در مجارستان به صورت خاذصی پخته می شود.در مجارستان برای پخت دلمه کلم ابتدا ظرف بزرگی را انتخاب می کنند و برگ های کلم را بر می دارند و داخل آن برگ ها برنج و گوشت که قبلا با یکدیگر تفت داده شده اند می ریزند.از ویژگی هایی که باعث شده دلمه کلم طعم متفاوتی بگیرد اضافه کردن خامه ترش است که طعم ترش و خوشمزه ای را به دلمه کلم می دهند.به دلیل محبوب بودن دلمه کلم آن را در زمان کریسمس می پزند و در تمامی رستوران ها در اختیار افراد قرار می دهند.

تورس کسوسزا

کسوسزا از غذاهایی است که شبیه به پاستا می باشد و پنیر زیادی نیز برای پختش استفاده می شود.ابتدا برای پخت تورس کسوسزا پاستاها را می پزند و در نهایت در کره تفت می دهند.سپس مرغ ها را به صورت نگینی خرد می کنند و به پاستاها اضافه می کنند.در تورس کسوسزا از ادویه های مختلف استفاده می کنند.در کنار تورس کسوسزا ترشی نیز سرو می شود که طعم بسیار جالبی پیدا می کند.اما اگر قصد دارید تورس کسوسزای اصیل مجارستانی را میل کنید باید حتما بر روی آتش پخته شود.

فوزلک

فوزلک نوعی سوپ مخصوص مجارستان است که غذای بسیار سبکی نیز به حساب می آید.در فوزلک نخود فرنگی و فلفل و هویج و سیب زمینی می ریزند.در نهایت به سوپ فوزلک خامه نیز اضافه می کنند که باعث سنگین تر شدن سوپ فوزلک می شود.اگر علاقه به غذای تند دارید می توانید به فوزلک فلفل قرمز نیز اضافه کنید.امروزه به دلیل علاقه ی بسیار زیاد افراد به سوپ ها در تمامی منوهای رستوران می توانید انواع و اقسام سوپ ها را پیدا کنید.

مرغ پاپریکا

از آن جایی که مرغ یکی از غذاهای محبوب مردم است مرغ پاپریکا یکی از دوست داشتنی ترین غذاهای مجارستان به حساب می آید.برای تند کردن مرغ از ادویه جات مخصوص مجارستان استفاده می کنند.ابندا مرغ را در سس های مخصوص تند غلت می دهند و درآن مقداری چربی می ریزند تا ادویه های خوش طعم در خورد مرغ ها بروند و برای خوش طعم کردن مرغ پاپریکا به آن روغن زیتون اضافه می کنند.به طور کلی می توان گفت مرغ پاپریکا یکی از خوشمزه ترین مرغ های مجارستان به حساب می آید.

  • ۹۸/۰۹/۱۱
  • تور لحظه آخری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی