تورهای مسافرتی لحظه آخری

تورهای مسافرتی لحظه آخری و ارزان

تورهای مسافرتی لحظه آخری

تورهای مسافرتی لحظه آخری و ارزان

تورهای مسافرتی لحظه آخری و ارزان، تور دبی، تور آنتالیا، تور بالی، تور استانبول، تور مالزی، تور تایلند. شرکت خدمات مسافرتی امیرکبیر. 2175905000

  • ۰
  • ۰

درباره تور آنتالیا

درباره آنتالیا

درباره آنتالیا میتوان اینطور گفت که شهری تفریحی در ترکیه با یک بندر قدیمی پر شده از قایق های بادبانی و سواحلی زیبا در کنار دریایی آبی که هتل های بزرگی در ساحل های مختلف آن است. درباره آنتالیا باید گفت که به گردشگران ایرانی آن را به یکی از تاپترین مقاصد سفر خود تبدیل نموده اند.

آب و هوای آنتالیا

خورشید در آنتالیا به دنبال گردشگران میگردد. سواحل زیبا و آب و هوای مناسب در آنتالیا در تابستان اصلیترین دلیل علاقه گردشگران به آنتالیا می باشد. آب و هوای آنتالیا در جولای متوسط دمای روزانه 28 درجه سانتیگراد را به خود اختصاص می دهد. این دما متوسط دارای کمترین دمای 21 درجه سانتیگراد و برآورد شده 34 درجه سانتیگراد است.

سفر به آنتالیا

تور آنتالیا به ورودی ترکیه برای خیلی‌ از مسافران تبدیل شده است. آنتالیا با آفتاب خاص خود در کنار خلیج آنتالیا و حس ترکیبی‌ از هتلهای مدرن و ریزورت‌های لوکس مسافران را ردگیر خود می‌کند. در سفر به آنتالیا شاهد مناظر خیره کننده، جذاب و آرامش بخش طبیعی خواهید بود.در این مقاله چند یک از مکان های توریستی آنتالیا را معرفی میکنیم

هتل‌ها در آنتالیا

در این شهر رویائی هتل‌های متنوع از ۳ تا ۵ ستاره وجود دارند، هتل‌های آنتالیا معمولا بیشتیرن زمان از سفر شما به آنتالیا را به خود اختصاص خواهند داد. شما میتوانید از انواع خدمات و تفریح‌های متنوع در هتل‌های آنتالیا از جمله ورزش‌های آبی، امکانات استراحتی‌ و خدمات درمانی بهره ببرید. هتل‌های آنتالیا با خدمات کامل صبحانه، ناهار، شام و انواع دسر در کنار نوشیدنی‌های متنوع را به شما ارائه میدهند.

فرودگاه آنتالیا

فرودگاه آنتالیا از فرودگاه های بزرگ و مدرن بین المللی ترکیه میباشو فرودگاه آنتالیا در 13 کیلومتری شمال شرق این شهر واقع شده است. تمامی تور های آنتالیا از ترکیه دارای ترانسفر های فرودگاهی میباشد. در صورت دلخواه مسافرین می توانند از تاکسی های فرودگاهی استفاده نمایند. حمل و نقل عمومی در این شهر مبتنی بر تاکسی اختصاصی، تاکسیهای ون اشتراکی و تراموا می باشد.

خرید در آنتالیا

خرید برای هر ایرانی گردشگر یک لذت است. شهر آنتالیا نیز مانند دیگر شهر های ترکیه مناسب برای خرید می باشد. خرید در آنتالیا یک تجربه عالی میباشد. پوشاک، صنایع دستی و چرم را در تور خرید در آنتالیا به شما پیشنهاد میدهیم. خوراکیجات نیز برای بعضی از گردشگران ایرانی در آنتالیا جالب خواهد بود. در مراکز خرید آنتالیا چانه زدن سیستمی طبیعی و قابل قبول می باشد.

حمام ترک

استفاده از خدمات حمام ترک که جنبه‌ بهداشتی و درمانی دارد در عکس هتل‌های آنتالیا با کیفی بالا قابل دست رسی‌ می‌باشد. در غیر این صورت شما میتوانید از سرویس حمام‌های ترک خارج از هتل استفاده کنید. تاکسی به هتل شما خواهد آمد و شما را به مرکز خدمات ترانسپورت کرده و در انتها نیز به هتل باز می‌گرداند.

تور شهر کالیچی ‌آنتالیا

بازدید از شهر قدیمیه کالیچی آنتالیا با سال‌ها تاریخ نهفته شده در آن، وجود رستوران‌ها و مغازه‌های جالب متعدد در کنار آن این مکان را به یکی‌ از پر بازدید کنند‌ترین مقصد‌های گردشگری تبدیل نموده است.

موزه آنتالیا

موزه بسیار قدیمی‌ با گنجینه های جالب در کنار مکانی برای تفریح کودکان. موزه آنتالیا میتواند هم زمان کودکان و بزرگسلان را مشغول خدمات و جذابیت‌های خود کند.

آبشار دودن

دآبشارهای دودن در واقع دو جاذبه طبیعی جداگانه در شهر آنتالیا است. این محیط جذاب و دیدنی‌ طبیعی مکانی مناسب برای استراحت آرامش و عکاسی می‌باشد. قطرات ابشار دودن را در ندیکی آن در روی پوست خود در هوای بسیار معتدل و زیبا حس خواهید نمود.

این مقاله توسط شرکت مسافرتی امیرکبیر تهیه گردیده است. 02175905000

  • ۹۷/۰۱/۰۹
  • تور لحظه آخری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی