تورهای مسافرتی لحظه آخری

تورهای مسافرتی لحظه آخری و ارزان

تورهای مسافرتی لحظه آخری

تورهای مسافرتی لحظه آخری و ارزان

تورهای مسافرتی لحظه آخری و ارزان، تور دبی، تور آنتالیا، تور بالی، تور استانبول، تور مالزی، تور تایلند. شرکت خدمات مسافرتی امیرکبیر. 2175905000

۱۲ مطلب در آبان ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

دنر کباب

در ترکیه غذاهای بسیار زیادی وجود دارد که بسیار محبوب است و افراد علاقه ی زیادی به امتحان کردن این غذاها دارند.دنر در زبان ترکی به معنای چرخاندن است.در بیشتر کشورها دنرها را به صورت های مختلف طبخ می کنند.در تور ترکیه دنرهایی با گوشت قرمز یا مرغ را می توانید میل کنید و دنرها را در مقابل حرارت مستقیم آتش قرار می دهند تا کاملا بپزد.در سفر به تور نوروزی ترکیه شما می توانید دنر کباب ها را با قیمت مناسب تر میل کنید.می توان گفت در بیشتر رستوران های آنکارا دنر کباب وجود دارد و در اختیار افراد قرار می گیرد.

بورک

بورک یکی از معروف ترین غذاهای ترکیه است که شما نام این غذا را در سراسر ترکیه می شنوید.بورک لایه هایی از خمیر است که بر روی یکدیگر قرار می گیرند.افراد معمولا بورک را به عنوان صبحانه میل می کنند و پخت بورک آسان است به گونه ای که ترکیه ای ها این غذا را در منزل خود می پزند.برای پخت بورک علاوه بر خمیر پنیر و گوشت نیز استفاده می شود.در نهایت بورک ها را سرخ کرده و میل می کنند.به علت معروف بودن بورک گردشگران زیادی در سفر به آنکارا این غذا را سفارش می دهند.

ماهی گریل شده

غذاهای دریایی از غذاهای پرطرفدار به حساب می آیند که در کشور ترکیه رستوران معروفی وجود دارد که غذاهای دریایی را بسیار خوش طعم درست می کند.از غذاهای دریایی محبوب گردشگران ماهی های گریل شده است که بسیار خوشمزه است.برای پخت ماهی گریل شده از سبزیجات تازه به همراه ادویه جات متفاوت استفاده می کنند.پس می توان گفت اگر قصد میل کردن بهترین غذاهای دریایی در آنکارا رادارید حتما به رستوران یلکن بالیک رفته و در آن جا ماهی گریل شده را امتحان کنید.

کوفته

یکی از غذاهای بین المللی ترکیه کوفته می باشد که در میان تمامی مردم محبوب است و آن ها علاقه ی زیادی به خوردن کوفته دارند.در رستوران های مختلف کوفته را به روش های مختلف طبخ و سرو می کنند.اما نوع معمول برای پخت کوفته این گونه است که گوشت قرمز را با پیاز و ادویه جات مختلف می پزند و در نهایت در اختیار افراد قرار می دهند.در تور ارزان آنکارا شما می توانید غذاهای بسیار خوشمزه ای را از جمله کوفته میل کنید و لذت ببرید.

اسکندر

یکی از کباب های معروف در ترکیه اسکندر کباب می باشد که پیشنهاد می شود در سفر به آنکارا حتما میل شود.برای پخت اسکندر کباب گوشت را به تکه های کوچکتری در می آورند و با سس گوجه فرنگی و پیاز و ادویه جات مختلف ترکیب می کنند.اسکندر کباب یکی از غذاهای قدیمی ترکیه است که در تمامی کبابی های ترکیه سرو می شود.یکی از غذاهای اصلی که سرو می شود و طرفدار زیادی پیدا می کند اسکندر کباب است.

سوپ عدس

سوپ جزو پیش غذاهای محبوب هر کشوری است که در کشور ترکیه سوپ عدس از محبوب ترین سوپ ها به حساب می آید.برای پخت سوپ عدس علاوه بر عدس از سبزیجات تازه مثل گشنیز استفاده می شود همچنین ادویه های مختلف نیز استفاده می شود.نحوه ی پخت سوپ عدس شبیه به سوپ های ایرانی است به همین دلیل در میان گردشگران ایرانی بسیار محبوب تر است.برای خوش طعم کردن سوپ عدس در نهایت به آن لیموی تازه نیز اضافه می کنند.

  • تور لحظه آخری
  • ۰
  • ۰

فستیوال فانوس

یکی از مراسماتی که در کشور مالزی بسیار با ارزش و مهم است فستیوال یا جشواره فانوس است.ریشه ی فستیوال فانوس از کشور چین گرفته شده است که نام های دیگری نیز دارد.تاریخ برگزاری فستیوال فانوس هر سال 15 آگوست می باشد که در سراسر کشور مالزی برگزار می شود.افراد زیادی به فستیوال فانوس می روند و جشن ها و مراسمات ویژه ای را برگزار می کنند.به علت اینکه فستیوال فانوس جزو مهم ترین فستیوال های چینی ها است در کشور مالزی نیز توسط چینی ها برگزار می شود.اگر قصد رفتن به تور مالزی را دارید و می خواهید به یکی از بهترین فستیوال های مالزی بروید می توانید فستیوال فانوس را انتخاب کنید.

فستیوال روشنایی دیپاوالی هندوها

فستیوال دیپاوالی یکی از فستیوال های محبوب هندوها می باشد که هر سال در ماه اکتبر برگزار می شود.یکی از ویژگی های فستیوال روشنایی دیپاوالی این است که مردمی که در این مراسم حضور پیدا می کنند با استفاده از رنگ های مختلف سعی می کنند پیروزی روشنایی بر تاریکی را نشان دهند.کسانی که علاقه به حضور در فستیوال دیپاوالی را دارند می توانند به محله هندی ها بروند و از نزدیک از تماشای این فستیوال دیدنی لذ ت ببرند.در فستیوال دیپاوالی فعالیت هایی مثل پریدن از روی آتش و فروختن لوازم صنایع دستی وجود دارد و شما می توانید غذاهای مختلف خوش طعمی را میل کنید و لذت ببرید.

فستیوال تایپوسام

در کشورهای مختلف جشواره های مذهبی به روش های مختلف وجود دارد.یکی از جشواره های مذهبی فستیوال تایپوسام است که در ماه ژانویه برگزار می شود.فستیوال تایپوسام توسط هندوها برگزار می شود و آن ها از تمامی مناطق زیبای کوالالامپور عبور می کنند و طبل می زنند.دلیل طبل زدن افراد در فستیوال تایپوسام بر اساس رسم و رسومات است و آن ها نمادهای مذهبی را با خود می برند.شما می توانید در تور ارزان مالزی از زیبایی فستیوال تایپوسام لذت ببرید.

جشن سال جدید چینی ها

چینی ها هر سال برای آغاز سال جدیدشان 15 روز جشن و پایکوبی می کنند.در جشن سال جدید چینی ها غذاهای مخصوص چینی و بسیار خوش طعم پخته می شود و در اختیار افراد می گیرد.در جشن سال جدید چینی ها مراسمات خاصی مثل رقص ها و آتش بازی برگزار و همه جا کاملا تزیین می شود.همه مکان ها به رنگ قرمز تزیین می شود زیرا در فرهنگ چینی ها رنگ قرمز پلیدی ها را دور می کند.می توان گفت یکی از جالب ترین فستیوال ها جشن سال جدید چینی ها است که در سفر به مالزی می توانید در این جشن شرکت کنید.

جشواره گاوای دایاک

جشواره گاوای دایاک از مراسم بسیار مجلل مالزی می باشد که در آن مراسم رقص ها و آوازهای زیبای سنتی برگزار می شود.زمان برگزاری جشواره گاوای دایاک در ماه ژوئن است.از ویژگی های جالب جشواره گاوای دایاک این است که مرد در این مراسم لباس های محلی می پوشند و به رقص و پایکوبی می پردازند.شما می توانید در جشواره گاوای دایاک انواع غذاها و نوشیدنی های خوش طعم را میل کنید.

جشواره خرید مالزی

در کشور مالزی هر سال جشواره ای برگزار می شود که جشواره خرید مالزی نام دارد و اجناس به مدت 2 ماه حراج می خورند و قیمت آن ها ارزان می شود.افراد می توانند در جشواره خرید مالزی از تفریحاتی مثل کنسرت لذت ببرند.از ویژگی های خوب جشواره خرید مالزی این است که تمامی اجناس مانند اجناس برقی نیز قیمت مناسبی پیدا می کنند و شما می توانید بهترین اجناس را با قیمت مناسب خریداری کنید.

  • تور لحظه آخری
  • ۰
  • ۰

نمایشگاه کشاورزی آنتالیا

یکی از نمایشگاه هایی که در تور ترکیه برگزار می شود نمایشگاه کشاورزی گروتک می باشد که در شهر آنتالیا برگزار می شود. در نمایشگاه کشاورزی در زمینه های مختلف کشاورزی و موضوعات مربوط به آن که هر سال نسبت به سال قبل توسعه بیشتری پیدا می کند می پردازند.به دلیل اینکه کشور ترکیه از کشورهای فعال اروپا در قسمت کشاورزی می باشد برگزاری نمایشگاه کشاورزی برای آن ها بسیار مهم و با ارزش است.کشور ترکیه به عنوان چهاردهمین کشور در اروپا در صنعت گلخانه ای است.در نمایشگاه کشاورزی آنتالیا شرکت های مختلف شرکت می کنند و محصولات خود را در زمینه آبیاری و تغذیه گیاهان و ماشین آلات به همراه تجهیزات کشاورزی را ارائه می دهند و در مورد محصولاتشان توضیح می دهند. نمایشگاه کشاورزی آنتالیا در سالن بزرگی برگزار می شود و افراد زیادی برای بازدید از نمایشگاه می روند.

افراد بازدید کننده از نمایشگاه کشاورزی

مدیران سازمان های دولتی کشاورزی افراد گلخانه دار فروشندگان انواع محصولات کشاورزی پرورش دهندگان و افراد تولید کننده

درباره نمایشگاه کشاورزی گروتک

نمایشگاه کشاورزی گروتک یکی از معتبرترین نمایشگاه هایی است که در کشور ترکیه برگزار می شود که هر سال افراد زیادی برای بازدید از نمایشگاه کشاورزی گروتک مراجعه می کنند.زمان برگزاری نمایشگاه کشاورزی گروتک 6 تا 9 آذر ماه می باشد و شما می توانید در این تاریخ به نمایشگاه مراجعه کرده و از آن جا دیدن کنید.

موضوعاتی که در نمایشگاه کشاورزی به آن می پردازند

ماشین آلات مخصوص کشاورزی سیستم ها و تجهیزاتی که در آبیاری به کار برده می شود محافظت از گیاهان و نحوه ی تغذیه ی آن ها گلخانه ها و نکات و موارد مرتبط با آن

  • تور لحظه آخری
  • ۰
  • ۰

پارک ملی آئو فانگ نگا

یکی از بهترین پارک های ملی در کشور تایلند پارک ملی آئو فانگ نگا می باشد که هر سال گردشگران زیادی روزهایی از سفر خود را در این منطقه می گذرانند.در پارک ملی آئو فانگ نگا خلیج زیبایی وجود دارد که منظره ی بسیار دیدنی دارد.در پارک ملی آئو فانگ صخره های بزرگ و زیبا که از جنس آهک هستند به همراه غارها وجود دارد.یکی از جزیره های زیبا در پارک ملی آئو فانگ نگا جزیره جمیز باند می باشد که در آن جزیره فیلم معروفی گرفته شده است و همین موضوع به محبوبیت بیشتر جزیره زیبای جمیز باند افزوده است.در پارک ملی آئو فانگ نگا غارهای زیادی وجود دارد که تا کنون کشف نشده است.

پارک مو کو سورین

در پارک مو کو سورین جزایر زیبا و محافظت شده ای وجود دارد.در جزیره های پارک مو کو سورین افراد می توانند به تفریحاتی مانند غواصی بپردازند و انواع لاک پشت های دریایی و ماهی های رنگارنگ را تماشا کنند.برخی از جزیره های موجود در پارک مو کو سورین زیبایی بسیار زیادی دارد که برای دیدن زیبایی ها و بخش های مختلف جزیره تورهای گردشی در نظر گرفته می شود تا افراد بتوانند از خدمات آن ها استفاده کنند و تمام جزیره را بگردند.در برخی از جزیره های پارک مو کو سورین خانه های ییلاقی وجود دارد که شما می توانید در آن جا اقامت داشته باشید و از منظره های شگفت انگیزش لذت ببرید.

پارک ملی خائو سوک

پارک ملی خائو سوک پارک زیبایی است که جنگل هایی در آن جا وجود دارد.در پارک ملی خائو سوک حیوانات و گیاهان متفاوتی وجود دارد که در آن جا زندگی می کنند.گونه هایی از حیواناتی که در پارک ملی خائو سوک وجود دارد شامل فیل ها و گربه های وحشی و... می شوند.گردشگرانی که علاقه به بازدید پارک ملی خائو سوک را دارند می توانند در فصل های گرم به آن جا بروند و از زیبایی هایش دیدن کنند اما در فصل های بارندگی امکان جاری شدن سیل وجود دارد و خطرناک است.

پارک ملی مو کو آنگ ثانگ

در پارک ملی موکو آنگ ثانگ جزیره های زیادی وجود دارد و برای کسانی که علاقه دیدن از پارک ملی موکو آنگ ثانگ را دارند بهترین گزینه استفاده از قایق های تندرو است زیرا دیدن این زیبایی ها به وسیله قایق حال و هوای دیگری دارد.شما می توانید چند شب در آن جا اقامت داشته باشید زیرا خانه های کوچک ییلاقی وجود دارد که برای استراحت شما بسیار مناسب است.در پارک ملی موکو آنگ ثانگ ساحل های شنی زیبایی وجود دارد که شما از پیاده روی کردن در سواحل لذت می برید.در پارک ملی موکو آنگ ثانگ علاوه بر وجود جانوران دریایی حیوانات مختلف دیگری وجود دارد.میمون ها و سمورها از دیگر گونه های جانوری ای هستند که در پارک ملی موکو آنگ ثانگ زندگی می کنند.

پارک ملی موکو سیمیلان

از دیگر پارک های ملی موجود در تور تایلند پارک ملی موکو سیمیلان است و جزایری را شامل می شود.جنگل های انبوه در پارک ملی موکو سیمیلان وجود دارد که در نزدیکی ساحل قرار گرفته اند.گردشگرانی که علاقه به شنا کردن دارند می توانند در سواحل زیبای موجود در پارک ملی موکو سیمیلان شنا کنند.از دیگر ویژگی هایی که پارک ملی موکو سیمیلان را نسبت به دیگر پارک های ملی متمایز کرده است وجود رستوران ها و هتل ها است که خدمات عالی ارائه می دهند.همچنین شما می توانید به تورهای غواصی جزایر بروید و از تفریحات در جزیره لذت ببرید.به طور کلی می توان گفت کشور تایلند کشوری است که گردشگران زیادی را به خود جذب می کند و به همین دلیل مناطق مختلفی برای گردش در آن وجود دارد.

  • تور لحظه آخری
  • ۰
  • ۰

رستوران مک بیسترو

در سفر به مجارستان اگر قصد دارید به یکی از بهترین رستوران ها بروید می توانید به رستوران مک بیسترو بروید.یکی از ویژگی هایی که رستوران مک بیسترو را متمایز کرده تزئینات زیبای داخل رستوران است.خدمات دهی خدمه های رستوران مک بیسترو بسیار عالی و مناسب است.سرآشپز رستوران مک بیسترو بسیار ماهر می باشد و غذاهای بسیار خوش طعم با ظاهری زیبا می پزد که زیبایی غذاها به پرطرفدار کردن آن ها می افزاید.در رستوران مک بیسترو غذاهای اصیل بوداپستی نیز سرو می شود.شما می توانید انواع نوشیدنی های خوش طعم و متناسب با فصل را نیز میل کنید.

رستوران توک مگ

یکی دیگر از رستوران های موجود در مجارستان رستوران توک مگ می باشد که محل قرارگیری آن در فاصله ی کمی تا مجارستان است.در رستوران توک مگ غذاهای گیاهی بسیار خوشمزه ای سرو می شود و محبوبیت رستوران نیز به همین دلیل است.رستوران توک مگ رستوران کوچکی است اما این موضوع در محبوببیت رستوران تاثیری ندارد.غذاهایی که در رستوران توک مگ سرو می شود بسیار خوشمزه است.در رستوران توک مگ غذاهای متنوعی مثل انواع سوپ ها و برگرهای گیاهی وجود دارد که شما با توجه به علاقه خود می توانید سفارش دهید.

رستوران پاپریکا

رستوران پاپریکا یکی از بهترین رستوران های بوداپست است که بسیار شلوغ است.سبک طراحی رستوران پاپریکا کلاسیک است اما می توان گفت یکی از بهترین رستوران های بوداپست به حساب می آید.در رستوران پاپریکا انواع غذاهای محلی و سنتی سرو می شود که طعم بسیار لذیذی نیز دارد.یکی از ویژگی های رستوران پاپریکا حجم زیاد غذاها است که باعث جذب گردشگران زیادی نیز می شود و قیمت غذاها نیز بسیار مناسب است.یعنی شما می توانید غذاهایی با حجم زیاد و قیمت مناسب میل کنید.

رستوران اونیکس

رستوران اونیکس از بهترین و پرطرفرترین رستوران های بوداپست می باشد.محبوب بودن رستوران اونیکس به دلیل وجود سرآشپز بسیار ماهرش است زیرا غذاهایسنتی و بین المللی را سرو می کند که طعم بسیار خوشمزه ای دارد.از ویژگی هایی که رستوران اونیکس را محبوب کرده است منوی بسیار متفاوت آن است که بسیار مورد توجه گردشگران قرار گرفته است.به دلیل اینکه رستوران اونیکس یکی از بهترین رستوران های بوداپست است شما باید قبل از رفتن به رستوران میز رزور کنید تا معطل نشوید.

رستوران خاویار اند بول

رستوران خاویار اند بول به دلیل وجود سرآشپز ماهر و سرو غذاهای بسیار خوش طعم در بین مردم و گردشگران محبوب است.منوی رستوران خاویار اند بول متنوع است و غذاهای گیاهی و گوشتی نیز در اختیار مهمانان قرار می دهد.بهترین غذاهای موجود در رستوران خاویار اند بول خاویار های متنوع است که بسیار مورد پسند گردشگران قرار دارد.افرادی که علاقه دارند در سفر به مجارستان به رستورانی با غذاهای لاکچری بروند پیشنهاد می شود حتما به رستوران خاویار اند بول بروند.

رستوران کاست داون تاون

به دلیل وجود انواع رستوران های شیک در بوداپست انتخاب یکی از رستوران هایی که خوش طعم ترین غذاها را دارد کمی سخت است.اما می توان گفت رستوران کاست داون تاون یکی از رستوران هایی است که دارای بهترین غذاها می باشد.در غذاهایی که در رستوران کاست داون تاون از تمام مواد غذایی تازه استفاده می شود و همین موضوع باعث بالا بردن کیفیت غذاها می شود.شما می توانید در رستوران کاست داون تاون در کنار غذاهای خوشمزه نوشیدنی های تازه و مناسب فصل نیز میل کنید.منوی غذاها نیز بسیار متنوع است و کیفیت غذاها نیز بسیار بالا می باشد.

  • تور لحظه آخری
  • ۰
  • ۰

رفتن به حمام های سولفور

یکی از بهترین جاذبه های گردشگری تفلیس رفتن به حمام های سولفور است که در بخش قدیمی شهر تفلیس واقع شده است.در محله ی قدیمی تفلیس تعدادی حمام سولفور وجود دارد که هر کدام خدمات و قیمت های خود را دارد.دلیل متمایز بودن حمام های سولفور نسبت به دیگر حمام های معمولی تاثیر درمانی حمام های سولفور بر سلامتی بدن و پوست افراد است.به همین دلیل افرادی که به تفلیس سفر می کنند به حمام های سولفور می روند.به دلیل اینکه هوا در فصل پاییز در گرجستان خنک می شود گردشگرانی که در فصل پاییز قصد سفر به تفلیس را دارند می توانند با رفتن به حمام های سولفور ساعات خوش و آرامش بخشی را طی کنند.

نمایشگاه های عکس

گرجستان از جمله کشورهایی است که سالیانه نمایشگاه های مختلفی را برگزار می کند و بهترین نمایشگاه ها در تفلیس برگزار می شود.از بهترین نمایشگاه های تفلیس که در فصل پاییز برگزار می شود نمایشگاه عکاسی می باشد.یکی از بهترین نمایشگاه های عکس کولگا است که در زمان های گذشته برگزار می شد و باعث شد که از همان زمان در بین مردم رواج پیدا کند و هر سال برگزار شود.یکی از ویژگی های نمایشگاه عکس برگزاری مسابقات عکاسی بین عکاسان است که به هیجان انگیزتر شدن نمایشگاه می افزاید.در نمایشگاه عکس تفلیس تمامی عکس های معروف گرفته شده توسط عکاسان معروف به نمایش عموم گذاشته می شود.

چشم انداز زیبای دریاچه باتتی

دریاچه باتتی یکی از دریاچه های منطقه ی کارلی است که مساحت زیادی ندارد اما دارای مناظر بسیار زیبایی است که باعث جذب گردشگران بسیاری می شود.زیبایی دریاچه باتتی بسیار زیاد است اما در فصل پاییز بسیار زیباتر می شود زیرا تمامی پوشش های گیاهی موجود در دریاچه باتتی به رنگ های مختلف در می آیند و همین موضوع باعث می شود دریاچه باتتی چشم انداز بسیار زیبایی پیدا کند.می توان گفت یکی از بهترین جاذبه های گردشگری گرجستان در فصل پاییز دریاچه باتتی است.

فستیوال جاز

یکی دیگر از فستیوال های گرجستان که در شهر تفلیس برگزار می شود فستیوال جاز می باشد که در بین مردم بسیار محبوب است.در فستیوال جاز موزیسین ها و خوانندگان معروف سبک جاز از کشورهای دیگر به شهر تفلیس می آیند تا در فستیوال جاز حضور داشته باشند.افرادی که به جاز علاقه دارند و می خواهند به تفلیس سفر کنند می توانند به فستیوال پاییزی جاز بروند و تجربه ی بسیار خوبی را بدست بیاورند.شما می توانید از نزدیک موسیقی های خوانندگان مورد علاقه ی خود را بشنوید.

دریای سیاه

اگرچه فصل تابستان تمام شده است اما گردشگران می توانند تا اواخر ماه سپتامبر از هوای گرم و آفتاب سواحل دریای سیاه لذت ببرند.آب دریای سیاه نیز گرم است و شما می توانید به راحتی آب تنی کنید.به دلیل آب و هوای بسیار مناسب دریای سیاه و ارزان قیمت بودن خدمات اطراف ساحل گردشگران زیادی در فصل پاییز به دریای سیاه می روند و از ساعات خود لذت می برند.اگر قصد سفر به گرجستان را دارید در فصل پاییز نیز می توانید از آب و هوای گرم و خدمات رفاهی عالی تور تفلیس و دریای سیاه بهره مند شوید.

دریاچه شائوری

از دیگر جاذبه های گردشگری موجود در گرجستان که بسیار مورد استقبال گردشگران قرار می گیرد بازدید از دریاچه شائوری می باشد.دریاچه شائوری دارای طبیعت بسیار زیبایی است که یکی از بهترین دریاچه های گرجستان به حساب می آید.اگر قصد سفر به تفلیس را دارید پیشنهاد می شود حتما از دریاچه ی زیبای شائوری دیدن کنید.

  • تور لحظه آخری
  • ۰
  • ۰

ساحل آرامبول

محل قرارگیری ساحل آرامبول در بخش های شمالی شهر گوا می باشد که بسیار زیبا است.در این منطقه روستای کوچکی وجود دارد که افراد می توانند در آن جا ماهیگیری کنند.ساحل آرامبول یکی از بهترین سواحل گوا به حساب می آید.در ساحل آرامبول انواع روش های مدیتیشن و یوگا وجود دارد که شما می توانید با رفتن به ساحل آرامبول از خدمات آن جا که باعث آرامش بیشتر می شود استفاده کنید.از دیگر ویژگی های ساحل آرامبول تفریحات آبی است و شما می توانید به تماشای دلفین ها نشسته و از دیدن این منظره لذت ببرید.شما می توانید در ساحل آرامبول از تفریحات شبانه نیز لذت ببرید زیرا دارای موسیقی های زنده است و افراد می توانند غذا میل کنند و برقصند و از تفریحات روزانه و شبانه ی ساحل آرامبول استفاده کنند.

ساحل پالولم

یکی از مشهورترین سواحل موجود در شهر گوا ساحل پالولم می باشد.ساحل پالولم دارای شکل نیم دایره ای می باشد و درختان نخل بسیار زیاد و زیبایی نیز دارد.ساحل پالولم یکی از سواحلی است که هر سال گردشگران زیادی را به خود جذب می کند و از ویژگی های خاص ساحل پالولم این است که طبیعت زیبایش به طور کامل حفظ شده است و ساحل بسیار بکری به حساب می آید.در فاصله ی نزدیکی تا ساحل پالولم هتل هایی وجود دارد که شما می توانید به آن جا بروید.در ساحل پالولم جشن های شبانه برگزار می شود و در شب ها افراد بیشتری به تفریحات می پردازند.

ساحل آگوندا

کسانی که علاقه به استراحت در ساحل زیبایی را دارند می توانند به ساحل آگوندا بروند و از زیبایی طبیعتش لذت ببرند.ساحل آگوندا یکی دیگر از بهترین سواحل موجود در شهر گوا در هندوستان می باشد که نسبت به دیگر سواحل گوا آرام تر و کم جمعیت تر است.یکی از ویژگی های ساحل آگوندا وجود کلبه های کوچک و زیبا می باشد که به صورت چوبی است و طراحی این کلبه ها به روش معماری سنتی و محلی آن منطقه می باشد.شما می توانید در ساحل زیبا و آرام آگوندا اقامت داشته باشید و از زیبایی های ساحل لذت ببرید.در ساحل آگوندا خدمات رفاهی مثل رستوران و کافه نیز وجود دارد که شما می توانید از آن لذت ببرید.

سواحل باگا و کالانگوت

یکی از شلوغ ترین سواحل موجود در شهر گوا ساحل گالانگوت می باشد و بسیاری از گردشگران ساحل گالانگوت را برای تفریح انتخاب می کنند.جمعیت زیادی در ساحل بالانگوت رفت و آمد می کنند و از تفریحات ساحلی استفاده می کنند.در انتهای ساحل بالانگوت ساحل باگا وجود دارد و به همین دلیل این سواحل را به صورت یکجا نام می برند.اما ساحل باگا ساحل خلوت تری است و طراحی اش به صورت مدرن تر از ساحل کالانگوت می باشد.در ساحل باگا تفریحات آبی وجود دارد و شما می توانید در رستوران ها و کافه ها استراحت کرده و غذا و نوشیدنی میل کنید.یکی از بهترین ویژگی های ساحل باگا جشن های شبانه اش است که بسیار محبوب است.

ساحل آنجونا

ساحل آنجونا از دیگر سواحل موجود در گوا می باشد که در زمان های قدیم هیپی های زیادی به آن جا می رفتند و از تفریح در آن جا لذت می بردند.در آنجونا روزهای چهارشنبه بازارهای محلی برگزار می شود و برای گردشگرانی که قصد خرید اجناس با قیمت ارزان را دارند بسیار مناسب است.در فاصله ی نزدیکی تا ساحل آنجونا هتل هایی ساخته شده است تا افراد بتوانند در آن جا استراحت کنند.به طور کلی درتمامی سواحل گوا جشن ها و مراسمات شبانه وجود دارد که همین موضوع باعث جذب گردشگران بیشتر و ایجاد ساعات خوش برای آن ها می شود.

ساحل کولا

ساحل کولا از سواحل بسیار آرام و ساکت گوا می باشد که در شمال گوا واقع شده است.در ساحل کولا اقامتگاه های بسیار کمی وجود دارد و همین موضوع باعث شده ساحل کولا به یکی از سواحل پر از آرامش گوا تبدیل شود.وجود ساحل ساکت و بی هیاهو می تواند گزینه ی خوبی برای گردشگران باشد.

  • تور لحظه آخری
  • ۰
  • ۰

کاتاکالی

کاتاکالی یکی از فستیوال های زیبای کشور هند می باشد که در آن رقص و نمایش برگزار می شود.کاتاکالی به عنوان یکی از قدیمی ترین آداب و رسوم هندی ها می باشد که در آن روز افراد با لباس های بسیار زیبایی بر روی صحنه می آیند.زیبایی لباس های بازیگران تاتر در کاتاکالی به حدی است که در هیچ کجا لباس هایی به این زیبایی ندیده اید.بازیگران چشم های خود را قرمز و ترسناک گریم می کنند و به رقص و نمایش می پردازند.در پشت مراسم کاتاکالی داستان و افسانه ای نهفته است.بازیگران برای نمایش تاتر در کاتاکالی باید تمرینات زیادی انجام دهند.گردشگران زیادی برای دیدن نمایش کاتاکالی به منطقه ی کلارا رفته و از دیدن این مراسم فرهنگی هند لذت می برند.

هولی

یکی دیگر از فستیوال های معروف موجود در هندوستان فستیوال رنگارنگ هولی می باشد.که زمان برگزاری فستیوال هولی در ماه مارس است.پشت فستیوال هولی نیز داستانی وجود دارد.پادشاه پلید تصمیم گرفت پسر خود را به قتل برساند و در این راه از خواهرش تقاضای کمک کرد اما خواهرش به او کمک نکرد و به جای آتش زدن پسر پادشاه مقداری چوب را آتش زد.به همین دلیل هندی ها در این روز فستیوال هولی را برگزار می کنند که به معنی پیروزی خوبی ها بر بدی ها است.در فستیوال هولی برای بزرگداشت خواهر پادشاه آتش های بزرگی را روشن می کنند و مردم نیز بر روی یکدیگر آب های رنگی می پاشند.در فستیوال هولی علاوه بر تفریحات غذاها و نوشیدنی ها نیز در بین مردم پخش می شود.

معبد طلایی آمریستار

یکی از بهترین معابد ساخته شده در هند معبد طلایی آمریستار است.معبد طلایی آمریستار هم به عنوان معبدی برای عبادت مردم است و همچنین به عنوان نماد برابری بشریت است.از ویژگی های جالب معبد طلایی آمریستار این است که معبدی برای همه ی مردم است با هر دین و مذهبی.معبد طلایی آمریستار یکی از زیباترین معابد ساخته شده در هند می باشد که علاوه بر زیبایی ساختمان بیرونی اش داخل ساختمان نیز زیبایی فراوانی دارد.

فستیوال ماگ ملا

یکی از فستیوال های هند فستیوال ماگ ملا می باشد که افراد بسیار زیادی در روز سه شنبه در رودخانه بدن خود را می شویند تا برای جشن ماگ ملا آماده شوند.دلیل برگزاری جشن ماگ ملا بزرگداشت پیدایش جهان هستی است.رودخانه ای که مردم خود را در آن می شویند رودخانه ی سنگام می باشد زیرا مردم عقیده دارند اگر خود را در این آب بشویند گناهانشان پاک می شود.فستیوال ماگ ملا در 5 ژانویه برگزار می شود و جشواره ی 44 روزه ای است که گردشگران و مردم می توانند در فستیوال ماگ ملا شرکت کنند.فستیوال ماگ ملا یکی از مقدس ترین فستیوال های هندوستان می باشد.

جشنواره تایپوسام

جشواره تایپوسام نیز یکی از جالب ترین جشنوارههایهند می باشد که مردم در جشنواره تایپوسام قسمت های مختلف بدن خود را سوراخ می کنند و با این کار به خدای مورگان ادای احترام می کنند.این رسم و رسوم در کشورهایی مثل سریلانکا و مالزی نیز برگزار می شود.هدف مردم از سوراخ کردن قسمت های مختلف بدن خود با درد آوردن بر خود به خدای خود ادای احترام می کنند.مردم در جشنواره تایپوسام صورت و سینه ی خود را با نیزه های بزرگ سوراخ می کنند.جشنواره تایپوسام از جشنواره هایی است که مردم از آن بازدید می کنند اما فعالیت هندوها را انجام نمی دهند.

  • تور لحظه آخری
  • ۰
  • ۰

ایستگاه قطار آتوچا

یکی از بهترین مکان هایی که در مادرید وجود دارد ایستگاه قطار آتوچا می باشد زیرا دارای جنگل زیبایی است.در ایستگاه قطار آتوچا درختان بسیار زیبایی وجود دارد که با قدم زدم در آن جا لذت می برید.حوضچه ی کوچکی نیز وجود دارد که در آن لاک پشت هایی وجود دارد و شما می توانید آن ها را تماشا کنید.یکی از بهترین ویژگی های ایستگاه قطار آتوچا معماری زیبا و حرفه ای آن است.علاوه بر این زیبایی ها در ایستگاه قطار آتوچا وجود مترویی است که با آن می توانید به محل مورد نیاز خود بروید.به طور کلی می توان گفت اگر قصد دارید به ایستگاه قطار متفاوتی بروید و زیبایی هایش را تماشا کنید می توانید به ایستگاه قطار آتوچا بروید.

کتابخانه ی ملی

یکی از بهترین کتابخانه هایی که در مادرید وجود دارد کتابخانه ی ملی می باشد که در آن کتاب های بسیارزیادی وجود دارد و برای افرادی که به کتاب علاقه دارند گزینه ی بسیار جذابی است.کتاب های موجود در کتابخانه ی ملی دارای کتاب های بسیار قدیمی است که همین موضوع به جذاب کردن آن اضافه کرده است.در سفر به مادرید اگر قصد دارید به گردش علمی بروید و ساعاتی از روز را در آن جا بگذرانید می توانید به کتابخانه ی ملی رفته و به مطالعه ی کتاب ها بپردازید.

قایق سواری در رتیرو

یکی از بهترین مکان های توریستی که در اسپانیا وجود دارد پارک زیبای رتیرو می باشد و اگر قصد دارید به مکانی پر از آرامش بروید و ساعات بسیار خوبی را برای خود ایجاد کنید به پارک رتیرو بروید.شما می توانید در پارک رتیرو پیک نیک کرده و منظره ی زیبای دریاچه را تماشا کنید.یکی دیگر از تفریحاتی که در پارک رتیرو می توانید انجام دهید قایق سواری کردن در دریاچه ی رتیرو می باشد که باعث آرامش و لذت شما می شود.قایق سواری از تفریحات مورد علاقه ی مردم می باشد به همین دلیل از جاذبه های پرطرفدار مادرید محسوب می شود.

قدم زدن در منطقه ی پوئرتا دل سول

یکی از پرطرفدارترین منطقه هایی که در مادرید وجود دارد منطقه ی زیبای پوئرتا دل سول می باشد.از ویژگی هایی که باعث متمایز کردن پوئرتا دل سول شده است این است که مردم محلی در تمامی مناسبات به جشن و پایکوبی در منطقه ی پوئرتا دل سول می پردازند.همین ویژگی محبوبش باعث می شود هر سال گردشگران زیادی را به خود جذب کند.همچنین شما می توانید در اطراف منطقه ی پوئرتا دل سول بروید و پیاده روی کنید و در رستوران ها غذای مورد علاقتان را میل کنید.فروشگاه هایی با تمامی اجناس در اطراف منطقه ی پوئرتا دل سول وجود دارد که شما می توانید خرید خود را انجام دهید.

در اطراف پلازامایور ماهی مرکب میل کنید

می توان گفت یکی از محبوب ترین غذاهایی که در مادرید وجود دارد ماهی مرکب است.به علت محبوب بودن ماهی مرکب در تمامی رستوران های مادرید سرو می شود و اگر در خیابان پلازامایور قدم بزنید می توانید به رستوران های خیابان رفته و در آن جا ماهی مرکب میل کنید.در شهر مادرید علاوه بر وجود تفریحات و جاذبه های گردشگری بسیار زیاد خوراکی های زیادی نیز وجود دارد که باعث می شود از مدت زمان اقامت خود در مادرید لذت ببرید.

غذای تاپاس را میل کنید

اگر قصد دارید یکی از بهترین غذاهای مادرید را میل کنید می توانید تاپاس را امتحان کنید.در میان مردم اسپانیا غذای تاپاس بسیار محبوب و معروف است که در تمامی رستوران ها یافت می شود اما ممکن است در رستوران های مختلف آن را متفاوت بپزند.این تفاوت پخت در خوشمزه بودن غذا تاثیری نمی گذارد.در نتیجه در سفر به اسپانیا در شهر مادرید بهترین غذایی که پیشنهاد می شود غذای تاپاس است.

  • تور لحظه آخری
  • ۰
  • ۰

بازار باکیرجیلار چارشیسی

در کشور ترکیه بازارها و مراکز خرید فراوانی وجود دارد و در شهر آنکارا نیز مراکز خرید معروفی وجود دارد.یکی از بازارهای معروف آنکارا بازار باکیرجیلار چارشیسی می باشد که در زبان ترکی استانبولی به معنای بازار مسگران می باشد.علت نامگذاری این بازار به دلیل وجود ظرف های بسیار زیادی از جنس مس می باشد.اما در بازار باکیرجیلار چارشیسی اجناس دیگری نیز وجود دارد که شما با قدم زدن در بازار می توانید اجناس دیگر بازار را ملاحظه کنید و در صورت نیاز خریداری کنید.از اجناس دیگری که در بازار باکیرجیلار چارشیسی وجود دارد می توان جواهرات و فرش های دستبافت را نام برد و کسانی که اهل خرید اجناس گران قیمت هستند به راحتی می توانند در بازار باکیرجیلار چارشیسی خرید کنند.

مرکز خرید کاروم

در تور ترکیه و در شهر آنکارا یکی از بهترین مراکز خرید مرکز خرید کاروم می باشد که در مساحت بسیار بزرگی قرار گرفته است.در مرکز خرید کروم مغازه ها و فروشگاه های بسیار زیادی وجود دارد و تمامی اجناس مورد نیاز خود را می توانید پیدا کنید.پس می توان گفت اگر قصد خرید دارید می توانید به مرکز خرید کروم بروید و گشتی بزنید.در مرکز خرید کروم اجناس متفاوت با قیمت های متفاوت وجود دارد و هر گونه خریدی را می توانید انجام دهید.

مرکز خرید گالریا

یکی از قدیمی ترین مراکز خریدی که در آنکارا وجود دارد مرکز خرید گالریا می باشد.در مرکز خرید گالریا مغازه هایی با انواع اجناس وجود دارد که شما می توانید وسایل مورد نیاز خود را خریداری کنید.برندهای متفاوت نیز در مرکز خرید گالریا وجود دارد و شما می توانید با توجه به بودجه ی خود کالای مورد نیازتان را خریداری کنید.

مرکز خرید کنت پارک

اگر قصد دارید به یکی از بهترین مراکز خرید آنکارا بروید می توانید به مرکز خرید کنت پارک بروید.مرکز خرید کنت پارک دارای ویژگی های متفاوتی نسبت به دیگر مراکز خرید است زیرا دارای مرکز تفریحی برای کودکان و سینما ورستوران و کافی شاپ می باشد و شما با رفتن به مرکز خرید کنت پارک هم می توانید خرید خود را انجام دهید و هم تفریحات خاص خود را انجام دهید.مرکز خرید کنت پارک دارای تمامی لوازم مورد نیاز شما می باشد.به علت تعداد طبقات و وجود بیشتر خدمات تفریحی مرکز خرید کنت پارک از بهترین و بزرگ ترین مراکز خرید آنکارا به حساب می آید.

مرکز خرید آنکامال

مرکز خرید آنکامال جزو مراکز خریدی است که بسیار مورد توجه گردشگران قرار گرفته است . در سال های اولیه افتتاحش بسیار محبوب مردم شد به همین دلیل امروزه به لقب مرکز خرید ترکیه شناخته می شود.در مرکز خرید آنکامال اجناس با برندهای متفاوت وجود دارد.مرکز خرید آنکامال دارای کافی شاپ و رستوران و سینما است و به دلیل وجود این امکانات نیز بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.

خیابان تونالی هیلمی

خیابان تونالی هیلمی یکی از بهترین خیابان های آنکارا می باشد و ویژگی که باعث محبوب کردن بیشتر خیابان تونالی هیلمی شده است وجود مغازه های بسیار زیاد در سراتاسر خیابان است.شما می توانید در خیابان تونالی هیلمی قدم زده و خرید مورد نیاز خود را انجام دهید.لازم به ذکر است اگرچه تمامی اجناس در خیابان تونالی هیلمی وجود دارد اما قیمت های آن ها نسبت به مراکز خرید کمی گران تر است.اما اگر شما علاقه دارید در فضای باز قدم زده و خرید خود را انجام دهید می توانید به خیابان تونالی هیلمی آنکارا بروید.

  • تور لحظه آخری