تورهای مسافرتی لحظه آخری

تورهای مسافرتی لحظه آخری و ارزان

تورهای مسافرتی لحظه آخری

تورهای مسافرتی لحظه آخری و ارزان

تورهای مسافرتی لحظه آخری و ارزان، تور دبی، تور آنتالیا، تور بالی، تور استانبول، تور مالزی، تور تایلند. شرکت خدمات مسافرتی امیرکبیر. 2175905000

  • ۰
  • ۰

دنر کباب

در ترکیه غذاهای بسیار زیادی وجود دارد که بسیار محبوب است و افراد علاقه ی زیادی به امتحان کردن این غذاها دارند.دنر در زبان ترکی به معنای چرخاندن است.در بیشتر کشورها دنرها را به صورت های مختلف طبخ می کنند.در تور ترکیه دنرهایی با گوشت قرمز یا مرغ را می توانید میل کنید و دنرها را در مقابل حرارت مستقیم آتش قرار می دهند تا کاملا بپزد.در سفر به تور نوروزی ترکیه شما می توانید دنر کباب ها را با قیمت مناسب تر میل کنید.می توان گفت در بیشتر رستوران های آنکارا دنر کباب وجود دارد و در اختیار افراد قرار می گیرد.

بورک

بورک یکی از معروف ترین غذاهای ترکیه است که شما نام این غذا را در سراسر ترکیه می شنوید.بورک لایه هایی از خمیر است که بر روی یکدیگر قرار می گیرند.افراد معمولا بورک را به عنوان صبحانه میل می کنند و پخت بورک آسان است به گونه ای که ترکیه ای ها این غذا را در منزل خود می پزند.برای پخت بورک علاوه بر خمیر پنیر و گوشت نیز استفاده می شود.در نهایت بورک ها را سرخ کرده و میل می کنند.به علت معروف بودن بورک گردشگران زیادی در سفر به آنکارا این غذا را سفارش می دهند.

ماهی گریل شده

غذاهای دریایی از غذاهای پرطرفدار به حساب می آیند که در کشور ترکیه رستوران معروفی وجود دارد که غذاهای دریایی را بسیار خوش طعم درست می کند.از غذاهای دریایی محبوب گردشگران ماهی های گریل شده است که بسیار خوشمزه است.برای پخت ماهی گریل شده از سبزیجات تازه به همراه ادویه جات متفاوت استفاده می کنند.پس می توان گفت اگر قصد میل کردن بهترین غذاهای دریایی در آنکارا رادارید حتما به رستوران یلکن بالیک رفته و در آن جا ماهی گریل شده را امتحان کنید.

کوفته

یکی از غذاهای بین المللی ترکیه کوفته می باشد که در میان تمامی مردم محبوب است و آن ها علاقه ی زیادی به خوردن کوفته دارند.در رستوران های مختلف کوفته را به روش های مختلف طبخ و سرو می کنند.اما نوع معمول برای پخت کوفته این گونه است که گوشت قرمز را با پیاز و ادویه جات مختلف می پزند و در نهایت در اختیار افراد قرار می دهند.در تور ارزان آنکارا شما می توانید غذاهای بسیار خوشمزه ای را از جمله کوفته میل کنید و لذت ببرید.

اسکندر

یکی از کباب های معروف در ترکیه اسکندر کباب می باشد که پیشنهاد می شود در سفر به آنکارا حتما میل شود.برای پخت اسکندر کباب گوشت را به تکه های کوچکتری در می آورند و با سس گوجه فرنگی و پیاز و ادویه جات مختلف ترکیب می کنند.اسکندر کباب یکی از غذاهای قدیمی ترکیه است که در تمامی کبابی های ترکیه سرو می شود.یکی از غذاهای اصلی که سرو می شود و طرفدار زیادی پیدا می کند اسکندر کباب است.

سوپ عدس

سوپ جزو پیش غذاهای محبوب هر کشوری است که در کشور ترکیه سوپ عدس از محبوب ترین سوپ ها به حساب می آید.برای پخت سوپ عدس علاوه بر عدس از سبزیجات تازه مثل گشنیز استفاده می شود همچنین ادویه های مختلف نیز استفاده می شود.نحوه ی پخت سوپ عدس شبیه به سوپ های ایرانی است به همین دلیل در میان گردشگران ایرانی بسیار محبوب تر است.برای خوش طعم کردن سوپ عدس در نهایت به آن لیموی تازه نیز اضافه می کنند.

  • ۹۸/۰۸/۲۰
  • تور لحظه آخری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی