تورهای مسافرتی لحظه آخری

تورهای مسافرتی لحظه آخری و ارزان

تورهای مسافرتی لحظه آخری

تورهای مسافرتی لحظه آخری و ارزان

تورهای مسافرتی لحظه آخری و ارزان، تور دبی، تور آنتالیا، تور بالی، تور استانبول، تور مالزی، تور تایلند. شرکت خدمات مسافرتی امیرکبیر. 2175905000

  • ۰
  • ۰

فستیوال فانوس

یکی از مراسماتی که در کشور مالزی بسیار با ارزش و مهم است فستیوال یا جشواره فانوس است.ریشه ی فستیوال فانوس از کشور چین گرفته شده است که نام های دیگری نیز دارد.تاریخ برگزاری فستیوال فانوس هر سال 15 آگوست می باشد که در سراسر کشور مالزی برگزار می شود.افراد زیادی به فستیوال فانوس می روند و جشن ها و مراسمات ویژه ای را برگزار می کنند.به علت اینکه فستیوال فانوس جزو مهم ترین فستیوال های چینی ها است در کشور مالزی نیز توسط چینی ها برگزار می شود.اگر قصد رفتن به تور مالزی را دارید و می خواهید به یکی از بهترین فستیوال های مالزی بروید می توانید فستیوال فانوس را انتخاب کنید.

فستیوال روشنایی دیپاوالی هندوها

فستیوال دیپاوالی یکی از فستیوال های محبوب هندوها می باشد که هر سال در ماه اکتبر برگزار می شود.یکی از ویژگی های فستیوال روشنایی دیپاوالی این است که مردمی که در این مراسم حضور پیدا می کنند با استفاده از رنگ های مختلف سعی می کنند پیروزی روشنایی بر تاریکی را نشان دهند.کسانی که علاقه به حضور در فستیوال دیپاوالی را دارند می توانند به محله هندی ها بروند و از نزدیک از تماشای این فستیوال دیدنی لذ ت ببرند.در فستیوال دیپاوالی فعالیت هایی مثل پریدن از روی آتش و فروختن لوازم صنایع دستی وجود دارد و شما می توانید غذاهای مختلف خوش طعمی را میل کنید و لذت ببرید.

فستیوال تایپوسام

در کشورهای مختلف جشواره های مذهبی به روش های مختلف وجود دارد.یکی از جشواره های مذهبی فستیوال تایپوسام است که در ماه ژانویه برگزار می شود.فستیوال تایپوسام توسط هندوها برگزار می شود و آن ها از تمامی مناطق زیبای کوالالامپور عبور می کنند و طبل می زنند.دلیل طبل زدن افراد در فستیوال تایپوسام بر اساس رسم و رسومات است و آن ها نمادهای مذهبی را با خود می برند.شما می توانید در تور ارزان مالزی از زیبایی فستیوال تایپوسام لذت ببرید.

جشن سال جدید چینی ها

چینی ها هر سال برای آغاز سال جدیدشان 15 روز جشن و پایکوبی می کنند.در جشن سال جدید چینی ها غذاهای مخصوص چینی و بسیار خوش طعم پخته می شود و در اختیار افراد می گیرد.در جشن سال جدید چینی ها مراسمات خاصی مثل رقص ها و آتش بازی برگزار و همه جا کاملا تزیین می شود.همه مکان ها به رنگ قرمز تزیین می شود زیرا در فرهنگ چینی ها رنگ قرمز پلیدی ها را دور می کند.می توان گفت یکی از جالب ترین فستیوال ها جشن سال جدید چینی ها است که در سفر به مالزی می توانید در این جشن شرکت کنید.

جشواره گاوای دایاک

جشواره گاوای دایاک از مراسم بسیار مجلل مالزی می باشد که در آن مراسم رقص ها و آوازهای زیبای سنتی برگزار می شود.زمان برگزاری جشواره گاوای دایاک در ماه ژوئن است.از ویژگی های جالب جشواره گاوای دایاک این است که مرد در این مراسم لباس های محلی می پوشند و به رقص و پایکوبی می پردازند.شما می توانید در جشواره گاوای دایاک انواع غذاها و نوشیدنی های خوش طعم را میل کنید.

جشواره خرید مالزی

در کشور مالزی هر سال جشواره ای برگزار می شود که جشواره خرید مالزی نام دارد و اجناس به مدت 2 ماه حراج می خورند و قیمت آن ها ارزان می شود.افراد می توانند در جشواره خرید مالزی از تفریحاتی مثل کنسرت لذت ببرند.از ویژگی های خوب جشواره خرید مالزی این است که تمامی اجناس مانند اجناس برقی نیز قیمت مناسبی پیدا می کنند و شما می توانید بهترین اجناس را با قیمت مناسب خریداری کنید.

  • ۹۸/۰۸/۲۰
  • تور لحظه آخری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی