تورهای مسافرتی لحظه آخری

تورهای مسافرتی لحظه آخری و ارزان

تورهای مسافرتی لحظه آخری

تورهای مسافرتی لحظه آخری و ارزان

تورهای مسافرتی لحظه آخری و ارزان، تور دبی، تور آنتالیا، تور بالی، تور استانبول، تور مالزی، تور تایلند. شرکت خدمات مسافرتی امیرکبیر. 2175905000

  • ۰
  • ۰

ایستگاه قطار آتوچا

یکی از بهترین مکان هایی که در مادرید وجود دارد ایستگاه قطار آتوچا می باشد زیرا دارای جنگل زیبایی است.در ایستگاه قطار آتوچا درختان بسیار زیبایی وجود دارد که با قدم زدم در آن جا لذت می برید.حوضچه ی کوچکی نیز وجود دارد که در آن لاک پشت هایی وجود دارد و شما می توانید آن ها را تماشا کنید.یکی از بهترین ویژگی های ایستگاه قطار آتوچا معماری زیبا و حرفه ای آن است.علاوه بر این زیبایی ها در ایستگاه قطار آتوچا وجود مترویی است که با آن می توانید به محل مورد نیاز خود بروید.به طور کلی می توان گفت اگر قصد دارید به ایستگاه قطار متفاوتی بروید و زیبایی هایش را تماشا کنید می توانید به ایستگاه قطار آتوچا بروید.

کتابخانه ی ملی

یکی از بهترین کتابخانه هایی که در مادرید وجود دارد کتابخانه ی ملی می باشد که در آن کتاب های بسیارزیادی وجود دارد و برای افرادی که به کتاب علاقه دارند گزینه ی بسیار جذابی است.کتاب های موجود در کتابخانه ی ملی دارای کتاب های بسیار قدیمی است که همین موضوع به جذاب کردن آن اضافه کرده است.در سفر به مادرید اگر قصد دارید به گردش علمی بروید و ساعاتی از روز را در آن جا بگذرانید می توانید به کتابخانه ی ملی رفته و به مطالعه ی کتاب ها بپردازید.

قایق سواری در رتیرو

یکی از بهترین مکان های توریستی که در اسپانیا وجود دارد پارک زیبای رتیرو می باشد و اگر قصد دارید به مکانی پر از آرامش بروید و ساعات بسیار خوبی را برای خود ایجاد کنید به پارک رتیرو بروید.شما می توانید در پارک رتیرو پیک نیک کرده و منظره ی زیبای دریاچه را تماشا کنید.یکی دیگر از تفریحاتی که در پارک رتیرو می توانید انجام دهید قایق سواری کردن در دریاچه ی رتیرو می باشد که باعث آرامش و لذت شما می شود.قایق سواری از تفریحات مورد علاقه ی مردم می باشد به همین دلیل از جاذبه های پرطرفدار مادرید محسوب می شود.

قدم زدن در منطقه ی پوئرتا دل سول

یکی از پرطرفدارترین منطقه هایی که در مادرید وجود دارد منطقه ی زیبای پوئرتا دل سول می باشد.از ویژگی هایی که باعث متمایز کردن پوئرتا دل سول شده است این است که مردم محلی در تمامی مناسبات به جشن و پایکوبی در منطقه ی پوئرتا دل سول می پردازند.همین ویژگی محبوبش باعث می شود هر سال گردشگران زیادی را به خود جذب کند.همچنین شما می توانید در اطراف منطقه ی پوئرتا دل سول بروید و پیاده روی کنید و در رستوران ها غذای مورد علاقتان را میل کنید.فروشگاه هایی با تمامی اجناس در اطراف منطقه ی پوئرتا دل سول وجود دارد که شما می توانید خرید خود را انجام دهید.

در اطراف پلازامایور ماهی مرکب میل کنید

می توان گفت یکی از محبوب ترین غذاهایی که در مادرید وجود دارد ماهی مرکب است.به علت محبوب بودن ماهی مرکب در تمامی رستوران های مادرید سرو می شود و اگر در خیابان پلازامایور قدم بزنید می توانید به رستوران های خیابان رفته و در آن جا ماهی مرکب میل کنید.در شهر مادرید علاوه بر وجود تفریحات و جاذبه های گردشگری بسیار زیاد خوراکی های زیادی نیز وجود دارد که باعث می شود از مدت زمان اقامت خود در مادرید لذت ببرید.

غذای تاپاس را میل کنید

اگر قصد دارید یکی از بهترین غذاهای مادرید را میل کنید می توانید تاپاس را امتحان کنید.در میان مردم اسپانیا غذای تاپاس بسیار محبوب و معروف است که در تمامی رستوران ها یافت می شود اما ممکن است در رستوران های مختلف آن را متفاوت بپزند.این تفاوت پخت در خوشمزه بودن غذا تاثیری نمی گذارد.در نتیجه در سفر به اسپانیا در شهر مادرید بهترین غذایی که پیشنهاد می شود غذای تاپاس است.

  • ۹۸/۰۸/۰۸
  • تور لحظه آخری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی