تورهای مسافرتی لحظه آخری

تورهای مسافرتی لحظه آخری و ارزان

تورهای مسافرتی لحظه آخری

تورهای مسافرتی لحظه آخری و ارزان

تورهای مسافرتی لحظه آخری و ارزان، تور دبی، تور آنتالیا، تور بالی، تور استانبول، تور مالزی، تور تایلند. شرکت خدمات مسافرتی امیرکبیر. 2175905000

  • ۰
  • ۰

درباره تور استانبول

با توجه به عدم نیاز به ویزا و همچنین نزدیک بودن شهر استانبول ترکیه به ایران، مسافرین زیادی در تمام طول سال به شهر استانبول در قالب تور‌های ۳ یا ۵ شبه سفر می‌نمایند. تور استانبول در کنار مکان‌های دیدنی‌ و جذبش یکی‌ از مناسب‌ترین نقاط جهان برای خرید پوشاک، کفش و لباس نیز می‌باشد. در این مقاله مکان‌های دیدنی‌ و مراکز خرید استانبول را به شما معرفی‌ خواهیم کرد.

درباره استانبول، استانبول نقط وصل آسیا به اروپا جاذبه هایی بیش از تنها مناظر زیبا و طبیعی را در خود نهفته است. شهر استانبول بار‌ها مورد هدف و حملات ارتش‌های نظامی در طی‌ سال‌ها قرار گرفته است، جاذبه‌ها و منابع طبیعی استانبول و همچنین موقعیت حساس آن اصلی‌‌ترین دلایل این حملات نظامی بوده است. از معروف‌ترین جاذبه‌های طبیعی اقتصادی شهر استانبول می‌توان به جاده ابریشم محل اتصال اروپا به آسیا نام برد.

خرید در استانبول

به طور قطع تاریخ معین و ثابتی برای فروش ویژه و فستیوال خرید به طور سراسری در استانبول وجود نداردبه دلیل این است که شما در طول سال می توانید از فروش ویژه برند ها ی مختلف بهره مند شوید.فروش زمستانه فروش زمستانی در اواسط دسامبر و اوایل ژانویه با تخفیف 30٪ شروع می شود و به 50٪ و گاه 70٪ می رسد. بهترین زمان برای خرید زمستانه اولین موج فروش ویژه و تخفیفات است چرا که برخی از سایز ها مانند M و L که تقاضای زیاد دارند سریعتر فروش می روند. فروش تابستانه فروش تابستانی عمدتا زمانی شروع می شود که هوا گرم می شود دربازه زمانی شروع ماه ژوئن تا حتی هفته اول ماه جولای توصیه ما این است که در هفته اول جولای به خرید بروید تا بهترین فروش تابستان را بدست آورید این فروش ویژه تا اواسط ماه اوت ادامه خواهد داشت.

هنر و معماری استانبول

فتح شهر استانبول در دوره باستان با از بین بردن بسیاری از گنجینه‌های هنری و تاریخی‌ در این سرزمین همراه بود. در طی‌ زمان با بازسازی و ساخت بنا‌های جدید گنجینه‌های هنری و معماری زیادی به شهر استانبول باز گردانده شد که به حالت عجیبی‌ تا به امروز باقی‌ مانده است.

آشپزی ترکی استانبولی

وقتی صحبت از غذاهای ترکی به میان می آید بیشتر از دونر کباب نام برده می شود اما باید گفته شود که غذاهای ترکی بسیار متنوع می باشد .کویو کباب ،اسکنر کباب ،آدانا کباب ، لوفر و مانتی غداهای معروف ترک می باشد که چشیدن آنها به هنگام سفر به این کشور خاطره ای فراموش نشدنی از این غذاهای لذیذ را به شما می دهد.

بارها و بارها مسافر هایی که‌از سفر به استانبول بازگشته اند از طعم و کیفیت غذاها در این سرزمین تعریف کرده اند. مردم محلی استانبول خوراک و وعده‌های غذائی خود را بسیار مهم می‌دانند و به آن اهمیت زیادی میدهند. رستوران‌های شهر استانبول بهترین‌های کشور ترکیه میباشند. توریست‌ها در سفر به استانبول از کباب‌های متنوع آن حتما در کنار نوشیدنی‌های جذاب و با کیفیت استفاده می‌نمایند.

زندگی‌ محلی استانبول

بعضی‌ از شهر‌های باستانی تنها به بناهای تاریخی‌ متکی‌ هستند. در استابول این قضیه بیش از آن که به بناهای استانبول متکی‌ باشد به مردم استانبول و احساس آنها نسبت به زندگی‌ و شهر خود متکی‌ می‌باشد. جامعه پر جنب و جوش استانبول شامل کار و خوش گذرانی‌‌های زیاد آنها نیز می‌باشد. در جامعه انسانی‌ استانبول خانواده‌ و رفاقت از اهمیت زیادی برخوردار می‌باشد.


این مقاله توسط شرکت مسافرتی امیرکبیر تهیه گردیده است. 02175905000


  • ۹۷/۰۱/۰۹
  • تور لحظه آخری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی