تورهای مسافرتی لحظه آخری

تورهای مسافرتی لحظه آخری و ارزان

تورهای مسافرتی لحظه آخری

تورهای مسافرتی لحظه آخری و ارزان

تورهای مسافرتی لحظه آخری و ارزان، تور دبی، تور آنتالیا، تور بالی، تور استانبول، تور مالزی، تور تایلند. شرکت خدمات مسافرتی امیرکبیر. 2175905000

  • ۰
  • ۰

درباره تور بالی

درباره بالی

درباره بالی، بالی یکی‌ از معروف‌ترین نقاط پر طرفدار برای گردشگران از سرتاسر جهان بشمار میرود. بالی شهری است که بار‌ها و بار‌ها به عنوان بهترین و مجلل تیرن جزیره‌ به برای سفر و استراحت برگزیده شده است. سواحلی حیرت انگیز، طبیعتی بی‌نظیر، هتل ها، مراکز اقامت و رستوران‌های بی نظیر از جمله نکاتی است که میتوان درباره بالی نام برد. تور‌های بالی به صورت اختصاصی و ترکیبی‌ انجام پذیر است

سفر به بالی

متقاضیان عزیز سفر به تور بالی جزیره‌ رویائی و زیبا بالی، فصل پرواز مستقیم تهران به بالی که توسط امیر کبیر برگزار شده بود به اتمام رسیده است. از هم اکنون تور بالی با پرواز‌های سیستمی‌ اجرا میگردد.

جزیره بالی کجاست

بالی جزیره‌‌ای در کشور اندونزی می‌باشد که به کوه‌های آتشفشانی و سواحل بینظیرش معروف است. جمعیت ساکن بالی ۴ میلیون نفر می‌باشد. هزینه خوراک و تفریحات در این جزیره‌ نسبت به کشور‌های دیگر بسیار مناسب است.

منطقه کوتا بالی

این دهکده محل اصلی تجمع تورسیتها در بالی میباشد. رستورانهای زیاد در کناره مغازه های متنوع در ساحلی که غروب های زیبایی دارد. موج های این ساحل نیز جهت موج سواری مناسب می باشد. درباره بالی نکات توریستی زیادی را می توان نام برد اما ساحل کوتا در بالی را باید حتما دید.

آب و هوای بالی

جزیره بالی تقریبا در موقیت 8 درجه ی جنوبی خط استوا واقع شده است. به همین دلیل شما می توانید آب و هوای بالی را گرمسیری و مرطوب در طول سال توصیف کنید. درباره بالی و آب و هوای آن در هنگام خرید تور بالی از کارشناسان مجرب ما اطلاعات بگیرید 02175905000.

خرید در بالی

درباره بالی و مراکز خرید در بالی می توان به خرید انواع پوشاک با قیمت و کیفیت خوب و مناسب اشاره کرد. خرید دربالی در کنار پوشاک شامل صنایع دستی نیز میشود. فروشگاه دیسکاوری در نزدیکی هتل دیسکاوری در نزدیکی ساحل از معروفترین مراکز خرید بالی می باشد.

غذا در بالی

غذا در بالی ارزان می باشد، غذا اصلی جزیره بالی در اندونزی با توجه به موقعیت جغرافیایی آن شامل برنج، سبزیجات و ماهی می باشد. مسافران در سفر به بالی میتوانند از صدها رستوران واقع در جزیره بالی استفاده نمایند. درباره بالی و طعم غذای آن می توان به تند بودن غذا در بالی اشاره نمود

ویزای بالی

ویزای بالی برای گردشگران ایرانی در سفارت ایران صادر میشود، داشتن ترجمه مدارک به زبان انگلیسی ، گواهی اشتغال به کار و پرینت حساب های بانکی از جمله مدارک مورد نیاز میباشد. شرکت مسافرتی امیرکبیر با توجه به پرواز های چارتری خود از تهران به بالی از اعتبار بالایی در سفارت اندونزی در ایران برخوردار می باشد.

تلفن در بالی

مسافر های ایرانی در بالی میتوانند از سیم کارت های همراه اول استفاده نمایند همچنین امکان استفاده از سیم کارت سیمپاتی SIMPATI در بالی نیز به صورت اعتباری وجود دارد.

در تور جزیره بالی چه چیزهای را تجربه خواهید کرد

در سفر به تور جزیره‌ بالی تجربهٔ مواجه نزدیک با انواع حیوانات برای شما حتما جذاب خواهد بود. سواحل جزیره‌ بالی با امکانات تفریحی و استراحتی‌ متنوع میزبان شما در این تور خواهند بود. غذا‌های متنوع که عموماً آسیائی میباشند با هزینه بسیار مناسب در دسترس مسافر‌های تور جزیره‌ بالی می‌باشد. فروشگاه‌های پوشاک در جزیره‌ بالی با قیمت‌های مناسب از دیگر نکات مثبت این تور می‌باشد. یکی‌ دیگر از مزیت‌های تور بالی استفاده از تفریحات و ورزش‌های آبی استاندارد و مطمئن می‌باشد.

کوتا و نوسادوا در بالی

کوتا ساحلی زیبا در جنوب جزیره‌ بالی اندونزی می‌باشد. ساحل کوتا از اولین مناطق توریستی جزیره‌ بالی بوده است. امواج دریایی این ساحل این منطقه را برای موج سواران آماده ساخته است. این ساحل دارای هتل‌ها و مرکز تفریحی متنوع می‌باشد. ساحل نوسادوا در منطقهٔ جنوبی تر جزیره‌ بالی می‌باشد که شامل هتل‌های ۵ ستاره مجهز و لوکسی است.

مکان‌های دیدنی‌ بالی

لیست مکانهای دیدنی جزیره بالی در تور بالی

مراکز خرید‌ بالی

لیست مراکز خرید‌ جزیره بالی در تور بالی


این مقاله توسط شرکت مسافرتی امیرکبیر تهیه گردیده است. 02175905000


  • ۹۷/۰۱/۰۹
  • تور لحظه آخری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی