تورهای مسافرتی لحظه آخری

تورهای مسافرتی لحظه آخری و ارزان

تورهای مسافرتی لحظه آخری

تورهای مسافرتی لحظه آخری و ارزان

تورهای مسافرتی لحظه آخری و ارزان، تور دبی، تور آنتالیا، تور بالی، تور استانبول، تور مالزی، تور تایلند. شرکت خدمات مسافرتی امیرکبیر. 2175905000

  • ۰
  • ۰

درباره تور دبی

درباره مراکز خرید، مکان‌های دیدنی‌، تفریحات، هتل‌ها و نمایشگاه‌های دبی

امارات دبی، بویژه در مورد آدرس زمان و هزینهٔ مراکز خرید، پارک‌های تفریحی، نمایشگاه‌ها و نقاط گردشگری دبی خواهیم گفت.

درباره دبی سرزمین غیر ممکن ها بیشتر بدانید


دبی از شهرهای کشور امارات متحده عربی. دبی دارای آب و هوا بسیار گرم و خشک است که از این رو به مقصدی تفریحی و توریستی آفتابی و ساحلی تبدیل شده است. فروشگاه ها و مراکز خرید متعدد دبی از دیگر دلایل سفر به دبی می باشد.


تفریحات رایگان دبی امارات

شما میتوانید در تور دبی از نمایشگاه‌های دوبی‌ از جمله صنایع دستی و نمایشگاه‌های غواصی مروارید تجربه فرهنگ و میراث دبی و موزه شتر به صورت رایگان استفاده کنید. شما میتوانید بدون پرداخت ورودی آکواریوم دبی از دبی مال مخزن اصلی این آکواریوم را ببینید. کلاس‌های رایگان یوگا در خور دیره، خور بر دبی، پارک زعبیل، پارک جی ال تی و شهر اینترنتی برای تمام شهروندان و گردشگران به صورت رایگان قابل دسترسی‌ می‌باشد. هر یکشنبه‌ شب به مجتمع پشت بام هرمی در مجموعه وافی بروید و از دیدن فیلم‌های رایگان زیر نور ستارگان لذت ببرید. در دبی مال زمان تاریک شدن هوا به کنار فوارها بروید و از دیدن رقص همزمان آب، نور و موزیک لذت ببرید. پارک‌های بازی برای کودکان و آلاچیق‌های رایگان را در ساحل کورنیش از دست ندهید.

کیمیاگری سنتی‌ که با آینده نگری و استفاده از تکنولوژی‌های روز سرزمین غیر ممکن‌ها امروز دبی را ایجاد کرد. غیر ممکن است بتوان عجایب و شکوفایی‌های دبی را انکار نمود. دبی ثابت کرد که رویا را می‌توان ساخت. برج‌های دبی آسمان‌های این سرزمین راخراشیدن. جزیره‌‌ای به شکل دلخواه ساختند. تاکسی‌های پرنده و ارتش ربات هارا ارائه کردند.

بهشت خرید

مراکز خرید دبی به عنوان بهشت خرید در دنیا شهرت یافتند. مرکز خرید در دبی بیش از تنها چند مغازه، شهربازی و رستوران معنی‌ شده است. پیست اسکی در گرمای بیش از ۴۰ درجه، مرکز خریدی شبیه به کاخ‌های پارسی و ایتالیایی، امکانات تجاری و خدمات لوکس از جمله امکانات مرکز خرید در دبی میباشند.

تفریحات شبانه

با تاریک شدن هوا در شب‌های دبی انواع گروه‌های سنی‌ و هر سلیقه‌ای و بودجه مالی‌ را می‌توان در پی‌ حضور در رستوران‌ها یافت. رستوران‌های ساحلی، بالکنی، پشت بامی. موسیقی‌های زنده در کنار قلیون‌های باکیفیت و خاص از جمله تفریحات دیگر شب‌های دبی می‌باشد.

جامعه مردمی دبی

با توجه به تعداد کمه امارتی ها در جهان می‌توان به میزان زیاد انواع قومیت‌ها در دبی اشاره کرد و به این نتکه توجه کرد که چطور این تعداد از فرهنگ‌های متفاوت در کنار هم مشغول به کار و زندگی‌ میباشند. دبی در امارت یک جامعه اسلامی می‌باشد اما این جامعه به عنوان یک جامعه با عقاید باز و آزادی هایی خارج از قوانین اسلامی مدیریت میگردد، همین امر باعث گردیده تا تفریحاتی از تفریحات ساحلی در کنار انواع موسیقی در طور‌های دبی اجرا گردد.

مکان‌های دیدنی‌ دبی

لییست مکانهای دیدنی دبی و توضیح هر کدام

مراکز خرید‌ دبی

لیست مراکز خرید‌ دبی که در تور دبی قابل دسترسی خواهد بود

این مقاله توسط شرکت مسافرتی امیرکبیر تهیه گردیده است. 02175905000


  • ۹۷/۰۱/۰۹
  • تور لحظه آخری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی