تورهای مسافرتی لحظه آخری

تورهای مسافرتی لحظه آخری و ارزان

تورهای مسافرتی لحظه آخری

تورهای مسافرتی لحظه آخری و ارزان

تورهای مسافرتی لحظه آخری و ارزان، تور دبی، تور آنتالیا، تور بالی، تور استانبول، تور مالزی، تور تایلند. شرکت خدمات مسافرتی امیرکبیر. 2175905000

  • ۰
  • ۰

درباره تور مالزی

درباره تور مالزی، مکان‌های دیدنی‌، تفریحات، هتل‌ها و قیمت تور های مالزی

مالزی کشوری در جنوب شرقی آسیا و پایتخت آن کوالا لامپور است. تور مالزی به مقصد شهر کوالالامپور از برترین مقاصد سفر‌های مسافرین ایرانی‌ می‌باشد. این تور با چندین پرواز مختلف و ده‌ها هتل متفاوت قابل اجرا می‌باشد. شرکت امیر کبیر مفتخر است که از اصلی‌ترین مجریان مستقیم تور مسافرتی‌ مالزی باشد.تور مالزی به صورتی‌ ترکیبی‌ با سنگاپور نیز اجرا میشود.مالزی و مخصوصا شهر کوالالامپور به مقصدی محبوب برای خرید پوشاک و لوازم الکترونیک معروف می‌باشد.


درباره مالزی

شهر‌های نامدار، احساسات آشپزی، سواحل زیبا، جزیره‌های خیالی و پارک‌های ملی با جنگل‌های پر از حیات وحش همه اینها را در سفر به مالزی خواهید دید. کوالالامپور پایتخت مالزی شهری که برج‌هایش آسمان را خراشیدن، کوالالامپور در مالزی دارای مناظر معماری و فرهنگی منحصر به فرد هستند که با بیش از نیم هزاره از مبادلات فرهنگی و تجاری در جنوب شرقی آسیا توسعه یافته شده است.

تنوع فرهنگی

شعار جذاب گردشگری "مالزی، به راستی آسیا" همچنان به صدا در می آید، زیرا این کشور واقعا کالبدی از آسیای اصیل است. مالزی کشوری است که مسلمانان بودا‌ها چینی‌‌ها و قبایل متعدد دیگر که هر کدام با زبان فرهنگ و شیوه زندگی‌ خود در جزایر مالزی زندگی‌ میکنند را در خود جای داده. مسافران در سفر به مالزی با حضور در جشن واره‌های مختلف با غذا‌های متنوع این ‌قوم‌ها و همچنین فرهنگ های گوناگون آنان آشنا میشوند.

جنگل‌های باستانی

برای بسیاری از بازدید کنندگان مالزی توسط جنگل‌های بارانی استواوری تعریف شده است. جنگل‌های بسیار کهن و قدیمی‌ با شاخه و برگ‌های غیر قابل نفوذ. این منابع طبیعی تحت محافظت به عنوان پارک‌ها و جنگل‌های ملی‌ میباشند. تنوع گیاهی متنوع در کنار رودخانه‌های رویائی در مابین جنگگل‌ها و پارک‌های مالزی همواره مورد نظر توریست‌های این مقصد گردشگری واقع شده است.

تعطیلات در مالزی

کوالالامپور، به عنوان یک شهر بزرگ، یک مقصد گردشگری برای تمام طول سال است، اما در زمان سال نو و در پایان ماه رمضان (تاریخ متفاوت است) (بسیاری از مغازه‌ها و رستوران‌ها بسته می باشند) آب و هوای گرمسیری سالم گرم و مرطوب در اکثر کشور مالزی پابرجاست. فصل‌های بارانی موزون آوریل‌می و اکتبر‌نوامبر می باشد، اما باران در هر زمان ممکن است. سایر تعطیلات کلیدی شامل جشنواره هندوستان تایپوسام (ژانویه / فوریه) است.

مکان‌های دیدنی‌ مالزی

لییست مکانهای دیدنی مالزی و توضیح هر کدام

مراکز خرید‌ مالزی

لییست مراکز خرید‌ مالزی که در تور دبی مالزی دسترسی خواهد بود


این مقاله توسط شرکت مسافرتی امیرکبیر تهیه گردیده است. 02175905000


  • ۹۷/۰۱/۰۹
  • تور لحظه آخری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی