تورهای مسافرتی لحظه آخری

تورهای مسافرتی لحظه آخری و ارزان

تورهای مسافرتی لحظه آخری

تورهای مسافرتی لحظه آخری و ارزان

تورهای مسافرتی لحظه آخری و ارزان، تور دبی، تور آنتالیا، تور بالی، تور استانبول، تور مالزی، تور تایلند. شرکت خدمات مسافرتی امیرکبیر. 2175905000

  • ۰
  • ۰

سفر به آنتالیا ترکیه

سفر به آنتالیا

آنتالیا سریعترین شهردر حال توسعه در ترکیه است و توریستها ازتمام دنیا برای بازدید و استفادا از سواحل شگفت انگیزی آنتالیا و رویارویی با فرهنگ سنتی ترکیه را عازم شهر توریستس آنتالیا میشوند. شهر آنتالیا مجاور دریا مدیترانه و در جنوب غربی ترکیه واقع شده است. اختلاف ساعت با ایران: ۱ ساعت و ۳۰ دقیقه از ساعت ایران عقب تر می باشد. آنتالیا دارای وسایل حمل و نقل عمومی خوب و با کیفیتی است تا گردشگران بتوانند به راحتی به مناطق مورد نظرشان سفر کنند.شما در آنتالیا می از اتوبوس، تاکسی، ترانسفر هتل، قایق و کشتی، موتور، دوچرخه و ماشین های کرایه ای برای حمل و نقل میتوانید استفاده کنید.

Antalya

گشت‌های شهری آنتالیا

در آنتالیا یک گشت خرید توسط لیدر انجام میشود. لیدر ها مسافران را از هتل سوار کرده به مراکز خرید برده و در نهایت به هتل بازمیگردانند.

آب و هوای شهر آنتالیا

آنتالیا از شهرهای ساحلی است و به همین دلیل دارای آب و هوای مدیترانه که در تابستان گرم و خشک با تابش نور گرم خورشید، با هوایی ۳۰ تا ۳۵ درجه و در زمستان معتدل و بارانی با درجه ۱۹ تا ۱۵ درجه ی سانتی گراد است.

پرواز آنتالیا

پرواز‌های آنتالیا از ایران به چند طریق انجام میشود. پرواز‌های سیستمی‌، پوینت و چارتر آنتالیا. این پرواز‌ها دارای نرخ‌ها و قوانین استفاده متفاوتی میباشند. پرواز‌های آنتالیا تنها از مبدأ تهران نمی‌باشد و در طول سال متناسب با میزان درخواست گردشگران ایران از شهر‌های مختلف به مقصد آنتالیا پرواز انجام میشود. همهٔ پرواز‌ها آنتالیا مستقیم نبوده و بعضی‌ از آنها در شهر‌های دیگر توقف خواهند داشت. در زمان انتخاب پرواز به ساعت حرکت پرواز و همچنین نشست آن دقت نمایید، زیرا ساعت پروازی نمناسب که عمد‌تاً ارزان تر نیز هستند باعث از دست دادن ۱ تا ۲ شب از هتل میشود.

پرواز چارتر آنتالیا

پرواز‌های چارتر آنتالیا ارزان‌ترین نوع پرواز میباشند. پرواز چارتر آنتالیا قابل کنسل شدن نیست و سوخت کامل میشود. این نوع پرواز فقط در زمانهای پر متقاضی ارایه میشود.

پرواز سیستمی آنتالیا

پرواز‌های سیستمی‌ آنتالیا در تماس سال قابل تهیه است و معمولا از طریق شهر استانبول اجرا میشود. این پرواز نسبت به پرواز‌های چارتری گران تر می‌باشد.

Antalya Flight

هتل ها در آنتالیا

هتل‌های آنتالیا معمولا به ۳ سرویس BB, ALL و UALL ارائه میگردند که هر سرویس قیمت متفاوتی دارد. معمولا هر هتل تنها ۱ نوع از این سه سرویس را ارائه میدهد و به ندرت دو سرویس متفاوت را در ۱ هتل شاهد خواهید بود.

هتل های BB آنتالیا

خدمات هتل‌ها با سرویس BB شامل تخت ب اهمره یک وعده صبحانه در روز می‌باشد، که این سهبن نیز در ساعتی‌ خاص سرو میگردد.

هتل های ALL آنتالیا

خدمات هتل‌ها با سرویس ALL شامل اتاق به همراه تمام وعده های غذائی می‌باشد. این خدمات در هتل هایی مجلل تر شامل نوشیدنی‌ها و انواع بستنی و دسر نیز خواهد بود.

هتل های UALL آنتالیا

خدمات هتل‌ها با سرویس UALL شامل اتاق به همراه تمام وعده های غذائی می‌باشد. این خدمات در هتل هایی مجلل تر شامل نوشیدنی‌ها و انواع بستنی و دسر نیز خواهد بود.

Antalya Hotels

چند توصیه و پیشنهاد برای سفر به آنتالیا

  • ارزان‌ترین و ساده‌ترین راه برای گردش در آنتالیا توسط تراموا است، که هر ۳۰ دقیقه در اطراف کلیکی و خط ساحلی اجرا می شود.
  • در حالی که شهر آنتالیا توسط کشورهای غربی مورد استفاده قرار می گیرند، اما ترکیه هنوز یک کشور مسلمان است و بهتر است لباس‌های مناسب استفاده کرده و شانه‌ها و پاها را تحت پوشش قرار دهد.
  • در رستوران ها ترکیه نیازی به پرداخت انعام ندارید
    • ۹۷/۰۱/۳۰
    • تور لحظه آخری

    نظرات (۰)

    هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی