تورهای مسافرتی لحظه آخری

تورهای مسافرتی لحظه آخری و ارزان

تورهای مسافرتی لحظه آخری

تورهای مسافرتی لحظه آخری و ارزان

تورهای مسافرتی لحظه آخری و ارزان، تور دبی، تور آنتالیا، تور بالی، تور استانبول، تور مالزی، تور تایلند. شرکت خدمات مسافرتی امیرکبیر. 2175905000

  • ۰
  • ۰

سفر به استانبول

سفر به استانبول یکی از شهر های بزرگ ترکیه که در اروپا و آسیا قرار دارد جنبه های مختلفی می تواند داشته باشد. سفر به استانبول این شهر قدیمی و سرشار از تاریخ که امروز مرکزی مهم برای خرید پوشاک و گردش و تفریح نیز شده است حتما برای شما جذاب خواهد بود.

Antalya

گشت‌های شهری استانبول

در سفر به استانبول در قالب طور حتما از گشت شهری رایگان استفاده خواهید کرد. گشت‌های شهری استانبول بیشتر در قالب بازدید از بازار‌ها و فرشگاه‌های پوشاک در کنار بازدید از رستوران‌ها و تجربه حضور در اسکله‌های استانبول خواهد بود. در بین گشت‌های شهری استانبول شما از بنا‌های تاریخی‌ شهر استانبول نیز بازدید خواهید داشت.

آب و هوای شهر آنتالیا

آب و هوای شهر استانبول را می‌توان با اینطور معرفی‌ کرد. در استانبول هم فصل سرما وجود دارد و هم فصل گرما اما همیشه در نظر داشته باشید که شهر استانبول از شهر تهران سرد تر خواهد بود. بهترین زمان برای سفر به استانبول در ماه‌های اردیبهشت تا خرداد می‌باشد.

پرواز استانبول

پرواز استانبول عمدتا از شهر تهران پرواز میکنند. در فصل هائی که درخواست سفر به استانبول زیاد می‌باشد پرواز به مقصد استانبول از شهر‌های دیگر ایران نیاز مانند اصفهان یا تبریز برگزار میشود. پرواز استانبول به صورت سیستمی‌ و چرتر صورت می‌گیرد.

پرواز چارتر استانبول

پرواز چارتر استانبول همواره از پرواز‌های دیگر ارزان تر بود این پرواز به علات چارتر بودن در مواردی که هواپیما ظرفیت خالی‌ داشته باشد به پرواز چارتر استانبول لحظه آخری نیز تبدیل میشود که نرخی بسیار مناسب خواهد داشت.

پرواز سیستمی استانبول

پرواز سیستمی‌ استانبول نیز در تمام روز‌های هفته انجام میشود اما نسبت به پرواز‌های استانبول چارتری گران تر میباشند. پرواز سیستمی‌ استانبول نیز در مواردی که هواپیما ظرفیت خالی‌ داشته باشد به پرواز استانبول لحظه آخری نیز تبدیل میشود که نرخی بسیار مناسب خواهد داشت.

Antalya Flight

هتل ها در استانبول

هتل‌ها در استانبول عمدتا تنها خدمات صبحانه را ارائه میدهند. هتل‌های ۳ تا ۵ ستاره با ارائه صبحانه و در بعضی‌ مواقع با ارائه نهار از مسافرین میزبانی میکنند.

مراکز خرید استانبول

احتمالا اولویت اول شما در استانبول خرید خواهد بود. مراکز خرید استانبول بسیار متنوه و متعدد میباشند. شما میتوانید اطلاعات مهم درباره مراکز خرید استانبول را از تور لیدر خود و یا همین وب سایت در بخش اطلاعات گردشگری درخواست نمائید.

Antalya Hotels

چند توصیه و پیشنهاد برای سفر به استانبول

  • گردشگران ایرانی برای سفر به استانبول به ویزا نیازی ندارند
  • برای بازدید از مساجد استانبول در زمان اذان وارد نشوید
  • در رستوران ها استانبول نیازی به پرداخت انعام ندارید
    • ۹۷/۰۱/۳۰
    • تور لحظه آخری

    نظرات (۰)

    هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی