تورهای مسافرتی لحظه آخری

تورهای مسافرتی لحظه آخری و ارزان

تورهای مسافرتی لحظه آخری

تورهای مسافرتی لحظه آخری و ارزان

تورهای مسافرتی لحظه آخری و ارزان، تور دبی، تور آنتالیا، تور بالی، تور استانبول، تور مالزی، تور تایلند. شرکت خدمات مسافرتی امیرکبیر. 2175905000

  • ۰
  • ۰

سفر به دبی امارات

سفر به دبی

دبی شهری در امارات متحده عربی که به عنوان محلی مناسب برای انواع خرید و بازدید های متعدد از معماری های فوق العاده و شب های زنده شناخته شده است. دبی به علت شرایط اقتصادی و حکومتی فعلیش به اتاق تجارت جهانی تبدیل شده است و مقصد بسیاری از تجار می باشد. تفریح ورزش و تجربه چیز های عجیب و دور از باور از دیگر خصوصیات دبی می باشد

Dubai

هزینه سفر به دبی

دبی شهری ارزان تر از ترکیه نیست بلکه در بعضی تفریحات گرانتر نیز میباشد. برای سفر به دبی با توجه به شرایط فعلی سفر از طریق تور های کامل مسافرتی بسیار ارزانتر و اقتصادی تر میباشد. شرکت های کارگزاری با قرار داد های خود هزینه سفر به دبی را به میزان چشم گیری کاهش داده اند.

تور دبی

تور های مسافرتی دبی شامل ترانسفر های فردگاهی، پرواز، بیمه مسافرتی و اقامت در هتل های سه تا 5 ستاره می باشد. در تور های مسافرتی همیشه یک لیدر که معمولا فارسی زبان نیز میباشد همراه شما خواهد بود. ویزا امارات نیز در قالب تور مسافرتی در مدت زمان کوتاه و با هزینه کم به شما ارائه میگردد. پیشنهاد میکنیم تور دبی را از آژانس ها و شرکت های مسافرتی تهیه نمائید که به کارگزاران اماراتی طرف قرار داد می باشند. شما متوانید تور های دبی را در اینجا مشاهده نمائید.

چه کار هایی در دبی میتوان انجام داد

دبی شهری تجاری، تفریحی، سیاحتی و مناسب خرید میباشد. خرید در بازار ها ر مال های دبی، بازدید از نمایشگاه ها و برجهای آسمان خراشش، استفاده از شهر های بازی و پارکهای آبی وهمچنین استفاده ار امکانات ساحلی دبی برای استراحت از معمولترین کارهایی است که در سفر به دبی میتوان انجام داد.

تفریح و بازدید از مکانهای دیدنی دبی

معرفی‌ مراکز تفریحی توریستی دوبی‌, پارک خور, پیست اسکی دبی, موزه دبی, برج خلیفه دوبی, اتوبوس شگفت انگیز دبی, برج العرب, پارک آبی وادی وحشت را میتوانید در اینجا مشاهده نمائید.

مرکز خرید و مال های دبی

اطلاعات مراکز خرید دبی‌ به همراه آدرس و امکانات مراکز خرید دبی‌. دبی مال, امارات , مرکز خرید برجمان, سیتی سنتر را در اینجا مشاهدا نمائید.

Antalya Flight

هتل ها در دبی

در امارات مخصوصا دبی هتل ها شامل انواع سرویس ها میباشند اما معمولا هتل ها سرویس اتاق به همراه صبحانه را به مسافران ارائه میدهند. در صورتی که تمایل به سرویس های کاملتری دارید آن را از شرکت های مسافرتی بخواهید.

ویزا دبی

برای سفر مسافرین ایرانی به دبی امارات با پاسپورت ایرانی نیاز به اخذ ویزا میباشد. معمولا این ویزا از طریق آژانس های هواپیمایی در مدت یک هفته برای دو هفته اقامت به منظور سیاحت تهیه میگردد.

Antalya Hotels

چند توصیه و پیشنهاد برای سفر به دبی

  • از تاکسی های کرم رنگ استفاده کنید که ورودی اش پنج درهم است و بقیه مسیر از طریق تاکسی متر محاسبه می شود.
  • از کارت تلفن 30 درهمی تماس بگیرید یا یک سیم کارت 100 درهمی بخرید. به هیچ وجه از تلفن هتل استفاده نکنید
  • هنگام سفر به دبی مراقب باشید با خود داروی کدئین دار یا داروی آرام بخش همراه نداشته باشید که اگر ماموران فرودگاه دبی متوجه شوند شما را دستگیر یا جریمه سنگین می کنند.
  • چه در ایران و چه در دبی باید به شدت مراقب باشیدکه ماموران فرودگاه مهر ورود و خروجتان را پررنگ روی پاسپورت و ویزایتان بکوبند
    • ۹۷/۰۱/۳۰
    • تور لحظه آخری

    نظرات (۰)

    هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی