تورهای مسافرتی لحظه آخری

تورهای مسافرتی لحظه آخری و ارزان

تورهای مسافرتی لحظه آخری

تورهای مسافرتی لحظه آخری و ارزان

تورهای مسافرتی لحظه آخری و ارزان، تور دبی، تور آنتالیا، تور بالی، تور استانبول، تور مالزی، تور تایلند. شرکت خدمات مسافرتی امیرکبیر. 2175905000

  • ۰
  • ۰

موج سواری- سفر به بالی

در بالی به علت وجود انواع سواحل و جزایر موج سواران زیادی جذب به آن می شوند و ساحل کوتا در بالی یکی از پر بازدیدکننده ترین جزایر می باشد برای کسانی که تجربه موج سواری را دارند سواحل اطراف و ساحل اولواتو از مکان های مناسب تر است.موج سواری در سفر به بالی یکی از بهترین تجربه ها می باشد.

تماشای سواحل بالی

در بالی سواحل متنوعی وجود دارد که گردشگران هم می توانند در سواحل آفتاب بگیرند و هم لحظات خوش و سرگرم کننده ای در شب در جشن های آن جا داشته باشند.جزایر زیادی را در سفر به بالی مشاهده می کنید مثل جزایر سیمین پاک و لگیان که معروف ترند.این تنها سواحل بخش هایی از بالی هستند که در بخش های غربی نیز سواحل مختلفی وجود دارد.

بازدید از داخل جزیره-تور بالی

بازدید از آتش فشان ها و دریاچه ها از داخل جزیره جذابیت بیشتری دارند.دهکده ها و چشمه های آب گرم نیز از مکان های دیدنی بالی است.از ویژگی های بالی مسافت های کم بین مکان ها می باشد بنابراین در مدت زمان کمتری می توانید قسمت های مختلف جزیره را تماشا کنید و لذت ببرید و می توانید با کرایه کردن موتور کل جزیره را بگردید و لذت ببرید.

بازدید اوبود

در اوبود به علت وجود مراکز اسپا و مراکز خرید و زمین های زیبا و سرسبز و فضاهای درمانی باعث جذب بیشتر گردشگران به این منطقه شده است.

غواصی در بالی

غواصی یکی از سرگرمی های مورد علاقه ی هر قشری از مردم می باشد که در بالی قیمت کم و مناسبی دارد.غواصی در جزیره نوزا پنیدا و شن های سیاه آمد بسیار با ارزش و تماشایی است که گردشگران زیادی را جذب خود می کند.

خرید از سلوک

سلوک نام دهکده ای در سوکوواتی است که به نقره کاری هایش معروف است.فاصله ی سلوک تا اوبود نیم ساعت می باشد که در مدت زمان کنم می توان به آنجا رفت و از مغازه های نقره فروشی های آنجا دیدن کرد.از سوغاتی هایی که می توانید در سفر به بالی بخرید نقره های معروف سلوک می باشد که می توانید شکل مورد علاقه خود را سفارش دهید و آن را خریداری کنید.

باغ وحش بالی

باغ وحش بالی در جیانیار ریجنسی قرار گرفته است که در آن جا حیوانات متعددی وجود دارد که از جالبی باغ وحش این است که حیوانات آزاد هستند و قفسی برای محصور کردن آن ها وجود ندارد.از حیوانات موجود در باغ وحش بالی می توان ببر و فیل و کرگدن و پرندگان مختلف را نام برد و می توان شب ها و در تاریکی هوا نیز این حیوانات را تماشا کرد و از دیدن آنها لذت برد.

جنگل میمون های بالی

جنگل میمون معبدی هندی در منطقه ی اوبود می باشد و یکی از جاذبه های گردشگری بالی است.در جنگل میمون تعداد زیادی میمون وجود دارد و 3 معبد نیز دارد که نه تنها محیطی برای تماشای میمون ها است بلکه فضای اطراف آن بسیار زیبا است که می توان از آن دیدن کرد.میمون ها از حیوانات اجتماعی هستند که با دادن موز می توانید با آن ها ارتباط خوبی برقرار کنید.

  • ۹۸/۰۶/۰۶
  • تور لحظه آخری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی