تورهای مسافرتی لحظه آخری

تورهای مسافرتی لحظه آخری و ارزان

تورهای مسافرتی لحظه آخری

تورهای مسافرتی لحظه آخری و ارزان

تورهای مسافرتی لحظه آخری و ارزان، تور دبی، تور آنتالیا، تور بالی، تور استانبول، تور مالزی، تور تایلند. شرکت خدمات مسافرتی امیرکبیر. 2175905000

  • ۰
  • ۰

غذاهای فرانسه از غذاهای معروف و خوشمزه می باشد که در سفر و دیدن جاذبه های گردشگری امتحان شود باعث ایجاد خاطره ای به یاد ماندنی می شود.

این مقاله درمورد فرانسه شهر پاریس میباشد

کبد چرب

غذای کبد چرب از غذاهای معروف فرانسه می باشد که معمولا در جشن های و مراسمات خاص پخت می شود که فرانسوی ها در پخت کبد چرب تخصص و مهارت زیادی دارند.که برای درست کردن این غذا بر روی یک برش نان کمی از مربای پیاز یا مربای انجیر می ریزند به همراه مواد ساخته شده به دست خودشان.

کیشن لورین-غذای محبوب فرانسوی

برای آشنایی با نحوه ی طبخ این غذا به لورین باید سفر کرد زیرا از غذاهای قدیمی لورین است.کیشن لورین تارتی در لایه های مختلف است و از خامه و شیر و تخم مرغ به همراه بیکن کبابی می باشد.که وجود بیکن طعم دودی و دل نشینی به آن می دهد و به همین دلیل یکی از غذاهای مورد علاقه ی فرانسوی ها است که می توان در بیشتر مناطق آن را سفارش داد.در پخت آن می توان از تره فرنگی و قارچ و مرغ نیز استفاده کرد.

مرغ باسکایی

منطقه باسیک در فرانسه یکی از مناطق ثروتمند در فررانسه می باشند که خود حیوان مرغ در آن جا پرورش داده می شود واز مرغ در غذاها استفاده زیادی می شود و به آن گوجه فرنگی و تخم مرغ و ادویه می زنند و سسی خوش طعم از ژامبون و فلفل دلمه ای نیز اضافه می کنند و این ترکیبات را به هم اضافه می کنند و می پزند.باسکایی ها مهارت زیادی در طبخ این غذاها دارند.

کسوله را در سفر به فرانسه میل کنید

در کسوله از لوبیا و ماهیچه اردک به هراه گوشت خوک استفاده می شود که به خوبی تفت داده می شوند و به همراه ادویه جات آن ها را می پزند و در اختیار گردشگران و اهالی قرار می دهند.

استیک تار تار

همانطور که می دانید استیک از غذاهای محبوب هر ملیتی است که استیک تار تار به همراه سوفله پنیر یکی از غذاهای محبوب فرانسه می باشد.این استیک را با چقو برش می دهند و در وسط آن ادویه جات خوشمزه و تخم مرغ را اضافه می کنند و در بعضی رستوران ها در کنار آن سیب زمینی نیز سرو می شود.

حلزون

از ویژگی های این حلزون ها سرو آن ها در حلزون خود می باشد که حلزون ها را در کره ی جعفری غلت می دهند و آن را می پزند که همین کره جعفری طعمی دلنشین و دوست داشتنی به آن می دهند.

پای قورباغه

پای قورباغه از غذاهای معروف فرانسه است که پای آن را کاملا می پزند و با ادویه جات طبخ می دهند و طعم دل نشینی دارد

  • ۹۸/۰۶/۰۶
  • تور لحظه آخری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی