تورهای مسافرتی لحظه آخری

تورهای مسافرتی لحظه آخری و ارزان

تورهای مسافرتی لحظه آخری

تورهای مسافرتی لحظه آخری و ارزان

تورهای مسافرتی لحظه آخری و ارزان، تور دبی، تور آنتالیا، تور بالی، تور استانبول، تور مالزی، تور تایلند. شرکت خدمات مسافرتی امیرکبیر. 2175905000

  • ۰
  • ۰

غواصی در کوش آداسی

دیدن دنیای زیر آب و آبزیانی مثل ماهی های مختلف و لاک پشت ها دارای جذابیت فراوانی است و حس جالبی به افراد می دهد.برای انجام غواصی باید ابتدا آموزش های لازم را ببینید و بعد لباس های خاص را بپوشید و به غواصی بروید و لحظات خاطره انگیزی را ایجاد کنید.

پاراسلینگ

پرواز کردن بر روی امواج دریا در حالی که توسط قایقی با سرعت کشیده می شوید باعث ایجاد لحظاتی جذابی می شود و یکی از تفریحات پر طرفداری است که در سفر به کوش آداسی انجام می شود.از ویژگی های پاراسلینگ این است که می توان دونفره نیز از آن استفاده کرد.

جت اسکی-تورکوش آداسی

جت اسکی از سرگرمی های معروف و محبوب گردشگران است که در سنین های مختلف می توان از آن استفاده کرد.بر روی موتور آبی نشسته و گاز می دهید و موتور با سرعت زیاد حرکت می کند که در بیشتر سواحل کوش آداسی وجود دارد و تنها و به همراه فرد دیگری می توانید بر روی آن نشته و تجربه ی جالبی را ایجاد کنید.

اسکی روی آب

اسکی روی آب از جمله ورزش هایی است که برای انجام آن حتما به آموزش نیاز است که با پرداخت هزینه ای می توانید مهارت هایی را کسب کنید و بعد از یادگیری از این تفریح لذت کامل ببرید.

قایق های پدالی

در سواحل کوش آداسی قایق های پدالی زیادی وجود دارد که افراد می توانند برای دیدن باآرامش جزیره از این قایق ها استفاده کنند و با دادن هزینه کمی آن ها را کرایه کنیم و از دیدن مناظر لذت ببرید همچنین می توانید عکس های زیبایی را نیز بگیرید.

قایق های پارویی کوش آداسی

اگر سفر دسته جمعی رفتید و قصد لذت بردن در کنار یکدیگر را دارید از بهترین پیشنهاد ها قایق های پارویی است زیرا با خانواده در قایق ها نشسته و هم با یکدیگر دور هم هستید و پارو می زنید و از فضای اطراف نیز دیدن می کنید.

  • ۹۸/۰۶/۰۹
  • تور لحظه آخری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی