تورهای مسافرتی لحظه آخری

تورهای مسافرتی لحظه آخری و ارزان

تورهای مسافرتی لحظه آخری

تورهای مسافرتی لحظه آخری و ارزان

تورهای مسافرتی لحظه آخری و ارزان، تور دبی، تور آنتالیا، تور بالی، تور استانبول، تور مالزی، تور تایلند. شرکت خدمات مسافرتی امیرکبیر. 2175905000

  • ۰
  • ۰

سنگاپور فلایر

سنگاپور فلایر یک چرخ و فلک بسیار بزرگی است که در تفریحگاه ساحلی واقع شده است.ارتفاع این چرخ و فلک 165 متر است و یکی از جذاب ترین چرخ و فلک ها می باشد.در ترمینال فلایر خدمات مناسبی وجود دارد مثل رستوران ها و انواع مغازه ها .

معبد مقدس دندان بودا

چینی ها معابد بسیاری دارند اما معبد دندان بودا از معابد جالب آنها می باشد که در محله چینی ها واقع شده است.معبد دندان بودا یک معبد یا خانه ای است که برای یادگار دندان بودا می باشد که بسیار مجلل و جالب است .

تفریگاه ساحلی شن خلیج

تفریگاه ساحلی یکی از معروف ترین و بزرگترین جاذبه های گردشگری می باشد که همه ی خدمات را در خود جای داده است.خدمات مجموعه شامل هتل های شیک و انواع رستوران ها ومغازه ها وانواع مراکز تفریحی و فرهنگی است. نمای بیرونی تفریحگاه بسیار جذاب و خیره کننده است و در آن علاوه بر موارد ذکر شده سرسره های آبی با یخ مصنوعی که در داخل مجموعه ساخته شده نیز وجود دارد.

جاده باغ

جاده باغ یکی از اصلی ترین خیابان های سنگاپور برای خرید است. در این خیابان ها انواع رستوران ها و کافی شاپ ها و مغازه ها وجود دارد و از زیباترین و معروف ترین خیابان ها است که محل زندگی رییس جمهور سنگاپور نیز در همین خیابان است.

باغ های خلیج

باغ های خلیج از جمله از جاذبه های گردشگری شهر سنگاپور است که به چند قسمت تقسیم می شود.قسمت اول خلیج مرکزی است که یک باغ است که میتوان آنجا پیاده روی کرد و دو باغ دیگر را به یکدیگر وصل می کند و قسسمت دوم خلیج جنوبی است که از بزرگترین باغ ها می باشد که بسیاری از درختان با ارتفاعات زیاد در این قسمت قرار گرفته اند.

اسکله کلارک

اسکله کلارک یکی از اسکله های قدیمی سنگاپور است که در دهانه رودخانه سنگاپور واقع شده است که در ابتدا این اسکله مرکزی برای تجارت بوده اما امروزه پیشرفته تر شده و در آن مغازه هایی شکل گرفت که در شب جمعیت بازدید کننده ها در این مجموعه بیشتر می شود و حس و حال زنده ای در آن دیده می شود.

باغ گیاه شناسی

در باغ گیاه شناسی گیاهان و حیوانات بسیار زیادی برای بازدید دارد و یکی از ویژگی های این مجموعه وجود باغ مخصوص کودکان است که برای ورود به این باغ باید هزینه ی بسیار کمی پرداخت کرد.

تفریحگاه سنتوسا

تفریحگاه سنتوسا در قسمت جنوبی سنگاپور واقع شده است.در این مجموعه انواع هتل ها و رستوران ها و پارک ها وجود دارد و چون در نزدیکی دریا قرار دارد مورد بازدید بیشتری از افراد قرار می گیرد.از جاذبه های دیگر این مجموعه در تورمالزی سرگرمی ها و جشن های شبانه و پارک های آبی مجموعه را می توان نام برد.رستوران ها و کافی شاپ های لوکس در سنتوسا وجود دارد و انواع غذا ها را سرو می کند.

نایت سافاری

در نایت سافاری نمایش های شبانه برگزار می شود که حیوانات روی پرده نمایش می روند به عنوان سرگرمی شبانه بسیار جذاب و متفاوت است و علاوه بر نمایش ها دارای رستوران ها و کافی شاپ ها نیز می باشد.

  • ۹۸/۰۶/۱۱
  • تور لحظه آخری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی