تورهای مسافرتی لحظه آخری

تورهای مسافرتی لحظه آخری و ارزان

تورهای مسافرتی لحظه آخری

تورهای مسافرتی لحظه آخری و ارزان

تورهای مسافرتی لحظه آخری و ارزان، تور دبی، تور آنتالیا، تور بالی، تور استانبول، تور مالزی، تور تایلند. شرکت خدمات مسافرتی امیرکبیر. 2175905000

  • ۰
  • ۰

بانکوک

در خیابان های بانکوک اگر قدم بزنید هتل های لوکس و فراوانی وجود دارد و دارای معابد وزیارتگاه های بزرگی نیز می باشد.از مکان های دیدنی بانکوک کاخ گرند و وات پو را می توان نام برد و رودخانه ی بسیار زیبا و معروفی نیز دارد.مغازه ها و بازارهای مختلف اجناس مناسبی را برای خریداری دارند.اکثر رستوران های زیبا در نزدیکی خیابان سیام واقع شده اند.از ویژگی های جالبی که در سفر به بانکوک می توانید ببینید وجود بازاهای آخر هفته در کنار خیابان ها می باشد که جنس های جالبی را دارد.اگر قصد سفر به تایلند را دارید با دیدن شهر بانکوک می توانید ساعات و سفرخوشی را داشته باشید.بانکوک یکی از شهرهای تایلند می باشد که دارای فضاهای تفریحی زیادی است که گردشگران را به خود جذب می کند.

آب و هوای شهر بانکوک

آب و هوای شهر بانکوک گرم می باشد که بهترین زمان برای بازدید از این شهر ماه نوامبر تا فوریه است.بانکوک بارندگی نیز دارد که در ماه های می و سپتامبر این بارندگی ها شروع می شود و مقدار آن بیشتر می شود.در فصول بارندگی رطوبت هوا نیز بالا می رود. گرم ترین آب و هوای تایلند به درجه حرارت 30 درجه سانتی گراد می رسد و ممکن است این گرمای زیاد با رطوبت هوا برا ی مسافران آزار دهنده باشد.

مناطق های خرید در بانکوک

در بانکوک بازارهای مختلف با اجناس متنوع وجود دارد و بازارهای طلا فروشی محله چینی ها نیز از بازارهای آن جا است.مغازه های فروش پوشاک وجود دارد که باید هر گردشگری برای یک بار هم شده به آن جا برود که هم نزدیک هتل ها است و هم در یکی از خیابان های پر رفت و آمد بانکوک واقع شده است.بازارهای خیابانی از بازارهای پرطرفدار بانکوک می باشد که معمولا در شب بسیار شلوغ می شود و گردشگران زیادی را به خود جذب می کنند و هر نوع وسیله ای در این بازارها فروخته می شود که باعث می شود مسافران ساعاتی از شب خود را در خرید و گشتن آن جا بگذرانند.به غیر از بازارچه ها و بازارهای خیابانی بانکوک دارای مراکز خرید لوکسی می باشد که اجناس موجود در آن جا از برندهای معروف می باشد که در بعضی از این مراکز خرید کافه و رستوران نیز برای استراحت و غذا خوردن وجود دارد.اگر قصد خرید سوغاتی برای اقوام خود را دارید بالش های سنتی و کیف های سنتی و جواهرات از معروف ترین آن ها می باشد.

ماساژ تایلندی

یکی از کارهای معروفی که در تور بانکوک وجود دارد وتایلند به آن معروف است ماساژ تایلندی می باشد و به علت معروف بودن گردشگران بسیاری علاقه به تجربه ی آن را دارند.لذا در همه ی شهرهای تایلند سالن های ماساژ زیاد و خوبی وجود دارد و قیمت آن ها نیز مناسب است.

تفریحات موجود در بانکوک

در تور تایلند تفریحات زیادی وجود دارد که می توانید خود را با آن سرگرم کنید که یکی از این تفریحات صخره نوردی و سنگ نوردی می باشد و سالن هایی مجلل و بزرگ برای انجام فعالیت صخره نوردی وجود دارد شما می توانید تجربه ی انجام این ورزش را بدست بیاورید و از ساعات خود لذت ببرید.

  • ۹۸/۰۶/۱۴
  • تور لحظه آخری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی