تورهای مسافرتی لحظه آخری

تورهای مسافرتی لحظه آخری و ارزان

تورهای مسافرتی لحظه آخری

تورهای مسافرتی لحظه آخری و ارزان

تورهای مسافرتی لحظه آخری و ارزان، تور دبی، تور آنتالیا، تور بالی، تور استانبول، تور مالزی، تور تایلند. شرکت خدمات مسافرتی امیرکبیر. 2175905000

  • ۰
  • ۰

از اطلاعات مهم برای گردشگران در سفر به بالی

هر گردشگری که تصمیم به سفربه بالی را دارد می تواند از دیدن این جزیره زیبا لذت ببرد.افراد جزیره بالی به زبان اندونزی صحبت می کنند و ساعت بالی 4:30 عقب تر از تهران می باشد.از ویژگی خوب بالی آب و هوای آن جا می باشد و هوا گرم است که میانگین دما در بالی 20 تا 30 درجه سانتی گراد می باشد که در طول سال متغیر است.اندونزی یکی از زیباترین کشورها می باشد که سالیانه گردشگران زیادی را به خود جذب می کند و از زیباترین شهرهای اندونزی شهر بالی را می توان نام برد.

بهترین زمان برای سفر به بالی

بالی در طول کل سال دارای آب و هوای معتدل و مناسب است پس برای سفر به بالی نیاز به پیدا کردن زمان مناسب نیست.در توربالی می توانید در انواع فستیوال ها و مراسمات شرکت کنید.با توجه به آب و هوای مناسب بالی می توانید برای ایجاد لحظات خوش به سواحل زیبا و معروف آن جا بروید.اما رطوبت هوای بالی زیاد است و می توان گفت که برای انجام ورزش های آبی بهترین زمان ماه می تا اکتبر است.

هزینه های سفر به بالی

به علت وجود تفریحات زیاد و جذاب بالی مسافران بیشتر هزینه ها را برای تفریحات خرج می کنند.از سرگرمی های بالی می توان کوهنوردی و موج سواری و ... را نام برد و اگر قصد کوهنوردی با تور را دارید باید هزینه ای را پرداخت کنید.هزینه ی غواصی وبانجی جامپینگ بیشتر از تفریحات دیگر است که برای انجام این سرگرمی ها فردی برای راهنمایی کنار شما قرار می گیرد.همچنین معابد و موزه ها نیز وجود دارند که برای بازدید از آن جا هم هزینه ای باید پرداخت شود.با وجود این که بیشتر هزینه ها خرج تفریحات و سرگرمی می شود اما همه ی آن ها ارزش تجربه ودیدن را دارند.

جاذبه های گردشگری در بالی

در بالی بازارهای جدید و قدیمی وجود دارد که می توان اجناس مورد نیاز خود را از آن جا خریداری کنید و از آهنگ های زیبا و دل نشینی که در آنجا پخش می شود لذت ببرید.برای آرامش بیشتر گردشگران مکان های مختلفی برای اسپا وجود دارد که می توان از آنجا استفاده کرد.اماکن مذهبی نیز در بالی وجود دارد.

هزینه ی خورد و خوراک در بالی چگونه است؟

یکی دیگر از ویژگی های خوب بالی هزینه ی مناسب برای خورد و خوراک می باشد و غذاهای بالی در قیمت های مناسب وجود دارند و غذاهای آن جا بسیار معروف و خوشمزه هسستند که در کشورهای دیگر با نام دیگر در اختیار مسافران قرار می گیرد.بخش دیگر غذاهای ارزان بالی غذاهایی است که در کنار خیابان ها عرضه می شود.اگر هم قصد دارید هزینه ی مسافرت خود را کم کنید و خود غذا بپزید بهترین پیشنهاد خرید مواد غذایی محلی بالی است که طعم بسیار خوشمزه ای دارند نسبت به محصولات غذایی وارداتی.

غذاهای بالی

در بالی انواع غذاها پخته می شوند و از محبوب ترین آن ها غذاهای دریایی می باشد که در پخت آن ها از ادویه جات ها و سبزی جات های معطر و مخصوص استفاده می کنند.یکی از کارهایی که می توانید از انجام آن لذت ببرید دیدن نحوه ی پخت غذاها بدست آشپز ها می باشد.در جشن هایی که در سطح شهر برگزار می شود سعی می کنند غذاهای محلی و سنتی بپزند که طعمی فراموش نشدنی دارند.کیک ها و دسرهای خوشمزه با طعم های مختلف نیز پخته می شود.از بهترین تجربه های سفر برای هر فرد می توان دیدن بالی را نام برد چون از زیباترین شهرها می باشد.

  • ۹۸/۰۶/۱۴
  • تور لحظه آخری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی