تورهای مسافرتی لحظه آخری

تورهای مسافرتی لحظه آخری و ارزان

تورهای مسافرتی لحظه آخری

تورهای مسافرتی لحظه آخری و ارزان

تورهای مسافرتی لحظه آخری و ارزان، تور دبی، تور آنتالیا، تور بالی، تور استانبول، تور مالزی، تور تایلند. شرکت خدمات مسافرتی امیرکبیر. 2175905000

  • ۰
  • ۰

درباره پاتایا

شهر پاتایا دارای آب و هوای گرمی است و سرگرمی و تفریحات زیادی دارد. تفریحات معروفی که در سفربه پاتایا وجود دارد جشن های شبانه می باشد که بسیار مورد توجه گردشگران قرار می گیرد.امروزه سواحل پاتایا را گسترش دادند تا به فضایی برای تفریح خانواده نیز تبدیل شود.به علت داشتن سواحل زیبا و گوناگون ورزش های ساحلی در شهر پاتایا وجود دارد که این تفریحات شامل موج سواری و اسکی روی آب و غواصی می باشد و به علت هوای گرم شهر پاتایا برای آفتاب گرفتن بسیار مناسب است.همچنین بازی های هیجان انگیز مثل بانجی جامپینگ و چتر بازی و پینت بال برای لذت بردن توریستان در نظر گرفته شده است.از جذابیت های دیگر پاتایا رستوران های زیبا و شیک با انواع غذاهای متنوع تایلندی و فرانسوی و ... است.با توجه به زیادی جاذبه های گردشگری هتل ها و اقامتگاه های شیک و لوکسی در این شهر ساخته شده است تا بتوانند بهترین پذیرایی را از مسافران خود انجام دهند.پاتایا یکی از شهرهای گرم و ساحلی کشور تایلند می باشد که هرسال گردشگران زیادی را به خود جذب می کند.

سواحل معروف پاتایا

در تورپاتایا می توانید از سواحل زیبا و دیدنی لذت ببرید.در سواحل قایق ها و جت اسکی برای سرگرمی به افراد اجاره داده می شود.درختان نخل زیبا و بلند اطراف سواحل را پوشانده است که باعث بوجود آمدن فضای زیبایی برای عکاسی شده است.

تفریحات در پاتایا

بهترین تفریحات را می توان در تور تایلند و سفر به پاتایا انجام داد.که تفریحات متناسب با سن گردشگران متفاوت است و برای همه ی سنین تفریحات وجود دارد.کارتینگ و گلف و پارک های آبی مجلل و بزرگ بسیار رایج است و می توانید ساعاتی را برای گردش در موزه ها و روستاهای اطراف در نظر بگیرید.با توجه به زیادی سرگرمی ها مطمئنا هیچ گردشگری ساعت خالی و بدون برنامه ندارد.

خرید

مراکز خرید در پاتایا به اندازه ی بانکوک متنوع و زیاد نیست اما بازارهای خیابانی و پاساژهای بزرگی دارد که همه نوع جنس از برندهای لاکچری و گران قیمت تا اجناس ارزان قیمت را دارد.همچنین اجناسی مثل پوشاک و لوازم خانگی و گل و گیاه های تزیینی و زیبا برای منازل نیز دارد.در بعضی از این مراکز خرید سالن هایی برای نمایش فیلم ها و سالن های تاتر و بازی هایی مثل بولینگ وجود دارد که لحظات خوشی را برای افراد ایجاد می کند.

ویژگی آب و هوایی پاتایا

پاتایا نیز مانند دیگر شهرهای تایلند دارای آب و هوایی گرم است که در ماه نوامبرتا فوریه هوا خنک است و هوای خوب و ملایمی دارد که اوج سفرها و جذب توریست ها در این تاریخ ها است در ماه مارس هم گرمای هوا آغاز می شود و رطوبت هوا بالا می رود و با توجه به گرمای زیاد و رطوبت تحمل گرما سخت می شود.در ماه می بارندگی ها شروع می شود و دمای هوا کم تر می شود.

مکان های دیدنی پاتایا

روستای نونگ نوچ

روستای نونگ نوچ یکی از زیباترین روستاهای موجود در پاتایا می باشد که بسیار دیدنی است و دارای باغ گل و باغ وحش است و انواع مسابقه ها مثل مسابقه بوکس در نونگ نوچ برگزار می شود.

بازار شناور

یکی از جالب ترین بازارها بازار شناوراست که برای همه ی گردشگران بسیار جالب است که افراد با قایق های موتوری می توانند وارد این محدوده شوند هم خریدهای خود را انجام دهند و هم از دیدن آن محدوده لذت ببرند.در مسیر خود می توانند خانه های زیبای سنتی را نیز تماشا کنند.

روستا ناکلوا

یکی ازروستاهای کوچک پاتایا که افراد برای بازدید از بازارهایش به آن جا می روند . می توانید صبح زود به آن جا بروید تا بازار ماهی فروشان را از نزدیک مشاهده کنید و لذت ببرید و در تاریکی هوا بازارهای شبانه را نظاره کنید.رستوران های خوبی نیز وجود دارد که می توانید انواع غذاهای محلی تایلند را در آن جا میل کنید. به طور کلی پاتایا بسیار زیبا است و مکان های دیدنی زیبایی دارد.

  • ۹۸/۰۶/۱۶
  • تور لحظه آخری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی