تورهای مسافرتی لحظه آخری

تورهای مسافرتی لحظه آخری و ارزان

تورهای مسافرتی لحظه آخری

تورهای مسافرتی لحظه آخری و ارزان

تورهای مسافرتی لحظه آخری و ارزان، تور دبی، تور آنتالیا، تور بالی، تور استانبول، تور مالزی، تور تایلند. شرکت خدمات مسافرتی امیرکبیر. 2175905000

  • ۰
  • ۰

درباره تفلیس

تفلیس شهری است که دارای قدمت تاریخی زیادی است و به همین علت دارای موزه هاوکلیساهای زیاد و معروفی است.اگر در کوچه و خیابان های تفلیس راه بروید انسان های بسیار خوش برخورد و مهربان تفلیسی را می بینید که با روی باز از سفر کردن شما به شهرشان خوشحال هستند.همچنین تفلیس دارای جاذبه های گردشگری و هتل ها و رستوران ها نیز می باشد.در شهر تفلیس جاذبه های گردشگری زیادی از جمله موزه ها و قلعه ها وجود دارد و مراکز خرید با قیمت مناسب ساخته شده وهتل های معروف با امکانات مناسب نیزدارد.

آب و هوای تفلیس

تفلیس به علت قرارگیری در کنار کوه ها در تابستان ها دارای آب و هوای گرمی است و آب و هوای فصل زمستان نیز بسیار سرد است.همانند بسیاری از شهرهایی که در کنار کوه واقع شده اند بهترین زمان آب و هوای تفلیس برای سفر به این شهر ماه مرداد و شهریور می باشد.زیرا هم آب و هوای گرمی دارد و هم می توانید از تفریحات ساحلی و جاذبه های دیگر تفلیس استفاده کنید.بنابراین از نکات مهمی که در تور تفلیس باید در نظر گرفته شود شرایط آب و هوایی آن منطقه است.اما اگر با سردی هوا مشکلی ندارید و قصد خرید با هزینه ی کمتر را دارید در زمستان ها هم هزینه ها کم است و هم تعداد توریستان کمتر است.اما دیدن زیبایی های تفلیس در آب و هوای سرد کمی مشکل است.

هتل های معروف شهر تفلیس

درتور گرجستان و در شهر تفلیس هتل های زیادی وجود دارد که از معروف ترین این هتل ها هتل رادیسون بلو می باشد و یکی از زیباترین هتل های شهر تفلیس است که طراحی مدرن و لوکس دارد و دارای تمامی امکانات مورد نیاز مهمانان می باشد.یکی دیگر از هتل های معروف شهر تفلیس هتل هالیدی این می باشد که 4 ستاره است و با توجه به امکانت عالی نسبت به هتل های دیگر شهر تفلیس در بین گردشگران معروفیت زیادی دارد که اولین گزینه مسافران در انتخاب هتل هالیدی این می باشد.امکانات تفریحی مثل استخر و رستوران های لوکس و سالن های ورزشی بزرگ در هتل هالیدی این وجود دارد.

مراکز خرید

شهر تفلیس از جمله شهرهایی است که دارای مراکز خرید زیادی است و از بهترین مکان ها برای خرید می باشد.بازارها و مراکز خرید شهر تفلیس اجناس مختلفی دارند و از برندهای معروف گرفته تا اجناسی با قیمت های مناسب نیز دارد تا هر نوع گردشگری با توجه به بودجه ی خود خرید را انجام دهند.می توانید بهترین سوغاتی ها را در مراکز خرید تفلیس بخرید.از مراکز خرید معروف شهر تفلیس می توان مرکز خرید تفلیس مال و مرکز خرید ایست پوینت را نام برد.بازارهای خیابانی نیز به صورت شبانه و روزانه در حال فعالیت هستند.

رستوران های معروف تفلیس

گرجستانی ها افراد بسیار باسلیقه ای هستند و غذاهای بسیار خوش طعمی درست می کنند و از ویژگی های جالب شهر تفلیس داشتن رستوران های ایرانی است که ایرانی ها با رفتن به این رستوران ها حس و حال خوبی پیدا می کنند.یکی از رستوران های معروف شهر تفلیس رستوران ایرانی یسلیانی است که مورد بازدید زیادی قرار می گیرد و ایرانی های زیادی را به خود جذب می کند.از دیگر رستوران های معروف شهر تفلیس می توان رستوران مک لارنز را نام برد که به استیک هایش معروف است و انواع و اقسام غذاها و نوشیدنی ها در رستوران مک لارنز سرو می کنند.فرهنگ غذاپزی گرجستانی ها بسیار به ایرانی ها نزدیک است که این موضوع بسیار برای مسافران اهمیت دارد. هزینه های مربوط به غذاها نیز مطلوب و مناسب می باشد.

جاذبه های گردشگری شهر تفلیس

کلیسای اسمیندا سامبا

کلیسای اسمیندا سامبا یکی از زیباترین کلیساهای شهر تفلیس می باشد که در بالای تپه ای واقع شده است.در کلیسای اسمیندا سامبا 15 هزار بازدید کننده می توانند رفت و آمد کنند و کلیسای اسمیندا سامبا یکی از بزرگترین کلیساهای ساخته شده در گرجستان است.

قلعه ناریکالا

قلعه ی ناریکالا یکی از قلعه های زیبای موجود در تفلیس می باشد که یکی از جاذبه های گردشگری مهم و ومعروف شهر تفلیس است و به همین ترتیب می توان گفت که قلعه ناریکالا یکی از قدیمی ترین قلعه های ساخته شده در شهر تفلیس است.مردم این شهر نام دیگر قلعه ناریکالا را قلب تفلیس نامیده اند.

کلیسای کاشونی

کلیسای کاشونی از کلیساهای قدمت دار شهر تفلیس می باشد که درون کلیاس کاشونی نقاشی های بسیار زیبایی کشیده شده است.کلیسای کاشونی از کلیساهای زیبای شهر تفلیس است که اگر به تفلیس سفر کردید حتما از این کلیسای معروف دیدن کنید.

  • ۹۸/۰۶/۱۷
  • تور لحظه آخری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی