تورهای مسافرتی لحظه آخری

تورهای مسافرتی لحظه آخری و ارزان

تورهای مسافرتی لحظه آخری

تورهای مسافرتی لحظه آخری و ارزان

تورهای مسافرتی لحظه آخری و ارزان، تور دبی، تور آنتالیا، تور بالی، تور استانبول، تور مالزی، تور تایلند. شرکت خدمات مسافرتی امیرکبیر. 2175905000

  • ۰
  • ۰

درباره ی ایروان

پایتخت ارمنستان به نام ایروان دارای جاذبه هایی مثل پارک ملی دلیجان وشیکاهو و صومعه خور ویراب و قلعه آمبرد و دره آپرآزات همچنین دریاچه آرپی می باشد.شهر ایروان پایتخت کشور ارمنستان می باشد که دارای مکان های دیدنی بسیار زیادی می باشد که آبشارهای زیبایی در این شهر قابل بازدید می باشد.همچنین در ایروان بناهای تاریخی زیادی وجود دارد که یادآور گذشته و تاریخ ارمنی ها است.یکی از بازارهای معروف شهر ایروان ورنیساژ می باشد که زمان فعالیت بازار ورنیساژ آخر هفته ها می باشد و معمولا گردشگران زیادی را برای خرید به خود جذب می کند.در شهر ایروان پلی به نام هرازدان جورج وجود دارد و برای اینکه حوصله گردشگران سر نرود می توانند ساعاتی را برای قدم زدن بر روی هرازدان جورج بگذرانند.یکی از ویژگی هایی که ایروان را با آن می شناسند کافه های آن جا است.روزها با قدم زدن در خیابان ها می توانید کافه های زیادی را تماشا کنید و از خوراکی ها و نوشیدنی های کافه ها لذت ببرید.در شهر ایروان یک مسجدی وجود دارد به نام مسجد آبی که از مساجد زیبای شهر ایروان به شمار می آید.در ایروان سرزمینی به نام لوون وجود دارد که در زیرزمین واقع شده است و یکی از جاذبه های گردشگری است و بسیار پرطرفدار و دیدنی است. ارمنستان به علت رشد و پیشرفت سریع روز به روز در حال توسعه و رونق است که باعث می شود توریستان زیادی را به خود جذب کند.

پارک ملی دلیجان

در کشور ارمنستان چند پارک ملی وجود دارد و یکی از معروف ترین آن ها پارک ملی دلیجان است.در پارک ملی دلیجان چشمه های آب معدنی وجود دارد و فضاهای سبز زیبایی نیزدارد.در اطراف پارک ملی ایروان بسیاری از جاذبه های گردشگری شهر وجود دارد مثل صومعه حجاریسین وکلیسای آخنابات.پارک ملی ایروان یکی از مکان های ارزشمند و دیدنی شهر ایروان به شمار می آید.

صومعه خور ویراپ

اگر می خواهید زیبایی های ارمنستان را مشاهده کنید بهترین مکان برای دیدن از طریق صومعه خورویراپ است.همچنین خود صومعه خور ویراپ از بناهای ارزشمند و دیدنی شهر ایروان به حساب می آید.صومعه ی خور ویراپ دارای یک واقعه تاریخی است که شخصی به نام گریگوری به مدت 14 سال در این مکان زندانی شد. گریگوری پس از درمان کردن شاه آزاد شد و پس از این اتفاق شاه به دین ارمنی ها گروید و دین ارمنستان رسمی شناخته شد پس از این واقعه از صومعه ی خور ویراپ مکانی برای انجام مراسمات ازدواج شد به همین دلیل به یکی از جاذبه های دیدنی ایروان که دارای پیشینه ی تاریخی است تبدیل شد.

قلعه آمبرد

قلعه ی آمبرد یکی از مکانهای دیدنی ارمنستان می باشد که در زمان گذشته مکانی برای دفاع از پادشاه به حساب می آمد.قلعه ی آمبر با شهر ایروان فاصله ی کمی دارد اما اگر هوا سرد باشد و بارندگی باشد گردشگران نمی توانند برای بازدید قلعه آمبرد بروند زیرا امکان تصادف وجود دارد.پس اگر قصد سفر به ایروان را دارید و می خواهید از جاذبه های گردشگری آن لذت ببرید بهترین زمان ماه می می باشد.نمای قلعه ی آمبرد بسیار زیبا و دیدنی است.

دریاچه ی آرپی

دریاچه ی آرپی یکی از زیباترین دریاچه های موجود در شهر ایروان است که نسبت به دیگر دریاچه ها خلوت تر می باشد.از آب موجود در دریاچه آرپی برای تولید برق استفاده می کنند.در اطراف دریاچه آرپی گیاهان و جانوران زیادی زندگی می کنند که در صورت رفتن به دریاچه آرپی می توانید از فضای اطراف و زیبایی های آن جا لذت ببرید . با پیاده روی کردن می توانید از تمام زمان خود استفاده کنید تا ساعات خوشی را برای خود رقم بزنید.

دره آپرآزات

دره آپرآزات از دره هایی است که قدمت تاریخی دارد و از جاذبه های شهر ایروان به حساب می آید.نحوه ی ساختن این صومعه افسانه ای دارد که یکی از حواریون حضرت عیسی بخشی از صلیبی که حضرت عیسی بر روی آن قرار گرفته بود را برداشته و با آن شروع به ساختن صومعه می کند.با توجه به نحوه ی ساخت این صومعه این مکان از مکان های بسیار با ارزش و مقدس ارمنستان به حساب می آید که در دره ی آپرآزات کلیسای مادر ساخته شده است و بسیار مقدس است.

پارک ملی شیکاهو

پارک ملی شیکاهو واقع در شهر ایروان به عنوان دومین پارک ملی بزرگ ارمنستان شناخته شده است.بزرگی جنگل شیکاهو به قدری است که بسیاری از فضاهای آن بکر و دست نخورده باقی مانده است.پارک ملی شیکاهو ازمکان های حفاظت شده است و حیواناتی مثل پلنگ و خرس در آن جا زندگی می کنند. بسیاری از گونه های گیاهی وجود دارد که هنوز شناخته نشده است.از ویژگی های پارک ملی شیکاهو وجود آبشارهای زیبا است.

  • ۹۸/۰۶/۲۰
  • تور لحظه آخری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی