تورهای مسافرتی لحظه آخری

تورهای مسافرتی لحظه آخری و ارزان

تورهای مسافرتی لحظه آخری

تورهای مسافرتی لحظه آخری و ارزان

تورهای مسافرتی لحظه آخری و ارزان، تور دبی، تور آنتالیا، تور بالی، تور استانبول، تور مالزی، تور تایلند. شرکت خدمات مسافرتی امیرکبیر. 2175905000

  • ۰
  • ۰

درباره کوالالامپور

کوالالامپور دارای جاذبه های گردشگری مثل برج دوقلوی پتروناس و ارتفاعات گنتینگ هایلند است و دارای مراکز خرید و هتل لوکس می باشد و آب و هوای خوبی دارد.کوالالامپور یکی از شهرهای مدرن و پیشرفته در کشور مالزی می باشد که هر سال گردشگران زیادی را به خود جذب می کند و کسی که برای اولین بار به شهر کوالالامپور سفر می کند می تواند ساعات خوب و جذابی را سپری کند.از معروف ترین مناطق کوالالامپور می توان منطقه ی کی ال سی سی و منطقه سنترال و منطقه چینی ها را نام برد.

مراکز خرید در کوالالامپور

در تور مالزی و در شهر کوالالامپور مراکز خرید متعددی وجود دارد که افراد می توانند لوازم مورد نیاز خود را از آن جا خریداری کنند.همچنین از مراکز خرید پرطرفدار کووالالامپور می توان بازارهای دست فروشی و هفتگی را نام برد.در کوالالامپور مراکز خرید برند فروش نیز وجود دارد.در مراکز خرید تعدادی فروشگاه با لوازم و اجناس متفاوت وجود دارد که اجناس مورد نیاز مردم را تامین می کنند.از ویژگی های تعدادی از مراکز خرید بزرگ کوالالامپور این است که دارای فضاهای تفریحی نظیر زمین بولینگ و تیراندازی است.از مراکز خرید شناخته شده شهر کوالالامپور می توان مرکز خرید سوریا و مرکز خرید گاردن و لوپات پلاز و وان اوتاما را نام برد.

ویژگی های آب و هوایی

کوالالامپور تقریبا در تمام فصول دارای آب و هوای گرم و تابستان های گرم می باشد.دمای هوا به طور میانگین 25 تا 30 درجه سانتی گراد می باشد که در فصل تابستان آب و هوا گرم تر از این دما می شود.بهترین آب و هوا برای تور کوالالامپور ماه پاییز و زمستان است زیرا در این فصول هوا بسیار مناسب و متعادل می باشد.اما در این ماه ها به علت آب و هوای مناسب گردشگران زیادی را به خود جذب می کند پس توریستان زیادی از نواحی و کشورهای مختلف در شهر کوالالامپور وجود دارند.

رستوران های کوالالامپور

در کوالالامپور رستوران های زیادی وجود دارد که انواع غذاهای محلی و سنتی به همراه دسرها و شیرینی جات های خوشمزه را می پزند.در رستوان ها انواع غذاها از ملیت های مختلف نیز پخته می شود که طرفدارهای زیادی نیز دارند و بیشترین غذاها چینی و هندی می باشند.از دیگر ویژگی های رستوران های کوالالامپور این است که دارای رستوران های لوکس و شیک با قیمت های بالاتر و رستوران های متعادل با قیمت ارزان تر می باشد.از رستوران های معروف کوالالامپور می توان رستوران هلی لانگ بار و رستوران نوبو را نام برد که انواع غذاهای خوش طعم را برای مسافران سرو می کند.

درباره هتل های کوالالامپور

با توجه به اینکه کوالالامپور از شهرهای توریستی است پس هتل های لوکسی برای اقامت مسافران نیز دارد که در مناطق مختلف شهر ساخته شده اند.هتل ها با توجه به قیمتشان سرویس دهی و خدمات متفاوتی دارند و شما می توانید با توجه به سلیقه ی خود و با قیمت های مختلف محل اقامت خود را انتخاب کنید و ازخدمات هتل ها لذت ببرید.

جاذبه های گردشگری در سفر به کوالالامپور

برج دوقلوی پتروناس

برج دوقلوی پتروناس یکی از زیباترین برج هایی است که در کوالالامپور وجود دارد که ارتفاعی حدود 452 متر دارد و یکی از بلندترین برج های ساخته شده در جهان می باشد.برج دوقلوی پتروناس دارای 88 طبقه است و یکی از نمادهای کشور مالزی می باشد.برج دوقلوی پتروناس یکی از معروف ترین جاذبه های گردشگری کوالالامپور است که هر گردشگری را به خود جذب می کند.

ارتفاعات گنتینگ هایلند

ارتفاعات گنتینگ هایلند یک مجموعه تفریحی بزرگ و مجللی است که در بالای کوه معروفی به نام تیتی وانگسا در ارتفاع حدود 1850 متر واقع شده است و دارای 5 هتل لوکس می باشد که هر کدام از هتل ها بسیار معروف می باشند و دارای تجهیزات بسیار مناسب و جذابی هستند.از ویژگی های جالب گنتیگ هایلند این است که هم می توان با ماشین و هم با تله کابین به آن جا رفت و در راه از منطره های زیبای اطراف دیدن کرد و لذت برد و تله کابین های موجود در گنتینگ هایلند یکی از پرسرعت ترین تله کابین ها به شمار می آید.

  • ۹۸/۰۶/۲۰
  • تور لحظه آخری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی