تورهای مسافرتی لحظه آخری

تورهای مسافرتی لحظه آخری و ارزان

تورهای مسافرتی لحظه آخری

تورهای مسافرتی لحظه آخری و ارزان

تورهای مسافرتی لحظه آخری و ارزان، تور دبی، تور آنتالیا، تور بالی، تور استانبول، تور مالزی، تور تایلند. شرکت خدمات مسافرتی امیرکبیر. 2175905000

  • ۰
  • ۰

اشیا به همراه نقاشی های کلیمت

گوستاو کلیمت یکی از نقاش های معروف اتریش می باشد که نقاشی های معروفی کشیده است.گوستاو هنر کشیدن نقاشی های زیادی را بر روی اشیای مختلف را دارد مثل تی شرت و چتر و ... که بسیاری از آثار خود را در شهر وین در اختیار توریستان قرار می دهند.این اشیا از جمله شوغاتی های جالب و متفاوتی می باشند که می توان برای عزیزان خود خریداری کرد.از سوغاتی های وین می توان ساخرتورته و گوی برفی کریستال وعروسک های خرسی و شکلات های موتزارت کوگه و ویفرمنر به همراه کرپین و گل سر و سردیس را نام برد.

ساخرتورته

ساخرتورته یکی از شیرینی جات های خوشمزه و دل نشینی است که در اتریش در اختیار مردم قرار می گیرد.اگر یک بار ساخرتورته را میل کنید حتما هم برای خود از آن خریداری می کنید و هم به عنوان سوغاتی برای اقوامی که شیرینی دوست دارند خریداری می کنید.همچنین اشیایی مانند دستمال آشپزخانه که عکس شیرینی ساخرتورته روی آن نقش بسته شده است را خریداری کنید و آن را به عنوان سوغاتی برای دوستان خود ببرید.ساخرتورته از شیرینی های خوشمزه ای است که حتی کسی که علاقه ای به شیرینی ندارد را به خوردن این شیرینی علاقه مند می کند.

عروسک های خرسی

در کشور اتریش عروسک هایی از حیوانات گوناگون وجود دارد که لباس های سنتی اتریشی بر تن دارند.همچنین در میان تمامی عروسک ها عروسک خرسی مورد توجه و علاقه ی بیشتر توریستان قرار می گیرند .لباس های محلی بر تن عروسک های خرسی برای زنان دارای نقش و نگار و برای آقایان دارای کمربند است و از سوغاتی های اصیل کشور اتریش می باشد.از جالبی لباس ها این است که لباس های محلی نه تنها برای عروسک های خرسی بلکه برای انسان ها در رده های سنی مختلف نیز وجود دارد و شما می توانید به عنوان یک یادگاری اصیل از کشور اتریش از این لباس ها خریداری کنید.

گوی برفی کریستال

گوی برفی کریستال گوی بسیار زیبایی است که امروزه طرفدارهای زیادی را دارد و در تمامی مغازه های سوغاتی فروشی وجود دارد.گوی های کریستالی اولین بار به دست اتریشی ها ساخته شده بودند و اختراع صنعتگر اتریشی زمانی بود که روشنایی تازه کشف شده بود و تلاش می کرد تا بتواند این صنعت را بیشتر رشد دهد.در شهر وین موزه ی بسیار زیبایی که شامل تعداد زیادی از این گوی های برفی است وجود دارد.پس شما می توانید گوی های زیبای برفی را خریداری کنید و به عنوان سوغاتی در اختیار دوستان و آشنایان خود قرار دهید.

شکلات های موتزارت کوگه

از معروف ترین شکلات هایی که در اتریش وجود دارد شکلات های موتزارت کوگه می باشد.شکلات های موتزارت کوگه درداخل کاغذهای فویلی که بر روی کاغذهایش عکس خود هنرمندی که این شکلات را درست کرده کشیده شده قرار دارد.رنگ قرمز شکلات های موتزارت کوگه نشان دهنده ی شکلات شیری و رنگ آبی نشان دهنده ی شکلات های تلخ می باشد.در تمامی سوپرمارکت های شهر می توانید موتزارت کوگه معروف را خریداری کنید و به عنوان سوغاتی به عزیزان خود هدیه دهید.

ویفر منر

ویفر منر دارای بسته بندی بسیار جالبی است که با دیدن بسته بندی ویفر منرعلاقه ی زیادی به خوردن خود ویفر را پیدا می کنید.ویفر منر به رنگ صورتی و خامه ای است و دارای طعم فندقی نیز می باشد که طرفدارهای بسیاری را دارد.به جز طعم شکلاتی و فندقی ویفر منر طعم های مختلف و جدید نیز وجود دارد که امروزه مورد استفاده قرار می گیرد.ویفر منر از سوغاتی هایی است که مخصوص افرادی می باشد که به شیرینی جات ها علاقه ی زیادی دارند.

سردیس آهنگسازان نامدار

سوغاتی های مربوط به افراد مشهور مثل شوبرت و بتهون و... از سوغاتی هایی است که در شهر وین بسیار به چشم می خورد که می توان مجسمه های سردیس هنرمندان مشهور را به عنوان سوغاتی به عزیزان خود هدیه بدهیم.هر کدام از این هنرمندان دارای گذشته ی زیبایی هستند و به همین علت سردیس آن ها به صورت مجسمه ساخته شده است تا نام آن ها جاودان بماند و مردم بتوانند سردیس آن ها را به عنوان یادگاری نگه دارند.

کرپین

کرپین از سوغاتی های محبوب کریسمس می باشد.اشیای تزیینی نشان دهنده ی آداب و رسوم و باورهای منطقه ی آلپ اتریش است.کرپین منظره ای است که تولد حضرت مسیح به سبک اتریشی را نمایش می دهد و یک منظره ی آلپی با پیکره ی زیبایی چوبی دست ساز است و کرپین از سوغاتی های پر طرفدار اتریشی می باشد که هر ساله خریداری می شود.

گل سر

گل سرهای زیبای اتریشی که ملکه ها و بانوان برجسته اتریشی از آن ها استفاده می کردند امروزه به همان شکل ساخته شده است اما تفاوت گل سر های معمولی با گل سرهای ملکه ها این است که گل سر ملکه ها ازالماس و جواهرات ساخته شده بود اما گل سرهای معمولی از جواهرات ساخته نشده اند.اما این گل سرها از سوغاتی هایی است که برای بانوان بسیار دوست داشتنی است.

  • ۹۸/۰۶/۲۳
  • تور لحظه آخری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی