تورهای مسافرتی لحظه آخری

تورهای مسافرتی لحظه آخری و ارزان

تورهای مسافرتی لحظه آخری

تورهای مسافرتی لحظه آخری و ارزان

تورهای مسافرتی لحظه آخری و ارزان، تور دبی، تور آنتالیا، تور بالی، تور استانبول، تور مالزی، تور تایلند. شرکت خدمات مسافرتی امیرکبیر. 2175905000

  • ۰
  • ۰

پیاده راه دانوب

پیاده راه دانوب از پل زیبای الیزابت شروع می شود و در پل چین خاتمه می یابد.اگرچه پیاده راه دانوب مسافت زیادی ندارد اما مسیری با منظره های بسیار زیبا را دارد و بسیاری از قلعه های موجود بوداپست از این پیاده راه دیده می شوند.در مسیر پیاده راه دانوب رستوران ها و کافه های زیبا و مجلل نیز وجود دارد و می توان در مسیر از مکان های زیبا نیز دیدن کنید و ساعات خوشی را داشته باشید.مکان های دیدنی مثل راه دانوب و پارک ممنتووحمام سیچینی وکلیسای استفان وتپه ی بوداهمچنین خیابان آندرشی و نمایشگاه نامرئی ومارگارت و موزه ملی وجود دارد.مکان های دیدنی مثل راه دانوب و پارک ممنتووحمام سیچینی وکلیسای استفان وتپه ی بوداهمچنین خیابان آندرشی و نمایشگاه نامرئی ومارگارت و موزه ملی وجود دارد.

پارک ممنتو

پارک ممنتو دارای مجسمه های قدیمی و زیبایی است که از زمان های قدیم در پارک ممنتو جای گرفته شده بود.اما برخی از مجسمه ها توسط رژیم های قبل از بین رفته اند.از ویژگی های جالب پارک ممنتو وجود موزه ی زیبا و کوچکی است که موزه ها موقتی هستند اما به علت وجود آثارهای تاریخی و مهم شما می توانید با دیدن این آثار اطلاعاتی در مورد وقایع و رویدادهای گذشته بوداپست بدست آورید.

حمام های آبگرم سیچینی

حمام های آبگرم سیچینی یکی از زیباترین مکان های دیدنی بوداپست در مجارستان است و یکی از قدیمی ترین حمام های سنتی نیز به شمار می آید.در آب حمام سیچینی کلسیم و منیزسم وجود دارد و از حمام هایی است که برای بیمارانی که دارای بیماری های استخوانی و دردهای عضلانی هستند بسیار مفید است.همچنین در حمام آبگرم سیچینی سونا و جکوزی نیز وجود دارد.به طور کلی اگر قصد دارید ساعاتی را با آرامش کامل در بوداپست بگذرانید حمام آبگرم سیچینی از بهترین مکان ها می باشد.

باسیلیکای سنت استفان

باسیلیکای سنت استفان یکی از زیباترین و مهم ترین جاذبه های گردشگری و مذهبی کشور مجارستان می باشد.نام کلیسای باسیلیکای سنت استفان از روی اولین پادشاه مجارستان نام گذاری شد .بالای گنبد کلیسا دارای ارتفاع زیادی است که می توانید از دیدن مناظر از بالا لذت ببرید.در باسیلیکای سنت استفان موسیقی های کلیسایی نیز نواخته می شود که افراد بسیار زیادی برای گوش دادن به این موسیقی به کلیسا می آیند و لذت می برند.هنگام ورود به کلیسا باید پوشش شما به گونه ای باشد که شانه ها و زانوهایتان معلوم نباشد.

خیابان آندرشی

خیابان آندرشی به علت اینکه یکی از جاذبه های گردشگری مهم را در خود جای داده است یکی از خیابان های مهم در بوداپست به شمار می آید.با قدم زدن در خیابان آندرشی می تونید زیبایی های معماری را ملاحظه کنید.زیر خیابان آندرشی قدیمی ترین خط متروی جهان عبور کرده است.

جزیره ی مارگارت

طول جزیره ی مارگارت 2/5 کیلومتراست و مجموعه ای است که دارای تفریحگاه ها است مثل پارک ها و...همچنین زمین های بازی مثل زمین گلف را برای بازی به توریستان اجاره می دهند.شما می توانید با قدم زدن در دور تا دورجزیره از زیبایی های منطقه نیز لذت ببرید.وجود آب نمای زیبایی در جزیره مارگات به زیبایی های آن نیز افزوده است و افراد زیادی به تماشای این آب نمای زیبا می آیند.از ویژگی های جزیره مارگارت این است که دارای فضایی برای نگه داری از پرندگان است.

تپه های بودا

اگر قصد دارید تا از فضای داخل شهر بوداپست خارج شوید تپه های بودا بهترین گزینه هستند.مسیرهای زیبایی برای دوچرخه سواری و پیاده روی در تپه های بودا وجود دارند.از ویژگی های خوب تپه های بودا این است که راهی نیز برای کودکان در نظر گرفته اند تا آن ها نیز بتوانند از زیبایی ها استفاده کنند و با هم سن و سال های خود از این مناظر لذت ببرند.تپه های بودا از زیباترین مناطق برای آرامش توریستان می باشد.

نمایشگاه نامرئی

نمایشگاه نامرئی از جالب ترین نمایشگاه هایی است که ارزش دیدن را دارد و باعث می شود شما کمی احساس نابینایان را درک کنید.فردی که شما را در دیدن این نمایشگاه نامرئی کمک می کند نابینا است و شما را به مکان های مختلف نمایشگاه می برد که در تاریکی مطلق قرار دارد.مثلا باغ های تاریک که شبیه سازی شده است و تا حدی تاریک است که شما توانایی دیدن فضاها را ندارید.شما اجازه ی بردن هیچ گونه ابزار نوردار را ندارید.از جالب ترین کاری که می توانید انجام دهید این است که در نمایشگاه نامرئی با کمک نابینایان غذا میل کنید و تجربه ی خوردن غذا در تاریکی را پیدا کنید و به سختی آن پی ببرید.

موزه ملی

موزه ی ملی یکی از زیباترین موزه های موجود در مجارستان می باشد.تعداد بسیار زیادی از میراث و آثارهای فرهنگی و تاریخی در موزه ملی وجود دارد.از ویژگی های موزه ملی در بوداپست این است که شما حتی اگر علاقه ای به دیدن داخل موزه را ندارید می توانید نمای بیرونی ساختمان را ببینید که دیدن آن نیز بسیار بارزش است زیرا نمای بسیارزیبایی دارد.همچنین در فضای بیرونی موزه ی ملی فضایی برای نشستن و لذت بردن از طبیعت اطراف وجود دارد.

  • ۹۸/۰۶/۲۴
  • تور لحظه آخری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی