تورهای مسافرتی لحظه آخری

تورهای مسافرتی لحظه آخری و ارزان

تورهای مسافرتی لحظه آخری

تورهای مسافرتی لحظه آخری و ارزان

تورهای مسافرتی لحظه آخری و ارزان، تور دبی، تور آنتالیا، تور بالی، تور استانبول، تور مالزی، تور تایلند. شرکت خدمات مسافرتی امیرکبیر. 2175905000

  • ۰
  • ۰

خرما

از بهترین سوغاتی های دبی می توان ساعت شنی و بوخور و فرش و تابلو فرش فارسی و خنجر همچنین مجسمه برج خلیفه و ادویه و طلا و خرما و شکلات شتری را نام برد.یکی از بهترین و خوشمزه ترین خرماها را در امارات می توانید میل کنید که از ویژگی های خرماهای دبی این است که با شکلات و یا آجیل پر می شوند و همین کار باعث طعم لذت بخش خرما می شود.نام این خرماها را بتیل گذاشتند که بسیار معروف است.اگر قصد خرید سوغاتی خوراکی را دارید یکی از شیک ترین و خوشمزه ترین سوغاتی ها می باشد.به دلیل معروف بودن خرمای دبی همه ی مراکز خرید این شهر محصول خرما را دارند.بتیل نیز نسبت به خرماهای دیگر مقداری گران تر است.

طلا

از ویژگی کشورهای خاورمیانه این است که افراد علاقه ی زیادی به خرید طلا دارند.دبی نیز دارای منابع طلای بسیار زیادی می باشد.اگر قصد خرید سوغاتی برای فرد مهمی را دارید بهترین گزینه خرید طلا است.طلا و جواهرات از کالاهای بسیار گران بها و ارزشمند هستند.در شهر دبی مغازه های طلافروشی بسیاری وجود دارد و شما می توانید از اصل بودن اجناس مطمئن باشید.طلاهای زیاد و زیبایی را می توانید در دبی ملاحظه کنید.

شکلات با شکل شتر

اگر قصد خرید شیرینی خوشمزه را دارید بهترین گزینه برای خرید شکلات های خوشمزه شتری است.شکل این شکلات ها را با گذاشتن مواد در قالب های مخصوص درمی آورند و در نهایت به شکل شترهای کوچک در می آیند و به همین دلیل به نام شکلات شتری معروف هستند.جعبه های شکلات های شتری در ابعاد گوناگون است که از ویژگی های برخی از این شکلات ها این است که در آن ها شیر شتر نیز می ریزند.طعم شکلات های شتری بسیار خوشمزه است که ارزش امتحان کردن شما را دارد و اگر قصد خرید سوغاتی خوراکی را دارید بهترین انتخاب خرید شکلات های شتری می باشد.

ادویه جات

از جالبی بازارهای دبی این است که در همه ی آن ها صد در صد مغازه ی ادویه فروشی وجود دارد که در این مغازه ها انواع ادویه ها از جمله فلفل و زرد چوبه و گیاهان دارویی خشک شده نیزوجود دارد.اگر در این بازارها قدم بزنید بوی تمامی این ادویه جات به مشام شما می رسد.کیفیت ادویه های دبی بسیار زیاد است و اگر قصد خرید سوغاتی برای خانوم های خانه دار را دارید بهترین گزینه خرید ادویه جات است.

مجسمه برج معروف خلیفه

همه ی کشورها دبی را با برج خلیفه اش می شناسند و اولین چیزی که به یاد می آورند برج خلیفه است.از ویژگی های برج خلیفه زیبایی و بلندای نمای آن می باشد که با شیشه پوشانیده شده است و بر زیبایی این برج نیز می افزاید.هتل ها و مراکزخرید و مراکز تفریحی و ... از امکاناتی هستند که در برج خلیفه وجود دارد.برج خلیفه یکی از بزرگترین افتخارات امارات به حساب می آید.به علت معروف بودن و داشتن این همه ویژگی مجسمه های کوچک برج خلیفه نیز ساخته شده است و افراد می توانند آن را خریداری کنند.برای تزیین کردن می توانید از این مجسمه ها استفاده کنید.اشییای تزیینی دیگری نیز در دبی وجود دارد که شاخص ترین آن ها مجسمه معروف برج خلیفه است.

خنجر

خنجر از جمله اشیایی است که امروزه در کمترین جایی فروخته می شود اما در دبی در برخی ازمراسمات به همراه لباس های مخصوص می توانید از این خنجرها استفاده کنید.به علت داشتن گذشته ی دور این خنجرها امروزه نیز می توان آن ها در خانه نگه داری کرد.روی خنجرها کنده کاری های زیبایی شده است که می توان به عنوان اشیای تزیینی نیز استفاده کرد.پس به عنوان سوغاتی نیز جالب است.

ساعت شنی

مجسمه های شیشه ای یکی از مناسب ترین سوغاتی های موجود در دبی است واز اشیایی است که بین توریستان طرفدار بیشتری دارد ساعت شنی را می توانیم نام ببریم.قیمت ساعت های شنی بسیار مناسب است و طرح های کشیده شده روی آن ها بایکدیگر متفاوت است.یکی از طرح های کاربردی روی ساعت های شنی طرح شتر می باشد.در داخل ساعت شنی از شن های رنگی زیبا و متفاوت استفاده می کنند که افراد را به خود جذب می کند.خرید سوغاتی ساعت شنی برای کسانی است که به وسایل تزیینی علاقه ی بیشتری دارند و با دیدن این گونه وسیله های تریینی خوشحال می شوند.

بوخور

دستگاه بوخور از دستگاه های مهم است که در درون آن ماده ای وجود دارد که با بوییدن آن هنگام بیماری می توانید راحت تر نفس بکشید. در شهر دبی درختی با نام آگار وجود دارد که از تنه ی آن استفاده های زیادی می شود.با سوزاندنش می توان بوی عود ایجاد کرد و یا از آن روغن گرفت.پس عصاره ی درخت مفید آگرا را در داخل ظرفی می ریزند و در داخل مغازه ها می فروشند.یکی از بهترین بوخورهای موجود نیز همین بوخور می باشد.این بوخورها یکی از بهترین و سالم ترین سوغاتی های دبی بوخور است.

فرش و تابلو فرش فارسی

فرش های دستبافت ایرانی بسیار عالی هستند که همین کیفیت آن ها باعث شده است در بیشتر کشورها فرش هایی همانند فرش های ایرانی ببافند.در شهر دبی فرش ها و تابلو فرش هایی بافته می شود که در نقش های آن هنرفرش بافی ایرانیان به وضوح دیده می شود.در سفربه دبی این فرش ها به عنوان فرش و تابلو فرش های فارسی معروفند که از تمدن ایران سرچشمه گرفته اند.شما می توانید با خرید این فرش ها و تابلو فرش های با ارزش دوستان و آشنایان خود را خشنود کنید.

  • ۹۸/۰۶/۲۵
  • تور لحظه آخری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی