تورهای مسافرتی لحظه آخری

تورهای مسافرتی لحظه آخری و ارزان

تورهای مسافرتی لحظه آخری

تورهای مسافرتی لحظه آخری و ارزان

تورهای مسافرتی لحظه آخری و ارزان، تور دبی، تور آنتالیا، تور بالی، تور استانبول، تور مالزی، تور تایلند. شرکت خدمات مسافرتی امیرکبیر. 2175905000

  • ۰
  • ۰

پارک ملی گرن پارادایز

جاذبه های گردشگری ایتالیا دولومیتس و کولوسئوم وسنت مارکزوگرن پارادایزو برج پیزا همچنین لاپلوسا و پیازا دل کاپو و قصر داسال و سانتا ماریا می باشد.پارک ملی گرن پارادایز یکی از طبیعت های جذاب و دیدنی است که برای کوه نوردی بسیار مناسب است.هدف اصلی و اولیه پارک ملی گرن پارادایز حفاظت از بزهای کوهی است اما از جالبی پارک ملی گرن پارادایز این است که امروزه گونه های مختلف حیوانات در این مکان وجود دارند مثل گرگ و سیاهگوش و...بهترین زمان برای کوه نوردی در پارک ملی گرن پارادایز فصل تابستان است اما در فصل زمستان نیز می توانید تفریحاتی از جمله اسکی را انجام دهید.

دولومیتس

دولومیتس رشته کوه هایی در ایتالیا است که مکان بسیار خوبی برای تفریحات زمستانی مثل اسکی می باشد.کوه های دولومیتس به قدری زیبا می باشد که شما در هر فصلی از زیبایی های آن لذت می برید.در غروب خورشید منظره ی زیبایی از نورهای رنگین بر روی کوه های دولومیتس بوجود می آید که برای عکاسی بسیار مناسب است.دولومیتس از زیبایی هایی است که مورد استقبال و بازدید توریستان قرار می گیرد.

آمفی تاتر کولوسئوم

کولوسئوم رم یکی از زیباترین و بزرگ ترین آمفی تاترهای رم می باشد. آمفی تاتر کولوسئوم جمعیتی حدود 50 هزارنفر را در خود جای می دهد و دارای 80 ورودی می باشد.از ویژگی های خوب کولوسئوم این است که حتی در سرما و بارندگی به وسیله ی سقف هایی با نام ولاریوم در امان هستید و توریستان در تمامی فصول می توانند از این آمفی تاتر زیبا دیدن کنند.آمفی تاتر کولوسئوم دارای زیبایی های تاریخی و هنری از رم می باشد که بسیار ارزشمند و دیدنی است.

کلیسای سنت مارکز

کلیسای سنت مارکز یکی از معروف ترین کلیساهای ایتالیا می باشد و دارای 500 ستون و تعدادی گنبد بسیار زیبا می باشد.کاشی کاری های کلیسای سنت مارکز به سبک بیزانس است و از ویژگی های کلیسای سنت مارکز استفاده زیاد طلا در تزیینات است.کلیسای سنت مارکز از جاذبه های گردشگری معروف است که در سفر به ایتالیا دیدن این مکان بسیار پیشنهاد می شود.

آبنمای تروی

یکی از جاذبه های توریسی در شهر رم آبنمای تروی است.در آبنمای تروی نپتون به تصویر کشیده شده است که به همراه مخلوفاتی که از آب بیرون آمده اند در حال جنگ می باشد.محل قرارگیری آبنمای تروی در مکانی است که رومی ها می توانند در آن سکه بیاندازند و با انداختن دو سکه رابطه ی عاشقانه میان دو زن ومرد رومی را حفظ کنند. در شب ها با روشن شدن آب نماهای زیبایش به محلی بسیارعاشقانه تبدیل می شود که زوج ها برای دیدارهایشان می توانند به آن جا بروند.

برج کج پیزا

از معروف ترین برج های جهان برج پیزا است که برای ساخت این برج سال های بسیاری طول کشید.برج پیزا در ایتدا به علت ضعیف بودن فونداسیونش شروع به کج شدن کرد و در نهایت به همان فرم کج باقی ماند.در نتیجه مهندسان با تحقیقات و بررسی تصمیم گرفتند طبقات آن را بیشتر کنند به طوری که یک طرف آن از طرف دیگرش بلندتر باشد با این کار می توان کج بودن برج پیزا را جبران کرد.پس تصمیم به ساخت و ترمیم برج پیزا را گرفتند.در نتیجه می توان گفت دیدن این برج زیبا ارزش زیادی دارد.

لاپلوسا

ساحل لاپلوسا از سواحل زیبایی است که دارای ساحل شنی است و عمق آبهایش کم می باشد که آب هایش آبی کم رنگ است و می توانید کم عمقی و زیبایی های داخل آب را ملاحظه کنید.در ساحل لاپلوسا تفریحات و سرگرمی های زیادی وجود دارد از جمله موج سواری و غواصی.تفریحات ساحلی در ساحل لاپلوسا باعث جذب گردشگران زیادی شده است.

میدان پیازا دل کامپو

یکی از بزرگ ترین میدان های دنیا میدان پیازا دل کامپو می باشد.میدان پیازا دل کامپو در ایتدا مکانی عمومی بود اما به علت زیبایی زیاد آن به عنوان یک میدان شناخته شد.میدان پیازا دل کاپو و برجش به همراه تمامی قصرهایش متعلق به ثروتمند ترین خانواده سیه نا است.از ویژگی های میدان پیازا دل کامپوبرگزاری مسابقات می باشد.

قصر داسال

قصر داسال یک بنای معروفی است که افراد بسیار زیادی تا به حال در آن جا زندگی کردند که به 600 نفر می رسند.از ویژگی های خوب قصر داسال این است که در قصر به روی تمامی مردم باز است و افراد می توانند از آن جا دیدن کنند.در قصر داسال گالری های ملی بسیار زیادی از نقاشی های دوره رنسانس وجود دارد.

کلیسای سانتا ماریا دل فیوره

کلیسای سانتا ماریا در فیوره از کلیساهایی است که به سبک گوتیک ساخته شده است که نام دیگر این کلیسا کلیسای مریم مقدس می باشد.در معماری داخلی کلیسای سانتا ماریا دل فیوره از سنگ مرمر سفید استفاده شده است وکلیسای سانتا ماریا دل فیوره یکی از بزرگ ترین کلیساهای موجود در کشور ایتالیا می باشد . از ویژگی های کلیسای مریم ممقدس این است که بزرگ ترین گنبد دنیا را دارد که با مصالح آجر ساخته شده است.دیدن زیبایی های کلیسای سانتا ماریا دل فیوره بسیار با ارزش است و از جمله مکان هایی است که برای بازدید پیشنهاد می شود.

  • ۹۸/۰۶/۲۵
  • تور لحظه آخری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی