تورهای مسافرتی لحظه آخری

تورهای مسافرتی لحظه آخری و ارزان

تورهای مسافرتی لحظه آخری

تورهای مسافرتی لحظه آخری و ارزان

تورهای مسافرتی لحظه آخری و ارزان، تور دبی، تور آنتالیا، تور بالی، تور استانبول، تور مالزی، تور تایلند. شرکت خدمات مسافرتی امیرکبیر. 2175905000

  • ۰
  • ۰

پارک آبی اسپلش ان پارتی

از معروف ترین پارک های آبی می توان پارک آبی اسپلش ان پارتی ولاگونا ووایلند وادی و آیس لند همچنین آتلانتیس و اسپلش پد را نام برد.پارک آبی اسپلش ان پارتی پارک آبی مخصوص کودکان می باشد اما پدرها و مادرهایشان نیز می توانند در کنار کودکانشان وارد پارک آبی شوند و آن ها را هنگام بازی ملاحظه کنند.در پارک آبی اسپلش ان پارتی رستوران و کافه نیز وجود دارد تا کودکان در صورت گرسنه شدن بتوانند خوراکی یا غذایی میل کنند و به بازی خود ادامه دهند.سرسره های مخصوص کودکان با رنگ های مختلف نیز وجود دارد و مناسب با ذوق کودکان طراحی شده است.در سفر به دبی اگر قصد دارید ساعات خوشی را برای کودکان خود ایجاد کنید حتما آن ها را به پارک آبی اسپلش ان پارتی ببرید.

پرک آبی لاگونا

پارک آبی لاگونا یکی از پارک های آبی است که دارای سرسره های هیجان انگیز بسیاری است.سرسره های موجود در پارک آبی لاگونا شامل سرسره سقوط آزاد و سرسره فضایی و استخر امواج می باشد که تمامی این سرسره ها از سرسره های پرطرفدار می باشند.یکی از ویژگی های جالب پارک آبی لاگونا این است که در اطرافش اقامتگاه های زیادی وجود دارد و افراد می توانند در صورت خسته شدن ساعاتی را در این اقامتگاه ها سپری کنند . رفتن به ساحل زیبای جمیرا از پارک آبی لاگونا بسیار آسان است.در داخل مجموعه رستوران و کافه زیبایی وجود دارد.پارک آبی لاگونا از بهترین پارک های آبی دبی است که می توانید ساعات خوش و با هیجانی را برای خود ایجاد کنید.

پارک آبی وایلند وادی

پارک آبی وایلند وادی یکی از بهترین پارک های آبی است که به علت داشتن سرسره های هیجان انگیزش اکثر توریستان نام این پارک آبی را می شناسند و علاقه رفتن به آن جا را دارند. پارک آبی وایلند وادی دارای 30 سرسره آبی است که هر سرسره ویژگی و هیجان خاص خود را دارد.از ویژگی های جالب و خوب پارک آبی وایلند وادی این است که دارای سرسره های آبی مخصوص کودکان و بانوان باردار است.اگر هم قصد شنا کردن در استخر را دارید در پارک آبی وایلند وادی چند استخر برای ریلکس کردن وشنا کردن همچنین دراز کشیدن در کنارش وجود دارد.رستوران و کافی شاپ های زیبا و مناسب و خدمات اسپا برای آرامش بیشتر توریستان در نظر گرفته شده است.

پارک آبی آیس لند

پارک آبی آیس لند با توجه به نامش دارای تمی شبیه یخ می باشد.به این معنا است که تمامی دیوارها و وسایلی که در این پارک آبی وجود دارد به رنگ سفید است.پارک آب آیس لند دارای سرسره هایی با سرعت زیاد می باشد که مورد علاقه ی بسیاری از افراد قرار می گیرد.پارک آبی آیس لند دارای رستوران زیبایی می باشد و افراد می توانند از خدمات غذادهی آن استفاده کنند .

پارک آبی آتلانتیس

پارک آبی آتلانتیس در جزیره ی پالم جمیرا وجود دارد.از ویژگی های موجود در پارک آبی آتلانتیس وجود انواع سرسره های آبی سقوط آزادش است و به همین سرسره ها معروف می باشد.در پارک آبی آتلانتیس سرسره های سقوط آزادی وجود دارد که از میان آکواریوم کوسه ها عبور می کنند و شما می توانید در اوج هیجان و اضطراب از سرسره لحظاتی این جانوران ترسناک را از فاصله کمی تماشا کنید.از دیگر خدمات تفریحی پارک آبی آتلانتیس وجود زیپ لایلی برای سرگرمی بیشتر افراد است.برای کودکان نیز سرسره ها و تفریحاتی در نظر گرفته شده است.اگر قصد تفریح در پارک آبی آتلانتیس را دارید برای استفاده از دستگاه های جالبش یک روز کامل وقت بگذارید.

پارک آبی اسپلش پد در دبی

برخلاف پارک های آبی ذکر شده پارک آبی اسپلش پد پارک آبی کوچکی است اما دارای محیط خانوادگی برای تفریح کودکان می باشدوقیمت پارک آبی اسپلش پد نسبت به پارک های آبی دیگر مناسب تر است و مادر و پدرشان نیز می توانند وارد این پارک آبی شوند و در کنار کودکانشان قرار بگیرند.

  • ۹۸/۰۶/۲۶
  • تور لحظه آخری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی