تورهای مسافرتی لحظه آخری

تورهای مسافرتی لحظه آخری و ارزان

تورهای مسافرتی لحظه آخری

تورهای مسافرتی لحظه آخری و ارزان

تورهای مسافرتی لحظه آخری و ارزان، تور دبی، تور آنتالیا، تور بالی، تور استانبول، تور مالزی، تور تایلند. شرکت خدمات مسافرتی امیرکبیر. 2175905000

  • ۰
  • ۰

غار واچمن

یکی از زیباترین غارهای کیپ تاون غار واچمن می باشد که در بالای کوهستان تبیل قرار گرفته است و به نام غار واچمن معروف است.غار واچمن دارای چشم انداز زیبایی است و از آن بالا می توان دریا و دیگر مناظر اطراف را مشاهده کرد.هر توریستی که علاقه به کوه نوردی دارد می تواند غار واچمن را انتخاب کند همچنین مکان بسیار زیبایی برای عکاسی می باشد.زیباترین زمان برای دیدن چشم انداز غار واچمن زمان طلوع و غروب خورشید می باشد که لحظه های بسیار زیبایی ایجاد می شود و می توان با عکاسی کردن آن ها را ثبت کرد.

غار والی

از مشهور ترین غارهای موجود در آفریقای جنوبی غار والی می باشد که در سر شیر قرار گرفته است.غار والی امروزه به حدی طرفدار پیدا کرده است که توریستان زیادی به آن جا می روند . ترس از بین رفتن طبیعت اطراف بوجود آمده است که باعث نگرانی اهالی شده است.مسیرهایی که درراه غار والی وجود دارد به دلیل افزایش تعداد توریستان خراب شده است که برای مدتی این مسیرها بسته شده است تا دوباره بازسازی گردد.یکی از بهترین ویژگی هایی که در غار والی وجود دارد این است که زمانی که در غار والی قرار دارید و قصد دیدن مناظر اطراف را دارید کوهستان تبیل را در در دهانه غار می بینید و همین ویژگی منحصر به فرد باعث جذب گردشگران زیادی به آن جا شده است.

غار وودستاک

غار وودستاک یکی از بزرگ ترین غارهای موجود در کیپ تاون می باشد.محل قرارگیری غار وودستاک در قله ی شیطان است و در بالای منطقه ی وودستاک قرار گرفته است که علت نام گذاری آن نیز همین منطقه وودستاک می باشد.عرض غار وودستاک 50 متر و عمقش 150 متر می باشد.اگر قصد گرفتن عکس های زیبا را دارید می توانید به غار وودستاک مراجعه کنید.از چشم اندازهای زیبای غار چشم انداز دهانه ی آن است و همین ویژگی آن را متمایز کرده است.غار وودستاک از محبوب ترین غارهای آفریقای جنوبی است.

غار بومسلنگ

غار بومسلنگ یکی از زیباترین غارها می باشد که دارای چشم انداز زیبا از اطراف و دریا را دارد.از ویژگی های غار بومسلنگ این است که دارای دو ورودی می باشد یکی از ورودی ها به ساحل فیش هوئگ اشراف دارد و دیگر ورودی اش به خلیج کالک اشراف دارد و برای بالارفتن و رسیدن به غار بومسلنگ رفتن از جاده بویز در خلیج کالک بهترین گزینه است.

غار کانگو

یکی از شگفت انگیزترین غارهای کیپ تاون غار کانگو است که برای رسیدن به این غار باید مسافتی را رانندگی کنید.زیبایی های غار کانگو به قدری است که ارزش رانندگی و دیدن را دارد.برای بازدید از غار کانگو باید حتما از راهنماهای تور کمک بگیرید.غار کانگو یکی از غارهای پرطرفدار و دیدنی است که در سفر به آفریقای جنوبی حتما پیشنهاد می شود.

غار چشم فیل

به دلیل شباهت این غار با چشم فیل به غار چشم فیل معروف است.نسبت به غارهای دیگر کیپ تاون غار چشم فیل دسترسی راحت تر و آسان تر دارد همچنین دارای چشم انداز زیبایی از طبیعت و دریا است.غار چشم فیل در منطقه ی حفاظت شده قرار گرفته است و اگر قصد کوه نوردی در مکانی امن و زیبا را دارید می توانید به غار چشم فیل بروید و حتی در صورت خسته شدن مدت زمانی را نیز استراحت کنید.برای دور شدن از گرمای کیپ تاون بهترین منطقه غار چشم فیل است زیرا دارای آب و هوای مطبوع و مناسبی است.

  • ۹۸/۰۶/۲۸
  • تور لحظه آخری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی