تورهای مسافرتی لحظه آخری

تورهای مسافرتی لحظه آخری و ارزان

تورهای مسافرتی لحظه آخری

تورهای مسافرتی لحظه آخری و ارزان

تورهای مسافرتی لحظه آخری و ارزان، تور دبی، تور آنتالیا، تور بالی، تور استانبول، تور مالزی، تور تایلند. شرکت خدمات مسافرتی امیرکبیر. 2175905000

  • ۰
  • ۰

ساحل ولیگاما سریلانکا

یکی از بهترین سواحل در سریلانکا ساحل ولیگاما می باشد که در جزیره ی تاپرویانه واقع شده است.یکی از ویژگی های عجیبی که در این خلیج شنی وجود دارد این است که چیزهای غیرعادی زیادی وجود دارد.در ساحل ولیگاما رفتارهایی مثل راه رفتن ماهیگیران به همراه چوبی در زیر بغلشان و روش خاص برای ماهیگیری را می توان نام برد.ساحل ولیگاما به علت اینکه ساحلی کوچک است منطقه ی بسیار خوبی برای موج سواری می باشد مخصوصا برای افراد مبتدی زیرا آموزش و تمرین کردن موج سواری در سواحل کوچک راحت تر است.

ساحل آن آواتونا بیچ در سریلانکا

از برترین سواحل دیدنی سریلانکا می توان ساحل آن آواتونا بیچ را نام برد.یکی از ویژگی هایی که باعث محبوبیت بیشتر ساحل آن آواتونا بیچ شده است وجود شن های طلایی به همراه خلیج ساحلی است که از بهترین مکان ها برای شنا است.ساحل آن آواتونا بیچ از سواحلی است که بسیار مورد توجه و علاقه ی توریستان قرار گرفته است که تفریحات زیادی دارد و مکان بسیار زیبایی برای عکاسی مخصوصا در غروب آفتاب است.همچنین اگر قصد آفتاب گرفتن را دارید می توانید ساحل آن آواتونا بیچ را انتخاب کنید زیرا تخت هایی نیز در ساحل وجود دارد که می توانید آن ها را اجاره کنید.میوه های بسیار خوش مزه ای که ممکن است تا به حال نخورده باشید در این ساحل می توانید میل کنید.در فاصله ی کمی از ساحل آن آواتونا بیچ رستوران ها و مراکز خرید کوچکی نیز وجود دارد که می توانید برای سرگرمی و خرید و خوردن غذا به آن جا بروید.

ساحل آریوگم بی

یکی دیگر از سواحل زیبای موجود در سریلانکا آریوگم بی می باشد.به علت موج های زیاد و خوب این ساحل توریستان برای موج سواری به آریوگم بی مراجعه می کنند.یکی از ویژگی های جالب و مورد توجه ساحل آریوگم بی وجود پارتی های شبانه می باشد.درختان نخل و کافه های موجود در اطراف ساحل آریوگم بی از جمله ویژگی هایی است که می توانید از آن لذت ببرید.ساحل آریوگم بی از سواحل کوچک و محبوب توریستان برای سفر می باشد.

ساحل بنتونا

ساحل بنتونا از سواحل زیبای موجود در سریلانکا می باشد که از شهر کلمبو با 2 ساعت رانندگی می توانید به بنتونا برسید.اگر قصد دور بودن از شلوغی شهر را دارید می توانید بهترین گزینه یعنی ساحل بنتونا را انتخاب کنید.ساحل بنتونا از سواحلی است که خالی از سکنه می باشد و آرامش بسیاری دارد.آرامش موجود در ساحل بنتونا در یک طرف است و در طرف دیگرش توریستان می توانند موج سواری و قایق سواری و جت اسکی و انواع بازی های آبی را انجام دهند.

ساحل هیکادووا بیچ

یکی از سواحل محبوب موجود در سریلانکا ساحل هیکادووا بیچ می باشد و به علت داشتن درختان نخل زیادی منظره بسیار زیبایی دارد.در اطراف ساحل هیکادووا رستوران ها و کافه های ساحلی خوبی وجود دارد که می توانید از بودن در آن جا لذت ببرید.از بهترین سواحل برای اسنورکلینگ ساحل هیکادووا بیچ می باشد.آب موجود در هیکادووا بیچ به حدی شفاف است که می توانید ازدیدن زیبایی ماهی ها و جانوران دریایی لذت ببرید.از بهترین ویژگی ساحل هیکادووا بیچ این است که دارای فستیوال هایی در ماه جولای و آگوست می باشد و شما می توانید از این جشن ها لذت ببرید.

ساحل نیلاولی

از سواحلی که دارای آرامش زیادی است اگر به دنبال استراحت و آرامش هستید بهترین گزینه ساحل زیبای نیلاولی است.موج هایی که در ساحل نیلاولی وجود دارد نیز بسیار آرام است که کودکان به راحتی می توانند در آن جا بازی کنند.ساحل نیلاولی یکی از سواحل پر از آرامش است که هیچ رستوران و کافه ای در آن جا وجود ندارد و شما به راحتی می توانید استراحت کنید.

ساحل تانگالا بیچ

ساحل شنی سفید و زیبای سریلانکا ساحل تانگالا بیچ می باشد و وجود درختان نخل در اطرافش منظره دیدنی و زیبایی را به وجود آورده است.در ساحل تانگالا رستوران های کوچک و زیبایی وجود دارد که در این رستوران ها انواع غذاهای خوشمزه و دریایی را می توانید میل کنید.ساحل تانگالا موج های خروشانی دارد و فضای مناسبی برای شنا کردن نیست اما دارای خلیج کوچکی است که می توانید در آن جا شنا کنید و لذت ببرید.

  • ۹۸/۰۶/۳۰
  • تور لحظه آخری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی