تورهای مسافرتی لحظه آخری

تورهای مسافرتی لحظه آخری و ارزان

تورهای مسافرتی لحظه آخری

تورهای مسافرتی لحظه آخری و ارزان

تورهای مسافرتی لحظه آخری و ارزان، تور دبی، تور آنتالیا، تور بالی، تور استانبول، تور مالزی، تور تایلند. شرکت خدمات مسافرتی امیرکبیر. 2175905000

  • ۰
  • ۰

سرگرمی های روسیه

موزه دالی

موزه دالی یکی از زیباترین موزه های موجود در سن پطرزبورگ می باشد.از جالبی های موزه ی دالی این است که خود ساختمان یک اثر هنری بسیار زیبایی است که از پانل های مثلثی شیشه ای ساخته شده است.برای ورود به موزه دالی باید بلیط تهیه کنید که قیمت بلیط برای سنین مختلف متفاوت می باشد.از ویژگی های موزه ی دالی این است که برای سالمندان و آتش نشان ها و نظامیان نیز تخفیفی در نظر گرفته می شود.با بلیطی که ابتدا خریداری می شود می توانید به راحتی از قسمت ها و گالری های موجود در موزه دیدن کنید.موزه ی دالی موزه ای معروف است و ارزش دیدن را دارد.

شهربازی دیو استرو

شهربازی دیو استرو یکی از مکان های پرطرفدار تفریحی است که تمامی سنین می توانند در این شهربازی از لحظات خود لذت ببرند.در شهربازی دیو استرو رستوران های زیادی وجود دارد که می توانید از غذا خوردن در آن جا لذت ببرید.همچنین کافی شاپ ها و مراکز خرید نیز در دیو استرو وجود دارد.از ویژگی های شهربازی دیو استرو این است که علاوه بر وجود انواع دستگاه های مهیج و جذاب فضایی نیز برای نگه داری از پرندگان مختلف و رنگارنگ وجود دارد.دریاچه ای نیز با منظره ی زیبایی به وجود آمده است.همچنین اگر قصد دارید که برای فرزندتان تولدی خارج از منزل بگیرید می توانید بهترین گزینه یعنی شهربازی دیو استرو را انتخاب کنید.

موزه هرمیتاژ

موزه ی هرمیتاژ یکی از زیباترین موزه هایی است که در روسیه وجود دارد که از ترکیب 5 ساختمان تشکیل شده است و در کنار رود نوا قرار گرفته است.در زمان های گذشته موزه ی هرمیتاژ محل زندگی تزارهای روسیه بوده است اما بعدها به موزه تبدیل شده است.در موزه ی هرمیتاژ آثار فرهنگی زیبا و زیادی وجود دارد. همچنین فرش ها و جواهراتی که به موزه اهدا شده است نیز موجود است.موزه ی هرمیتاژ از موزه های زیبایی است که در سفر به روسیه حتما پیشنهاد می شود.

تفریحات شهر مسکو

باغ وحش مسکو

یکی از بهترین مراکز تفریحی موجود در مسکو باغ وحش می باشد که هر سال توریستان زیادی به این باغ وحش مراجعه می کنند.در باغ وحش مسکو هر نوع حیوانی پیدا می شود مثل یوزپلنگ و خرس و زرافه و دلفین همچنین انواع و اقسام پرندگان نیز وجود دارد.از ویژگی هایی که در باغ وحش مسکو وجود دارد این است که برای سازمان های نظامی و دانش آموزان و معلولین ورود به باغ وحش رایگان است. باغ وحش مسکو مکان تفریحی بسیار خوبی است که شما می توانید ساعات خوبی را در کنار خانواده خود سپری کنید.

بالشوی تاتر

بالشوی تاتر دارای قدمت قدیمی است و از اولین تاترهای حرفه ای مسکو می باشد.ابتکار حرفه ای که در بالشوی تاتر شکل گرفت توسط شاهزاده پتراورسوف شکل گرفته است که باعث شکل گیری هنر زیبا و شگفت انگیزی در بالشوی تاتر شده است.

استخر دلفین

استخر دلفین یکی از زیباترین و مدرن ترین مراکز فرهنگی چهار فصل در اروپا می باشد که دارای آکواریوم دلفین زیبایی می باشد.دریانوردانی نیز در استخر دلفین وجود دارند که دربازی کردن با این جانوران مهارت زیادی دارند همچنین دریانوردان دیگری نیز در به نمایش گذاشتن حرکات زیبا با شیرهای دریایی نیز مهارت زیادی دارند که باعث جذب توریستان بیشتری می شود.ظرفیت بازدید کننده استخر دلفین بسیار زیاد می باشد که همین موضوع باعث جذب گردشگران زیادی می شود.

پارک آسمان

پارک آسمان از اولین پارک های مرتفع دنیا می باشد.قسمت اصلی پارک آسمان پل آسمان می باشد که بلندترین پل معلق جهان است که طول آن 439 متر است .در وسط مسیر پل فضایی وجود دارد تا افراد ی که علاقه به پرش از ارتفاع را دارند بتوانند از آن لذت ببرند.بانجی جامپینگ پارک آسمان مرتفع ترین بانجی جامپینگ جهان است که می توانید آن را تجربه کنید.در پارک آسمان علاوه بر این تفریحات رستوران ها و کافی شاپ هایی برای استراحت و میل کردن غذا و نوشیدنی ها وجود دارد که شما می توانید ساعات خوشی را در پارک آسمان سپری کنید.

  • ۹۸/۰۶/۳۱
  • تور لحظه آخری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی