تورهای مسافرتی لحظه آخری

تورهای مسافرتی لحظه آخری و ارزان

تورهای مسافرتی لحظه آخری

تورهای مسافرتی لحظه آخری و ارزان

تورهای مسافرتی لحظه آخری و ارزان، تور دبی، تور آنتالیا، تور بالی، تور استانبول، تور مالزی، تور تایلند. شرکت خدمات مسافرتی امیرکبیر. 2175905000

  • ۰
  • ۰

مرکز خرید گالریا

از بهترن و معروفترین مراکز خرید موجود در سنت پترزبورگ مرکز خرید گالریا می باشد که هر سال مشتریان زیادی را در خود جای می دهد.علاوه بر مردم شهر توریستان نیز علاقه بسیار زیادی به رفتن به مرکز خرید گالریا را دارند.در سال 2010 اجازه ورود مردم به مرکز خرید گالریا داده شد.مرکز خرید گالریا دارای 5 طبقه می باشد و نزدیک به 300 مغازه را داراست.در مرکز خرید گالریا تعداد زیادی رستوران و کافه نیز وجود دارد که افراد زمانی که خسته شدند می توانند به این مکان ها رفته و استراحت کنند.پارکینگ نیز از دیگر خدمات موجود در مرکز خرید گالریا می باشد.در مغازه های مرکز خرید گالریا انواع محصولات شامل پوشاک و کفش وکیف وجود دارد.مرکز خرید گالریا تمامی اجناس مد روز را دارد و می تواند به عنوان بهترین مکان برای خرید هدیه و سوغاتی باشد.

مرکز خرید المپیک پلازا

می توان گفت که یکی دیگر از مراکز خرید معروف در سنت پترزبورگ مرکز خرید المپیک پلازا می باشد.مرکز خرید المپیک پلازا از مراکز خرید معروف در بین مردم می باشد که مردم برای خریدهای روانه ی خود به این مرکز خرید می روند.معماری ساختمان مرکز خرید المپیک پلازا بسیار مدرن می باشد و توسط معمار مشهور ساخته شده است که همین زیبایی نیز طرفدارهای مرکز خرید المپیک پلازا را بیشتر کرده است.توریستان زیادی برای خریدهای خود به مرکز خرید المپیک پلازا می روند و اجناس مورد نیاز خود را خریداری می کنند.

مرکز خرید استوک من

یکی از ویژگی های سنت پترزبورگ این است که دارای مراکز خرید بسیار معروفی است.یکی از مراکز خرید معروف مرکز خرید استوک من می باشد.محل قرارگیری مرکز خرید استوک من در مرکز شهر سنت پترزبورگ می باشد.مرکز خرید استوک من نسبت به مراکز خرید دیگر مساحت کوچکتری دارد اما دارای مغازه هایی است که در هر کدام محصولات متنوعی وجود دارد.از دیگر ویژگی های مرکز خرید استوک من این است که اجناس موجود در آن جا دارای قیمت های مختلف است و هر کس با توجه به بودجه ی خود اجناس مورد نیاز خود را خریداری می کند.

مرکز خرید نوسکی آتریوم

یکی از مراکز خرید محبوب مرکز خرید نوسکی آتریوم می باشد که مساحت بسیار بزرگی دارد و خدمات رفاهی مطلوبی دارد.از ویژگی های مناسب مرکز خرید نوسکی آتریوم قرارگیری آن در منطقه ی مناسب است.در مرکز خرید نوسکی آتریوم انواع واقسام محصولات برای خریداری وجود دارد و علاوه بر مغازه ها رستوران ها و کافه نیز برای استراحت کردن وجود دارد.شما می توانید برای خرید سوغاتی از میان این همه مراکز خرید موجود در سنت پترزبورگ یکی را انتخاب کنید.

مرکز خرید تی سی نوسکی

مرکز خرید تی سی نوسکی از مراکز خریدی است که در قسمت تاریخی شهر واقع شده است.مرکز خرید تی سی نوسکی دارای بیش از 100 نوع مغازه است که اجناس موجود در مغازه تنوع زیادی دارد ازاجناس برند گرفته تا اجناس با قیمت مناسب.مرکز خرید تی سی نوسکی 5 طبقه دارد و در طبقات بالا کافه ها و رستوران های متعددی دارد که می توانید انواع غذاها و نوشیدنی ها را میل کنید.

مرکز خرید گرند پلاس

اگر بخواهیم یکی از بزرگترین مراکز خرید موجود در سنت پترزبورگ را نام ببریم می توان مرکز خرید گرند پلاس را نام ببریم.در مرکز خرید گرند پلاس انواع مغازه های برند فروشی وجود دارد که تمام معروفیت مرکز خرید گرند پلاس به دلیل وجود همین مغازه هاست.مرکز خرید گرند پلاس دارای دو ورودی به صورت جداگانه می باشد.در مرکز خرید گرند پلاس سالن بزرگی وجود دارد که درآن سالن انواع رستوران های لوکس وجود دارد که هر کدام کیفیت مناسب خود را دارند.در مرکز خرید گرند پلاس تعدادی کافه نیز وجود دارد که هر کدام نوشیدنی های خاص خود را برای مردم سرو می کنند. در طبقه ی پنجم نیز منظره بسیار زیبایی را موجود است.

  • ۹۸/۰۷/۱۶
  • تور لحظه آخری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی