تورهای مسافرتی لحظه آخری

تورهای مسافرتی لحظه آخری و ارزان

تورهای مسافرتی لحظه آخری

تورهای مسافرتی لحظه آخری و ارزان

تورهای مسافرتی لحظه آخری و ارزان، تور دبی، تور آنتالیا، تور بالی، تور استانبول، تور مالزی، تور تایلند. شرکت خدمات مسافرتی امیرکبیر. 2175905000

  • ۰
  • ۰

چشم باکو

یکی از جدیدترین جاذبه های گردشگری ای که در باکو اضافه شده است چشم باکو می باشد که نوعی چرخ و فلک است.چشم باکو چرخ و فلک بزرگی می باشد.چشم باکو دارای ارتفاع 60 متری است و برای دور زدن آن تقریبا نیم ساعت طول می کشد.بزرگی چشم باکو همانند بسیاری از چرخ و فلک های بزرگ دنیا می باشد.برای رفتن به چرخ و فلک چشم باکو باید هزینه ای را پرداخت کنید که نسبت به سایر هزینه چرخ و فلک های دنیا بسیار کمتراست.

یانارداغ

یانار داغ به معنی کوه سوزان می باشد.شعله ی آتش یانار داغ دائمی می باشد و آتش بسیار بزرگی دارد و طولی به ارتفاع 10 متر دارد.از ویژگی های یانار داغ این است که سال های زیادی در حال سوختن است.در یانار داغ لایه هایی از گاز طبیعی وجود دارد که همین موضوع باعث ایجاد شعله در آن نیز می شود.کوه یانار داغ در تمامی شبانه روز به طور کامل روشن است و خاموش نمی شود.از ویژگی های کوه یانار داغ این است که تا کنون حتی باران هم نتوانسته یانار داغ را خاموش کند.

دروازه ی مراد

در فاصله ی نزدیکی از دیوارهای ارگ باکو دروازه ی مراد وجود دارد که یکی دیگر از مکان های دیدنی باکو به حساب می آید.اگرچه دروازه ی مراد به اندازه ی دیگر مکان های گردشگری باکو پرطرفدار و دیدنی به نظر نیاید اما دروازه ی مراد به عنوان نماینده دوره های مختلف تاریخی باکو به حساب می آید.دروازه ی مراد دارای قدمت بسیار زیادی است و اگر قصد دارید که از مکان های تاریخی باکو دیدن کنید می توانید به دروازه ی مراد بروید.

حمام های قدیمی

یکی از ویژگی های شهر باکو این است که تعدادی از حمام های قدیمی که در شهر وجود دارند هنوز هم فعالیت خود را دارند.در شهر باکو چندین حمام قدیمی وجود دارد و اگر قصد رفتن به آن جا را دارید می توانید بین چند حمام انتخاب کنید.حمام های قدیمی چند روز مردانه و چند روز زنانه هستند پس برای رفتن به این حمام های قدیمی ابتدا از سانس های حمام ها مطلع شوید و بعد به آن جا بروید.رفتن به حمام های قدیمی یادآور آداب و رسوم حمام رفتن در زمان های قدیم را برای افراد زنده می کند وبرای افرادی که از تداعی امور قدیمی و تاریخی لذت می برند بسیار ارزشمند و مناسب است.

فیلارمونیا

ساختمان فیلارمونیا جزو ساختمان هایی می باشد که امروزه تغییر کاربری داده است.ساختمان فلارمونیا امروزه برای برقراری مراسمات و اجرای موسیقی مورد استفاده قرار می گیرد.در ساختمان فلارمونیا همه روزه سعی در پخش موسیقی را دارد تا افرادی که در پارک نزدیک به ساختمان فلارمونیا هستند از پخش موسیقی لذت ببرند.ساختمان فلارمونیا دارای زیباترین منظره ها می باشد و دارای آب نماهای زیبا می باشد و موسیقی زیبایی پخش می شود.ساختمان فلارمونیا مکان بسیار مناسبی برای پیک نیک می باشد.

خیابان شهدا

خیابان شهدا یکی از بهترین مکان های دیدنی شهر باکو می باشد.بنای یادبود شعله ی ابدی در خیابان شهدا نیز به عنوان دیگر جاذبه توریستی به حساب می آید.خیابان شهدا و بنای یادبود شعله ی ابدی نه تنها زیبایی بسیار زیادی دارند بلکه به عنوان مکان های بسیار باارزش از لحاظ تاریخی به حساب می آیند.در خیابان شهدا سنگ قبرهای افراد تظاهر کننده آذری وجود دارد که توسط ارتش شوروی به توپ بسته شدند.می توان گفت که خیابان شهدا یکی از مکان های تاریخی که ارزش بسیاری دارد به حساب می آید و در سفر به باکو ارزش دیدن را دارد.

مرکز فرهنگی حیدر علی اف

مرکز فرهنگی حیدر علی اف به رنگ سفید می باشد و دارای شکل منحنی است.مرکز فرهنگی حیدر علی اف برای رئیس جمهور سابق آذربایجان ساخته شده بود و دارای نمایشگاه های هنری بسیار زیادی می باشد.ساختمان مجموعه فرهنگی حیدر علی اف بسیار زیبا و دیدنی است که همین نمای زیبایش توریستان زیادی را به خود جذب می کند.در کنار مرکز فرهنگی حیدر علی اف پارکی وجود دارد که مجسمه های زیبایی دارد.می توان گفت با رفتن به مرکز فرهنگی حیدر علی اف و پارک اطرافش می توانید منظره ها و مجسمه های زیبایی را تماشا کنید که عکاسی در این مکان نیز بسیار مورد توجه است.

  • ۹۸/۰۷/۱۶
  • تور لحظه آخری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی