تورهای مسافرتی لحظه آخری

تورهای مسافرتی لحظه آخری و ارزان

تورهای مسافرتی لحظه آخری

تورهای مسافرتی لحظه آخری و ارزان

تورهای مسافرتی لحظه آخری و ارزان، تور دبی، تور آنتالیا، تور بالی، تور استانبول، تور مالزی، تور تایلند. شرکت خدمات مسافرتی امیرکبیر. 2175905000

  • ۰
  • ۰

مسجد جامع کتیبه

مسجد جامع کتیبه یکی از زیباترین مساجد موجود در مراکش می باشد و دارای مناره های بلندی به ارتفاع 70 متر می باشد و با همین مناره ها معروف شده است.بلندای مناره ی مسجد جامع کتیبه به حدی است که در فاصله ی زیاد نیز قابل دیدن است.افسانه ای در مورد مسجد جامع کتیبه وجود دارد که مردم می گویند موذن آن جا شخصی کور بوده است و دلیل کور بودن موذن این بود که به علت وجود مناره های بسیار بلند ممکن است موذن حرم سرای حاکم را ببیند.مسجد جامع کتیبه جزو مساجد قدیمی ساخته شده در مراکش می باشد و به علت زیبایی هایش جزو دستاوردهای مهم و زیبای معماری به حساب می آید.افرادی که مسلمان نیستند اجازه ی ورود به شبستان مسجد جامع کتیبه را ندارند.

باغ ماژورل

باغ ماژورل یکی از باغ های زیبای گرمسیری است که در مراکش ساخته شده است.در باغ ماژورل کاکتوس و نخل زیبایی وجود دارد که به دست نقاش معروف و هنرمند ژاک ماژورل طراحی شده است.ژاک ماژورل به دلیل داشتن بیماری به مراکش آمد و در آن جا نقاشی های بسیار زیبایی را کشید.معروف ترین اثر این هنرمند معروف باغ زیبا و باشکوهی به نام باغ ماژورل می باشد و به دلیل استفاده از رنگ آبی زیبا به آن آبی ماژورل می گویند.باغ ماژورل یکی از زیباترین مکان ها می باشد که در سفر به مراکش ارزش دیدن را دارد.

کاخ باهیه

کاخ باشکوهی به نام کاخ باهیه در مراکش وجود دارد که برای اقامت وزیر اعظم در سال های گذشته ساخته شده بود.از ویژگی های کاخ باهیه تزیینات زیبای داخلی آن است و کاشی کاری های زیبایی را دارد.نقاشی های زیبایی که به دست هنرمندان معروف طراحی شده است در کاخ باهیه وجود دارد.یکی از ویژگی های کاخ باهیه فلزکاری های زیبای آن جا است و نشان دهنده ی عظمت و بزرگی پادشاهان می باشد.در کاخ باهیه گل ها و درخت های بسیار زیبایی وجود دارد که باعث زیبایی بیشتر آن نیز شده است.

پارک ملی توبکال

می توان گفت که بلندترین قله ی کشور مراکش قله جبل توبکال می باشد و بسیاری از جاذبه های زیبای مراکش نیز در پارک ملی توبکال وجود دارد.افرادی که علاقه به کوهنوردی دارند می توانند به کوهنوردی بپردازند و افراد دیگر که قصد کوه نوردی ندارند می توانند در پارک ملی توبکال قدم بزنند و از روستای زیبای آن منطقه دیدن کنند که منطقه ی بسیار زیبایی است.پارک ملی توبکال از مکان های بسیار زیبایی است که می توانید ساعاتی را در آن جا تفریح کنید و لذت ببرید.

موزه مراکش

یکی از معروف ترین و بهترین موزه های موجود در مراکش موزه مراکش می باشد. در موزه ی مراکش آثار هنری بسیار زیادی از هنرهای معماری مراکش وجود دارد.یکی از ویژگی های موزه مراکش که باعث جذب توریستان بسیار زیادی شده است ساختمان موزه می باشد.معماری که در طراحی ساختمان موزه مراکش بکار گرفته شده است معماری بومی مراکش می باشد که دارای حیاط مرکزی بسیار زیبا و بزرگ به همراه لوستر زیبایی می باشد.

جامع الفنا

جامع الفانا میدان بسیار بزرگی است که در ورودی مراکش وجود دارد.جامع الفانا به عنوان یک مکان بسیار پر رفت و آمد است و دارای غرفه های کهنه و قدیمی می باشد.در جامع الفانا می توانید به طور کلی نگاهی بر زندگی مراکشی ها داشته باشید و مغازه های جامع الفانا هرگز تعطیل نمی شوند.در جامع الفانا به دلیل وجود جمعیت بسیار زیاد سرو صدای زیادی نیز وجود دارد اما شما می توانید برای رهایی از این سر و صدا به کافه ها و رستوران اطراف رفته و در آن جا استراحت کرده و غذا میل کنید.

  • ۹۸/۰۷/۲۱
  • تور لحظه آخری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی